Børn og frisør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

B&J

Caroline86 skriver:

Laura har også ret godt fart på

Men det var bare skønt min frisør gad, for jeg havde ikke selv mod på det... Hun ville heller ikke have noget for det

weee så lækkert

ja jeg ved slet ikke hvad en klipning koster men det skal da snart ske ellers er det hår i øjne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Laulund87

B&J skriver:

ja det håber jeg da... for ellers bliver det da en sjov klipning griner...

ej jeg tør slet ikke selv ved slet ikke hvor jeg skal begynde og slutte

Så må du til frisøren

De fleste tager 100 kr for en børneklip, så det er da også til at overkomme

Ellers så kom herhjem med ham så skal jeg lige klare det

Anmeld

3. januar 2011

LinLin

B&J skriver:

ja det er jo smart desværre gør vores dagpleje mor ikke lige det øv øv

Øv - det var ellers helt ok med børnepasning inkl klipning

Siden er han bare blevet klippet med trimmer... Der kommer nok en dag hvor han vil have en anden frisure, men jeg synes han ser så dejlig frisk ud med helt kort hår

Anmeld

3. januar 2011

tinasmor

Her er et godt råd som i hvertfald har virket hos os.

Her tog vi vores lille bærbar pc med. Havde taget en børnedvd med og så fik hun den foran sig. Hun sad bomstille. Når hun så skulle rykke hovedet lidt, så rykkede vi bare computeren, så hendes hoved fulgte skærmen

Hun var omkring 2 år ved første klipning.

Anmeld

3. januar 2011

Svenne

Min søn er 8 mdr. og er blevet klippet tre gange!

Første gang var han ca. 3 mdr.

Han sidder på skødet af sin far, mens frisøren klipper ham.

Anmeld

3. januar 2011

B&J

DAs mor skriver:

Øv - det var ellers helt ok med børnepasning inkl klipning

Siden er han bare blevet klippet med trimmer... Der kommer nok en dag hvor han vil have en anden frisure, men jeg synes han ser så dejlig frisk ud med helt kort hår

såå dejligt.... ja ingen får mig til af klippe min dreng helt kort elsker hans halv lange hår men det må godt være lidt kortere

Anmeld

3. januar 2011

B&J

tinasmor skriver:

Her er et godt råd som i hvertfald har virket hos os.

Her tog vi vores lille bærbar pc med. Havde taget en børnedvd med og så fik hun den foran sig. Hun sad bomstille. Når hun så skulle rykke hovedet lidt, så rykkede vi bare computeren, så hendes hoved fulgte skærmen

Hun var omkring 2 år ved første klipning.

daniel er lige glad med tvet og de ting der kommer også hvis der sker noget inde i bærbaren men han er også 10mdr umm håber vi finder lige en ting som virker lige som jer

Anmeld

3. januar 2011

B&J

Laulund87 skriver:

Så må du til frisøren

De fleste tager 100 kr for en børneklip, så det er da også til at overkomme

Ellers så kom herhjem med ham så skal jeg lige klare det

så sød du er...

åh ja 100kr det overlever jeg nu nok...

Anmeld

3. januar 2011

Hasselnødden

B&J skriver:

Nu er daniel 10mdr i morgen og vi vil gerne have ham klippet han er ved af være godt langhåret hihiihihi...

Men hvornår fik i jeres børn klippet første gang???

Hvem gjorde det??

Hvordan fik i dem til af side stille???

jeg ved slet ikke hvordan jeg skal få daniel til af side stille han er jo en lille bølle

mange hilsner her fra

Vi har lige trimmet vores søn på næsten et år (Læs: 13 januar!)  i sidste uge. Vi overvejede også hvordan vi skulle få det gjort, den lille mand kunne jo snart ikke se ud af øjnene for hans røde manke. Vi satte ham i sin højstol, far tog trimmeren og mor underholdt med vådserviette-holderen og grimasser - han sad ikke helt stille, var heller ikke udelt begejstret hele tiden men der kom den sødeste lille dreng ud af det.. før det var han jo en smuk og dejlig baby, men sikke en forvandling..  nu ligner han en, der fylder et år inden længe.

Billede 1: Før

Billede 2: Efter

Vi filmede det også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2011

B&J

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Vi har lige trimmet vores søn på næsten et år (Læs: 13 januar!)  i sidste uge. Vi overvejede også hvordan vi skulle få det gjort, den lille mand kunne jo snart ikke se ud af øjnene for hans røde manke. Vi satte ham i sin højstol, far tog trimmeren og mor underholdt med vådserviette-holderen og grimasser - han sad ikke helt stille, var heller ikke udelt begejstret hele tiden men der kom den sødeste lille dreng ud af det.. før det var han jo en smuk og dejlig baby, men sikke en forvandling..  nu ligner han en, der fylder et år inden længe.

Billede 1: Før

Billede 2: Efter

Vi filmede det også

wow det er jo en helt ny dreng i har fået super smuk er han... sådan i er bare for seje... godt klippet eller trimmet hihihhi... ja der er ikke andet for af vi skal stå og hoppe og danse ved frisøren så han kan side lidt stille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.