Åhh altså :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Karo

TbCp skriver:

Nu er hun lige kommet hjem og lagde sig ind på sofaen.... lagde mærke til hun havde en bule i den ene side af panden.... hun fortæller mig at hun er faldet på isen...

Hun sov da Carsten hentede hende og hun havde kastet op....

Har hun fået hjernerystelse???

Tina jeg fandt lige dette på sygebørn.dk (som er en hjemmeside lavet af læger)

http://www.sygeboern.dk/frame.cfm/cms/id=389/sprog =1/grp=2/menu=3/

Ring til lægen for en sikkerheds skyld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Ida.

TbCp skriver:

Nu er hun lige kommet hjem og lagde sig ind på sofaen.... lagde mærke til hun havde en bule i den ene side af panden.... hun fortæller mig at hun er faldet på isen...

Hun skal da tjekkes! Har pædagogerne slet ikke snakket om, at hun er faldet?

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Hun skal da tjekkes! Har pædagogerne slet ikke snakket om, at hun er faldet?

jeg har lige snakket med hende der var på legepladsen, hun sagde at Liva var gledet og hun kunne godt se at der var kommet en hudafskrabning og et blåt mærke, hun havde grædt lidt men det var hurtigt ovre igen....

Men når hun så også har kastet op og er faldet i søvn forstår jeg da ikke at de ikke har tænkt på det...

Carsten skal afsted til skadestuen med hende nu... typisk når bilen er på værksted, men det var trods alt godt at han er hjemme idag

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

Karo skriver:

Tina jeg fandt lige dette på sygebørn.dk (som er en hjemmeside lavet af læger)

http://www.sygeboern.dk/frame.cfm/cms/id=389/sprog =1/grp=2/menu=3/

Ring til lægen for en sikkerheds skyld.

Carsten tager på skadestuen med hende nu

Anmeld

3. januar 2011

Ida.

TbCp skriver:

jeg har lige snakket med hende der var på legepladsen, hun sagde at Liva var gledet og hun kunne godt se at der var kommet en hudafskrabning og et blåt mærke, hun havde grædt lidt men det var hurtigt ovre igen....

Men når hun så også har kastet op og er faldet i søvn forstår jeg da ikke at de ikke har tænkt på det...

Carsten skal afsted til skadestuen med hende nu... typisk når bilen er på værksted, men det var trods alt godt at han er hjemme idag

Nej det kan jeg da heller ikke forstå - det er jo to meget tydelige indikatorer, som de bør være opmærksomme på!

Anmeld

3. januar 2011

Karo

TbCp skriver:

Carsten tager på skadestuen med hende nu

Pyha.....................

Jeg håber virkeligt ikke der er sket noget, men godt at i får hende tjecket for en sikkerheds skyld.

Syndes virkeligt det er for dårligt af pædagoerne at de fortæller hvad der er sket når hun bliver hentet. De er da vel også godt klar over at det kan være hjernrystelse ?

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

Karo skriver:

Pyha.....................

Jeg håber virkeligt ikke der er sket noget, men godt at i får hende tjecket for en sikkerheds skyld.

Syndes virkeligt det er for dårligt af pædagoerne at de fortæller hvad der er sket når hun bliver hentet. De er da vel også godt klar over at det kan være hjernrystelse ?

Jeg forstår heller ikke hvorfor de ikke har overvejet det!!!
Er faktisk rigtig vred lige nu

Anmeld

3. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

ej det kan da sagtens være! husk at vække hende hver time og få øjenkontakt....

øv... det er sgu synd for Liva musen, både hvis det er hjernerystelse men også hvis den overstimulering stadig spøger

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ej det kan da sagtens være! husk at vække hende hver time og få øjenkontakt....

øv... det er sgu synd for Liva musen, både hvis det er hjernerystelse men også hvis den overstimulering stadig spøger

Lige nu tror jeg mest på at det er hjernerystelse.... Carsten er taget afsted på skadestuen med hende og jeg sidder her og tripper og håber at børnene bliver hentet tidligt idag! Vil bare ud til dem!

Anmeld

3. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Lige nu tror jeg mest på at det er hjernerystelse.... Carsten er taget afsted på skadestuen med hende og jeg sidder her og tripper og håber at børnene bliver hentet tidligt idag! Vil bare ud til dem!

åh det lille pus!!

jeg krydser fingre for at det ikke er for slemt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.