Åhh altså :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

sarahb

krydser fingre for hun snart får det bedre dernede,måske i skal skifte hende til en mindre inst.

AVVV, det skal sgu tjekkes og så uopmærksomt af pædagogerne!!!!
Håber de kommer igennem hurtigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

JustAnotherName

Øv, Liva skattepige. Sikke noget, altså! 

Sidder som på nåle, for at høre, hvad doktoren har sagt...?!
Uanset om det er hjernerystelse eller mistrivsel i sin børnehave, så er det bare noget rigtig møg jo.
Men en fysisk skade er hurtigere/nemmere at komme over, end manglen trivsel og tryghed. Jeg håber dog, at det er en LET hjernerystelse, hvis det viser sig, at være tilfældet.

Og ja, det er altså ret skidt, at tanken SLET IKKE har strejfet nogen af dem.
At I SELV skal komme frem til dén konklusion, fordi Liva selv fortæller det. For det kan man jo slet ikke regne med at en 3-årig nødvendigtvis gør.

Huuha, hvor øv!! Håber dog at det ikke er så skidt, som det KAN være.

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

Hun har fået en mindre hjernerystelse. De mente opkastet godt kunne være fra slaget/chokket. Så nu skal vi bare holde øje med hende og så bliver hun hjemme hos mig imorgen.

Hun har det meget bedre nu. Men puha en skidt datter jeg sendte afsted på skadestuen

Jeg var ved at vræle indtil jeg kunne komme ud til hende... børn og sygehus hører ikke sammen! Har alt for mange dumme oplevelser så hader at skulle derud..... og når så det er min egen datter det handler om er det bare endnu værre!

Men nu er vi hjemme og det var heldigvis ikke så slemt som vi frygtede til at starte med!

Anmeld

3. januar 2011

Barbamama

Åh nej altså!!!! Jeg håber ikke hun skal døje med det alt for længe! Knus og god bedring til jer!

Anmeld

3. januar 2011

JustAnotherName

Hun har fået en mindre hjernerystelse. De mente opkastet godt kunne være fra slaget/chokket. Så nu skal vi bare holde øje med hende og så bliver hun hjemme hos mig imorgen.

Hun har det meget bedre nu. Men puha en skidt datter jeg sendte afsted på skadestuen

Jeg var ved at vræle indtil jeg kunne komme ud til hende... børn og sygehus hører ikke sammen! Har alt for mange dumme oplevelser så hader at skulle derud..... og når så det er min egen datter det handler om er det bare endnu værre!

Men nu er vi hjemme og det var heldigvis ikke så slemt som vi frygtede til at starte med!

Det var da godt nyt, trods alt. Selvom det jo heller ikke er positivt, at hun har fået en mindre hjernerystelse.

Og hvor har du dog ret - Sygehuse og børn hører slet ikke sammen i én og samme sætning MED MINDRE at der indgår noget med en vellykket fødsel også.

Kan godt forstå du havde en klump i maven, og halsen og.... alle vegne.

Men nu er det ovre, og I fik et svar som er til at tage og føle på. Så må I bare holde øje med hende, og krydse fingre for, at hun ikke reagerer mere på det nu. Det må da være et lille godt tegn, at hun virker en smule bedre tilpas igen nu?!

Lille pus! Så må I have en rolig hjemmedag imorgen! 
Og fortsat god bedring!!

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

sarahb skriver:

krydser fingre for hun snart får det bedre dernede,måske i skal skifte hende til en mindre inst.

AVVV, det skal sgu tjekkes og så uopmærksomt af pædagogerne!!!!
Håber de kommer igennem hurtigt..

Ja er faktisk også rigtig sur på dem.... kan slet ikke forstå at de ikke ser en sammenhæng! Og at det er fra Liva vi skal høre at hun er faldet...
Tænk hvis det rent faktisk havde været en slem hjernerystelse og vi ikke havde vidst at hun var faldet!

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Åh nej altså!!!! Jeg håber ikke hun skal døje med det alt for længe! Knus og god bedring til jer!

Tak. Hun virker frisk nok lige nu men hun skal ihvertfald være hjemme imorgen!

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Det var da godt nyt, trods alt. Selvom det jo heller ikke er positivt, at hun har fået en mindre hjernerystelse.

Og hvor har du dog ret - Sygehuse og børn hører slet ikke sammen i én og samme sætning MED MINDRE at der indgår noget med en vellykket fødsel også.

Kan godt forstå du havde en klump i maven, og halsen og.... alle vegne.

Men nu er det ovre, og I fik et svar som er til at tage og føle på. Så må I bare holde øje med hende, og krydse fingre for, at hun ikke reagerer mere på det nu. Det må da være et lille godt tegn, at hun virker en smule bedre tilpas igen nu?!

Lille pus! Så må I have en rolig hjemmedag imorgen! 
Og fortsat god bedring!!

Hun virker frisk nu og har da også spist lidt aftensmad så håber hun er hurtigt på toppen igen.... men tror nu nok vi vil have lidt snak om, herhjemme, hvad vi gør med den børnehave....

Anmeld

3. januar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Tak. Hun virker frisk nok lige nu men hun skal ihvertfald være hjemme imorgen!

Ja det kan jeg godt forstå!

Anmeld

3. januar 2011

JustAnotherName

Hun virker frisk nu og har da også spist lidt aftensmad så håber hun er hurtigt på toppen igen.... men tror nu nok vi vil have lidt snak om, herhjemme, hvad vi gør med den børnehave....

Ja. Syntes da bestemt ikke, at det skal ubemærket forbi.
De bør vide, at det stod så skidt til, og at det IKKE er tilfredsstillende eller i orden, at de slet ikke har haft en mistanke eller idé om det, overhovedet.

Så må I nok se tiden lidt an....
Hvis ikke det handler om, at Liva ikke trives der. Så kan dette forhåbentligt være et enestående tilfælde, som aldrig gentager sig lignende igen.
Hvis enten Liva virker meget ked af at gå derovre ELLER de sjusker i deres vurdering af Liva igen, så skal I nok for alvor overveje, hvilke andre alternativer I måtte have, som kunne være godt/bedre for Liva....og for Jer.

Jeg håber at det var et af de dér slags "hændelige uheld", som KAN ske, selvom de ikke burde. Og som ikke gentager sig igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.