For s.... jeg er hys.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.002 visninger
29 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

majnr2

Ikke nok med at eksén ikke gider være far til vores søn som jeg venter..... så da jeg skulle hente mine ting hos ham idag (han havde stilt det ud til mig, da han er på job) Neeej så har ha sgu også beholdt ALLE babytingene, fordi HAN har betalt det.

Barnevogn,autostol, pudslehynde, Alt tøj til den lille..... Ja alt hvad der var blevet købt Har han fucking beholdt. Jeg mener hvad fanden skal idioten med det eftersom han har meldt ud ,at fordi vi ikke skal være sammen vil han overhovedet ikke have noget med barnet at gøre.

Det eneste jeg har nu er så et pudslebord, som han også har betalt, men det stod heligvis hos mig. Men det vil han vel også have.

skal føde om 3 mdr, så nu har jeg vist travlt med at samle sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Nattøs

majnr2 skriver:

Ikke nok med at eksén ikke gider være far til vores søn som jeg venter..... så da jeg skulle hente mine ting hos ham idag (han havde stilt det ud til mig, da han er på job) Neeej så har ha sgu også beholdt ALLE babytingene, fordi HAN har betalt det.

Barnevogn,autostol, pudslehynde, Alt tøj til den lille..... Ja alt hvad der var blevet købt Har han fucking beholdt. Jeg mener hvad fanden skal idioten med det eftersom han har meldt ud ,at fordi vi ikke skal være sammen vil han overhovedet ikke have noget med barnet at gøre.

Det eneste jeg har nu er så et pudslebord, som han også har betalt, men det stod heligvis hos mig. Men det vil han vel også have.

hold da op en idiot

Anmeld

3. januar 2011

SussieThyssen

majnr2 skriver:

Jeg vil mene, at hvis I har boet sammen, så har du ret til halvdelen af det I har købt til den lille, uanset hvem af jer, der har betalt.
Men tag kontakt til en advokat og forhør dig.
Hvor længe har I boet sammen???
Man kan også bare gå i for små sko...sikke da et fjols.
Du får lige et trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. januar 2011

Pige2009

majnr2 skriver:

Var det ikke en idé at kontakte ham og prøve at spørge, om du ikke kan overtage tingene?

Anmeld

3. januar 2011

majnr2

SussieThyssen skriver:

Jeg vil mene, at hvis I har boet sammen, så har du ret til halvdelen af det I har købt til den lille, uanset hvem af jer, der har betalt.
Men tag kontakt til en advokat og forhør dig.
Hvor længe har I boet sammen???
Man kan også bare gå i for små sko...sikke da et fjols.
Du får lige et trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Vi har været sammen i 4 år, men har ikke boet sammen.

Ja det er sgu småligt

Anmeld

3. januar 2011

majnr2

Baagøe skriver:

Var det ikke en idé at kontakte ham og prøve at spørge, om du ikke kan overtage tingene?

Jo men det ville han højst sandsynligt ikke gå med til.... for uha det er jo ham der har betalt.

Og hvis han går med til det er det kun for at fortælle alle at HAN har betalt alt og jeg har brugt ham.

Må nu indrømme at jeg var helt sikke på han havde sat det ud sammen med alle de ting jeg skulle hente idag der er min. 

Anmeld

3. januar 2011

SussieThyssen

majnr2 skriver:

Vi har været sammen i 4 år, men har ikke boet sammen.

Ja det er sgu småligt

Tjaaa..hvis I ikke har boet sammen, så er der ingenting du kan gøre...desværre. især hvis det er ham der har betalt for tingene.
Så der er nok ikke andet at gøre end at starte forfra.
Men det er da utroligt at faderen til barnet ikke vil give dig de ting han har købt.
Nogle mennesker er bare så små, når det kommer til stykket, for det er jo ikke kun dig han straffer, men især barnet.

Anmeld

3. januar 2011

Pige2009

majnr2 skriver:

Jo men det ville han højst sandsynligt ikke gå med til.... for uha det er jo ham der har betalt.

Og hvis han går med til det er det kun for at fortælle alle at HAN har betalt alt og jeg har brugt ham.

Må nu indrømme at jeg var helt sikke på han havde sat det ud sammen med alle de ting jeg skulle hente idag der er min. 

Uanset hvad, ville jeg da lige spørge ham. Måske kunne du overtage dem billigt, hvis han ikke slipper dem frivilligt

Anmeld

3. januar 2011

Caroline86

majnr2 skriver:

Jamen så lad ham da fortælle alle det? Så længe du får tingene til bebs kan han da fortælle nok så mange historier han vil? Det vigtigste er vel bare at dine venner/bekendte støtter dig og de hopper vel næppe af vognen fordi han fortæller historier?

Gå ind til det med åbent sind. Spørg ham hvad han skal med de ting nu hvor han ikke har lyst til at være en del af det og spørg ham om ikke du kan få lov at få de ting (eller nogen af dem, hvis ikke han vil gå af med det hele)..

Han lyder da som en klummer, men jeg tror ikke du får noget ud af at være vred og irriteret på ham når du skal forsøge at få fat i de ting.

Jeg håber det hele løser sig

Mange knus Caroline

Anmeld

3. januar 2011

JemKem

majnr2 skriver:

Kan du ikke være ligeglad med hvad han går og fortæller andre hehe... Det er vel hans problem hvis han mener han bør det. Han har jo også en del i det med at du er blevet gravid. Som noget andet skal han jo til at betale børnebidrag til dig.

Men ellers så er mit råd at købe de nødvendige ting brugt. I dag kan du få RIGTIG mange fine ting til meget små penge fordi folk kun bruger det lidt og så finder de det i den anden farve de hellere ville have " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />

Prøv også at høre kommunen om hvad hjælp du kan få.

Og sikke et fjols han lyder til at være " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12375.png" alt="" />

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.