For s.... jeg er hys.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

majnr2

Nåh nu fik jeg da skaffet en super fin autostol med iso fix, for en omgang klip og striber

Og seng er klaret

Kan SÅ meget klare mig uden ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

PernilleB

majnr2 skriver:

Nåh nu fik jeg da skaffet en super fin autostol med iso fix, for en omgang klip og striber

Og seng er klaret

det er nemlig rigtig..!!! You go girl..!!!

hvis du gider a betale portoen, så vil jeg gerne forære dig en sengerand i blåternet fra babysam. der er kun få løse tråde i bindebåndene, men intet er i stykker...

har en ammepude til 100 kr hvis det... turiform med farm-motiv. og har noget drenge tøj i 62 og 68, og en enkelt body i hvid i 56, hvir det er noget... 5-10 kr pr del. skriv endelig hvis du vil se billeder..!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2011

majnr2

PernilleB skriver:

det er nemlig rigtig..!!! You go girl..!!!

hvis du gider a betale portoen, så vil jeg gerne forære dig en sengerand i blåternet fra babysam. der er kun få løse tråde i bindebåndene, men intet er i stykker...

har en ammepude til 100 kr hvis det... turiform med farm-motiv. og har noget drenge tøj i 62 og 68, og en enkelt body i hvid i 56, hvir det er noget... 5-10 kr pr del. skriv endelig hvis du vil se billeder..!!

tak super sødt. ser lige på det senere, har en gæst der kommer og spiser nu, så går på igen når hun køre senere

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

majnr2 skriver:

tak super sødt. ser lige på det senere, har en gæst der kommer og spiser nu, så går på igen når hun køre senere

oki doki...!!!

Anmeld

3. januar 2011

louise8723

Så lad ham beholde det, men så kan du jo fortælle ham at når du søger børnebidrag så kan du også søge så han skal betale fra før fødsel (til hjælp til babyting) samt du kan søge til dåben og alt muligt..

Anmeld

3. januar 2011

SussieThyssen

madagaskar skriver:

Hi hi jeg roder vist rundt i hvem jeg citerer og hvem jeg svarer. Men tak fordi du ikke tog det som en modsigelse

LOL nej da..og selvom det var, så er vi da lige gode venner for det

Anmeld

3. januar 2011

LIZO

synes jeg har hørt noget om at man på kommunen kan søge om et tilskud til en opstarts pakke.. altså dte mest nødvendige til den lille.  kendte engang en der fik det.. mener hun fik 5000 kr af kommunen..

Anmeld

3. januar 2011

Vingummien

majnr2 skriver:

Ikke nok med at eksén ikke gider være far til vores søn som jeg venter..... så da jeg skulle hente mine ting hos ham idag (han havde stilt det ud til mig, da han er på job) Neeej så har ha sgu også beholdt ALLE babytingene, fordi HAN har betalt det.

Barnevogn,autostol, pudslehynde, Alt tøj til den lille..... Ja alt hvad der var blevet købt Har han fucking beholdt. Jeg mener hvad fanden skal idioten med det eftersom han har meldt ud ,at fordi vi ikke skal være sammen vil han overhovedet ikke have noget med barnet at gøre.

Det eneste jeg har nu er så et pudslebord, som han også har betalt, men det stod heligvis hos mig. Men det vil han vel også have.

skal føde om 3 mdr, så nu har jeg vist travlt med at samle sammen.

Ej hvor træls, men sådan går det desværre tit når man går fra hinanden.

Måske det er et lille tegn på at han måske alligevel vil se den bette, du kunne jo håbe

Anmeld

3. januar 2011

Kongmulle

majnr2 skriver:

Og seng er klaret

Har sendt dig en besked

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

majnr2 skriver:

vil osse gerne give dig et aktiveringes tæppe, hvis du selv giver portoen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.