ja ved jeg er pyldret men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.644 visninger
31 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Maja88

Hej de damer...

nu skrev jeg om en smerte i toppen af maven i fredags...

den gik jo så væk.

er lige vågnet fra søvn på sofaen da det føltes nøjagtig det sted som om der var en som gav en en brændenælde(dem på armen). + jeg har fået kvalme...

og babyen er ikke indvidere aktiv

ville gerne ringe med det samme til fødegangen, men min man er i lemvig- jeg har bilen(skal hente ham 17.30) og vil ikke selv derind

så er det ok tror i at vente?? eller skal man ringe og sige man gerne vil vente til at komme ind halv 7.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

LRJ

Maja88 skriver:

Hej de damer...

nu skrev jeg om en smerte i toppen af maven i fredags...

den gik jo så væk.

er lige vågnet fra søvn på sofaen da det føltes nøjagtig det sted som om der var en som gav en en brændenælde(dem på armen). + jeg har fået kvalme...

og babyen er ikke indvidere aktiv

ville gerne ringe med det samme til fødegangen, men min man er i lemvig- jeg har bilen(skal hente ham 17.30) og vil ikke selv derind

så er det ok tror i at vente?? eller skal man ringe og sige man gerne vil vente til at komme ind halv 7.

Du kan altid ringe derind, og så giver de dig jo den nærmest mulige tid som DU kan det gjorde de ihvertfald i kolding 

Anmeld

3. januar 2011

Maja88

undskyld.. de kom vist smtidig

Anmeld

3. januar 2011

Maja88

Lone H. skriver:

Du kan altid ringe derind, og så giver de dig jo den nærmest mulige tid som DU kan det gjorde de ihvertfald i kolding 

altså de spørger dig hvornår du kan????

Anmeld

3. januar 2011

LRJ

Maja88 skriver:

Nej du siger bare du først kan der, da du INGEN mulighed har for at komme derind før din mand er hjemme, og det siger du bare til dem  

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

Maja88 skriver:

de kan jo måske fortælle dig noget mere eller sige du kan komme når din kæreste kommer.  eller om du skal skaffe en taxi hvis det er meget vigtigt.

ring og giv gerne lyd hvad de sagde

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

3. januar 2011

Maja88

BinaMor skriver:

de kan jo måske fortælle dig noget mere eller sige du kan komme når din kæreste kommer.  eller om du skal skaffe en taxi hvis det er meget vigtigt.

ring og giv gerne lyd hvad de sagde

jamen jeg har skam bilen, men vil ikke gerne selv afsted. tænk nu hvis der er noget

Anmeld

3. januar 2011

Carina1977

Jeg ville sørge for at komme derind hurtigst muligt, hvis det var mig. Specielt når du føler at aktiviteten fra baby er blevet mindre. tror ikke jeg ville have nerver til at vente.

Jeg håber det bedste for dig

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

Maja88 skriver:

jamen jeg har skam bilen, men vil ikke gerne selv afsted. tænk nu hvis der er noget

er det fordi du er nervøs for at gøre det selv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.