ja ved jeg er pyldret men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Maja88

BinaMor skriver:

guuud er du fra aulum? der har jeg boet det meste af mit liv men er lige flyttet.. sjovt..

ja så kunne du i princippet tage toget ja.. der er jo ikke så langt fra banegården. men afhænigig af hvor langt du er henne og hvordan din fysik er pt så kan det jo også være lidt hårdt her i kulden. men de køre jo tit.

min fysik fejler heldigvis ingenting. men nu springer jeg i bilen lige om snart og så afste mod manden så vi kan komme til herning..

årgh håber ikke der er noget i vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

BinaMor

Maja88 skriver:

min fysik fejler heldigvis ingenting. men nu springer jeg i bilen lige om snart og så afste mod manden så vi kan komme til herning..

årgh håber ikke der er noget i vejen

held og lykke med undersøgelsen!

Anmeld

3. januar 2011

Maja88

BinaMor skriver:

tak. skal nok skrive en opdatering

Anmeld

3. januar 2011

Maja88

BinaMor skriver:

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

Maja88 skriver:

super. nu er man jo lidt nys over hvad det er, men tror nu "bare" det er en nerve som hun sagde.

det kunne forresten dirkete brænde så meget på min mave at jeg var ved at tude og ku ikke have tøj på når mit maveskind udvidede sig. jeg fandt ud af det var det når jeg så et strækmærke dagen efter smerteturen. så måske er det det? men ja jeg venter på en update. god tur og kør forsigtigt

Anmeld

3. januar 2011

Maja88

BinaMor skriver:

super. nu er man jo lidt nys over hvad det er, men tror nu "bare" det er en nerve som hun sagde.

det kunne forresten dirkete brænde så meget på min mave at jeg var ved at tude og ku ikke have tøj på når mit maveskind udvidede sig. jeg fandt ud af det var det når jeg så et strækmærke dagen efter smerteturen. så måske er det det? men ja jeg venter på en update. god tur og kør forsigtigt

så har jeg været derinde og fået kørt en kurve og lige da hun ligger sit fine apperat på, begynder bebsern selvfølgelig at bevæge sig...

men hun kørte en kurve og alt så fint ud.. selvom jeg nu synes det steg og faldt helt vildt. men det skal den åbenbart.

med hensyn til smerten så mener hun at den har trykket på mavesækken så. men heldigvis er alt super fint

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

Maja88 skriver:

så har jeg været derinde og fået kørt en kurve og lige da hun ligger sit fine apperat på, begynder bebsern selvfølgelig at bevæge sig...

men hun kørte en kurve og alt så fint ud.. selvom jeg nu synes det steg og faldt helt vildt. men det skal den åbenbart.

med hensyn til smerten så mener hun at den har trykket på mavesækken så. men heldigvis er alt super fint

Det var godt!

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

Maja88 skriver:

ja det er typisk. hver gang min stor pige har været syg og sååå dårlig og vi endelig er taget til læge. ja så løber hun rundt og leger hos lægen og vi ligner pyldre tossede forældre. hæhæ..

men vi joker i familien med at børn blir raske kun ved at tage afsted..

nå men py ha.. godt det så fint ud! sådan en lille fræk drillepind

Anmeld

3. januar 2011

Maja88

BinaMor skriver:

ja det er typisk. hver gang min stor pige har været syg og sååå dårlig og vi endelig er taget til læge. ja så løber hun rundt og leger hos lægen og vi ligner pyldre tossede forældre. hæhæ..

men vi joker i familien med at børn blir raske kun ved at tage afsted..

nå men py ha.. godt det så fint ud! sådan en lille fræk drillepind

ja men har en eller anden ide om de der dop-toner de bruger sender nogle bølger ud som babyen bare ikke kan lide.

men er jo kun godt den reagerer på det

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

Maja88 skriver:

ja men har en eller anden ide om de der dop-toner de bruger sender nogle bølger ud som babyen bare ikke kan lide.

men er jo kun godt den reagerer på det

ja det bedste du kan gøre er at mærke efter stadig om det føles rigtigt. i sidste ende er det jo dig der står med det lange strå. eller hvad man sir.. jeg mener.. feks da jeg fødte 1. gang og sagde jeg havde pressetrang troede jordemor mig ikke indtil hun kunne se babys hoved og 2 gang sagde de jeg ikke var i fødsel endnu men ku mærke jeg havde veer. og 4 timer efter var hun ude.

såå. hvis du føler dig skidt igen så ring igen. det er deres arbejde og du er deres patient iogmed at du er gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.