For s.... jeg er hys.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

miniuldahl

ved du hvad du skal have for så kan det være jeg kan hjælpe med nogen ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

majnr2

Det er super sødt af dig, men jeg skal have en dreng... Min søster har ellers lige fået en pige så det havde ellers passet perfekt hvis jeg kunne havde arvet hendes

Anmeld

3. januar 2011

sophiemy

SussieThyssen skriver:

Jeg vil mene, at hvis I har boet sammen, så har du ret til halvdelen af det I har købt til den lille, uanset hvem af jer, der har betalt.
Men tag kontakt til en advokat og forhør dig.
Hvor længe har I boet sammen???
Man kan også bare gå i for små sko...sikke da et fjols.
Du får lige et trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Bare lige en indskudt bemærkning

Jeg har talt med en advokat om en lignende sag på et tidspunkt - og faktisk følger tingene barnet, hvis de er købt af samboende forældre. Altså har bopælsforældren ret til at tage alt med sig (ligegyldigt hvem der har betalt det). Hvis faren ikke ønsker kontakt med barnet gør det sig blot endnu mere gældende.

Den sag jeg taler om, havde moren dog adgang til det fælles hjem, og var blot i tvivl om, hvad hun skulle/måtte tage med. Ved ikke om der er nogle spidsfindigheder, hvis moren ikke har adgang til hjemmet. Det er i hvert fald sikkert, at det er billigere at købe tingene igen, istedet for at starte retsag op

Anmeld

3. januar 2011

SussieThyssen

madagaskar skriver:

Bare lige en indskudt bemærkning

Jeg har talt med en advokat om en lignende sag på et tidspunkt - og faktisk følger tingene barnet, hvis de er købt af samboende forældre. Altså har bopælsforældren ret til at tage alt med sig (ligegyldigt hvem der har betalt det). Hvis faren ikke ønsker kontakt med barnet gør det sig blot endnu mere gældende.

Den sag jeg taler om, havde moren dog adgang til det fælles hjem, og var blot i tvivl om, hvad hun skulle/måtte tage med. Ved ikke om der er nogle spidsfindigheder, hvis moren ikke har adgang til hjemmet. Det er i hvert fald sikkert, at det er billigere at købe tingene igen, istedet for at starte retsag op

Ja..vi er helt enige.
Det har jeg også skrevet længere nede i tråden, da jeg hørte at de IKKE havde boet sammen.

Men tak for svaret

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

Fuck en røv, siger jeg bare...!!! Ej hvor barnelig kan man være... Havde han forventet du skulle være tankelæser..?? Skulle du kunne tænke dig til han vil baholde det, og bare skide på dig og barnet..?? Nåh, men nok om den idiot..!!

Har du noget hjælp fra dine forældre at hente..?? Og har du kontakt med hans..?? Hva mangler du a ting..???

Kram herfra en der føler med dig..!!

Anmeld

3. januar 2011

Mi

Sådan en klaphat. Men der er nok ikke andet at gøre som at prise dig lykkelig over at du ikke længere er sammen med ham og så begynde at anskaffe dig tingene forfra.

Held og lykke med det

Mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. januar 2011

majnr2

PernilleB skriver:

Fuck en røv, siger jeg bare...!!! Ej hvor barnelig kan man være... Havde han forventet du skulle være tankelæser..?? Skulle du kunne tænke dig til han vil baholde det, og bare skide på dig og barnet..?? Nåh, men nok om den idiot..!!

Har du noget hjælp fra dine forældre at hente..?? Og har du kontakt med hans..?? Hva mangler du a ting..???

Kram herfra en der føler med dig..!!

Mine forældre hjælper aldig med noget. Og hans familie er ligesom ham

Min stolthed siger også bare han kan beholde lortet og så må jeg købe noget brugt. Jeg har ingen penge da jeg er ved at lukke mit firma med et lille underskud(da jeg jo er alenemor til lille baby snart, kan jeg ikke overskue at kæmpe for en virksomhed også)

Han har bestemt ikke penge problemer og rigeligt med penge, så det er kun for at provokere. Og han ville elske jeg skulle tigge ham om tingene

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

majnr2 skriver:

Min stolthed siger også bare han kan beholde lortet og så må jeg købe noget brugt. Jeg har ingen penge da jeg er ved at lukke mit firma med et lille underskud(da jeg jo er alenemor til lille baby snart, kan jeg ikke overskue at kæmpe for en virksomhed også)

Han har bestemt ikke penge problemer og rigeligt med penge, så det er kun for at provokere. Og han ville elske jeg skulle tigge ham om tingene

Det er bare ikke fair sådan noget... men du må ik give efter..!! vi skal nok hjælpe dig med det vi nu kan herinde..!!!! bare sig til... men hva ligger dit budget på til baby, når du står som du gør nu..??

Anmeld

3. januar 2011

Rockertand

majnr2 skriver:

Hmm - tror, at der er nogle herinde, der er mere kyndige i dette end jeg - men er der ikke noget med, at faderen også skal yde sit til indkøb af udstyr?? Uanset om man har boet sammen eller ej?

Du skal nok også forberede dig på en faderskabssag, og hvad han ellers kan genere dig med

Anmeld

3. januar 2011

sophiemy

SussieThyssen skriver:

Ja..vi er helt enige.
Det har jeg også skrevet længere nede i tråden, da jeg hørte at de IKKE havde boet sammen.

Men tak for svaret

Hi hi jeg roder vist rundt i hvem jeg citerer og hvem jeg svarer. Men tak fordi du ikke tog det som en modsigelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.