ja ved jeg er pyldret men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

BinaMor

Maja88 skriver:

jamen jeg har skam bilen, men vil ikke gerne selv afsted. tænk nu hvis der er noget

er det fordi du er nervøs for at gøre det selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Maja88

BinaMor skriver:

er det fordi du er nervøs for at gøre det selv?

ja netop...

vil meget gerne have min mand med..

altså mit værste skrækscenarie er at de siger den skal ud og så er han der bare ikke og har ikke lige muligheden for at komme da jeg har bilen

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

Maja88 skriver:

ja netop...

altså mit værste skrækscenarie er at de siger den skal ud og så er han der bare ikke og har ikke lige muligheden for at komme da jeg har bilen

jamen søde skat da

men forstil dig så, at du ikke havde taget bilen selv og du burde have været derinde før for babys skyld. er det ikke et værre skræk senarie end at gøre det alene? at der ku være noget galt med baby og pga din egen frygt så blev det værre?

ikke for at skræmme dig men.. i sådan en situation kommer din baby før dig og selvom du er bange så må du gøre det for dit barns skyld.

men tror da ikke der er noget galt. men du er mor nu og må gøre ting der skræmmer dig

sagt i bedste mening

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

Maja88 skriver:

ja netop...

og er det helt galt kan manden vel tage en taxa eller få en til at køre sig. om det så er at blaffe

Anmeld

3. januar 2011

Maja88

BinaMor skriver:

jamen søde skat da

men forstil dig så, at du ikke havde taget bilen selv og du burde have været derinde før for babys skyld. er det ikke et værre skræk senarie end at gøre det alene? at der ku være noget galt med baby og pga din egen frygt så blev det værre?

ikke for at skræmme dig men.. i sådan en situation kommer din baby før dig og selvom du er bange så må du gøre det for dit barns skyld.

men tror da ikke der er noget galt. men du er mor nu og må gøre ting der skræmmer dig

sagt i bedste mening

ved det godt og har faktisk en rigtig dårlig følelse i maven, men ja,

kan vel ringe og høre hvad de siger

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

ved det godt og har faktisk en rigtig dårlig følelse i maven, men ja,

kan vel ringe og høre hvad de siger

ja. men ved godt det er frygtindgydende jeg tænker kun på dit barns bedstebare hør og fortæl også at du er bange for at komme selv. så kan de vuderer om de sys det lyder så alvorligt at du skal ses med det samme eller det nok kan vente. hvor langt er du henne? kan se du er fra herning? der er hospitalet i rimelig gåafstand fra stationen. mht til din mand.

Anmeld

3. januar 2011

Maja88

BinaMor skriver:

ja. men ved godt det er frygtindgydende jeg tænker kun på dit barns bedstebare hør og fortæl også at du er bange for at komme selv. så kan de vuderer om de sys det lyder så alvorligt at du skal ses med det samme eller det nok kan vente. hvor langt er du henne? kan se du er fra herning? der er hospitalet i rimelig gåafstand fra stationen. mht til din mand.

så har jeg snakket med fødegangen..

og hun sagde smerten nok bare var en nerve, men det huede hende ikke at jeg ikke mærkede baby.

hun ville anbefale mig at komme med det samme, men fortalte hende så det med min mand og hun sagde at det var jo så sådan det var, men hun synes jeg skulle rykke ham om han ikke kunne gå før-

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

Maja88 skriver:

så har jeg snakket med fødegangen..

og hun sagde smerten nok bare var en nerve, men det huede hende ikke at jeg ikke mærkede baby.

hun ville anbefale mig at komme med det samme, men fortalte hende så det med min mand og hun sagde at det var jo så sådan det var, men hun synes jeg skulle rykke ham om han ikke kunne gå før-

årh det var godt!

så håber jeg du kan få fat i ham

hvis jeg havde kørekort så sku jeg nok være kommet hvis der var noget galt og du var alene

giv gerne lyd om hvordan det gik

Anmeld

3. januar 2011

Maja88

BinaMor skriver:

årh det var godt!

så håber jeg du kan få fat i ham

hvis jeg havde kørekort så sku jeg nok være kommet hvis der var noget galt og du var alene

giv gerne lyd om hvordan det gik

tak hvor er du sød.

irriterer mig bare jeg har bilen i dag for ellers kunnne han jo bare køre og jeg tage toget. det render jo lige ud for døren her i aulum

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

Maja88 skriver:

tak hvor er du sød.

irriterer mig bare jeg har bilen i dag for ellers kunnne han jo bare køre og jeg tage toget. det render jo lige ud for døren her i aulum

guuud er du fra aulum? der har jeg boet det meste af mit liv men er lige flyttet.. sjovt..

ja så kunne du i princippet tage toget ja.. der er jo ikke så langt fra banegården. men afhænigig af hvor langt du er henne og hvordan din fysik er pt så kan det jo også være lidt hårdt her i kulden. men de køre jo tit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.