Åhh altså :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
32 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

TbCp

Liva er lige blevet ringet hjem fra børnehave igen... hun er ked af det og kaster op....

Hvorfor bliver det ved!

Hun har været så glad og frisk i ferien, der har ikke været noget med hende.

Er det fordi hun ikke kan lide at være der???? Jeg forstår det simpelthen ikke! Og synes det er SÅ synd for hende....

Hvad søren skal vi stille op!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

ChatH

TbCp skriver:

Liva er lige blevet ringet hjem fra børnehave igen... hun er ked af det og kaster op....

Hvorfor bliver det ved!

Hun har været så glad og frisk i ferien, der har ikke været noget med hende.

Er det fordi hun ikke kan lide at være der???? Jeg forstår det simpelthen ikke! Og synes det er SÅ synd for hende....

Hvad søren skal vi stille op!?

åhh det lille pus Hvad siger pædagogerne, virker hun som om hun er ked af det?

Anmeld

3. januar 2011

ChatH

Chatarina skriver:

altså af at være der

Anmeld

3. januar 2011

Ida.

Hvor er det altså mærkeligt der må der være nogen I kan snakke med om hendes reaktion - det er jo temmelig slående her på den første dag efter ferien, at det så er tilbage igen!! At hun ligefrem kaster op, synes jeg også er voldsomt - kan hun virkelig bare slet slet ikke rumme alle de stimuli? Jeg er på ingen måde ekspert i ftf, men det ved jeg, at Trine(rose) og Mette(annajonas) ved meget mere om - også hvem I evt skulle have fat i...altså jeg tænker jo sundhedsplejerske, egen læge eller børnepsykolog?

Håber I snart er ovre det

mange  

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

Chatarina skriver:

Carsten er nede og hente hende, så skal lige høre hvad de sagde til ham, når han kommer hjem.

Jeg tror måske institutionen er for stor for hende.... åh hvor har jeg da helt ondt i maven over det

Anmeld

3. januar 2011

ChatH

TbCp skriver:

Carsten er nede og hente hende, så skal lige høre hvad de sagde til ham, når han kommer hjem.

Jeg tror måske institutionen er for stor for hende.... åh hvor har jeg da helt ondt i maven over det

Det er sku noget møg er der en mindre institution der kunne være et alternativ?

Anmeld

3. januar 2011

Karo

Stakkels Liva

Jeg har ingen ide hvorfor hun har det sådan, men det er da bemærkelsesværdigt at det kommer igen den første dag tilbage efter ferien.

Håber i finder årsagen.

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Hvor er det altså mærkeligt der må der være nogen I kan snakke med om hendes reaktion - det er jo temmelig slående her på den første dag efter ferien, at det så er tilbage igen!! At hun ligefrem kaster op, synes jeg også er voldsomt - kan hun virkelig bare slet slet ikke rumme alle de stimuli? Jeg er på ingen måde ekspert i ftf, men det ved jeg, at Trine(rose) og Mette(annajonas) ved meget mere om - også hvem I evt skulle have fat i...altså jeg tænker jo sundhedsplejerske, egen læge eller børnepsykolog?

Håber I snart er ovre det

mange  

Jeg håbede virkelig også at det ville være overstået nu efter ferien, hvor der ikke sker så meget dernede som i december.... synes også opkast er helt vildt, og hun har altså haft det fint hjemme og har spist fint osv så kan næsten ikke tror hun er ramt af mavebøvl....

Overvejer at ringe til vores læge...

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

Nu er hun lige kommet hjem og lagde sig ind på sofaen.... lagde mærke til hun havde en bule i den ene side af panden.... hun fortæller mig at hun er faldet på isen...

Hun sov da Carsten hentede hende og hun havde kastet op....

Har hun fået hjernerystelse???

Anmeld

3. januar 2011

Karo

TbCp skriver:

Nu er hun lige kommet hjem og lagde sig ind på sofaen.... lagde mærke til hun havde en bule i den ene side af panden.... hun fortæller mig at hun er faldet på isen...

Hun sov da Carsten hentede hende og hun havde kastet op....

Har hun fået hjernerystelse???

Det kan sagtens være hjernrystelse

Jeg ville få hende tjecket enten af egen læge eller på skadestuen hvis lægen ikke har tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.