Pladsanvisning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Gittemor09

Baagøe skriver:

Hvad mener du med reklamation? Det er jo en klage Jeg synes bare, jeg har hørt, at der er forskel fra kommune til kommune

at de skriver i deres breve at der er pladsanvisning i dp, vs, bh.. hvis man så ikke kan blive garanteret en plads alligevel... og min "dagplejesagsbehandler" sagde at det var ligemeget hvilken kommune man boede i, så er der pladsgaranti, medmindre man takker nej til tilbuddene hele tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

at de skriver i deres breve at der er pladsanvisning i dp, vs, bh.. hvis man så ikke kan blive garanteret en plads alligevel... og min "dagplejesagsbehandler" sagde at det var ligemeget hvilken kommune man boede i, så er der pladsgaranti, medmindre man takker nej til tilbuddene hele tiden...

Ok. Men man får vel blot breve fra ens egen kommune. Anyway. Tak for svar Det er jo rart, at vi i DK kan få vores børn passet til rimelige penge

Anmeld

3. januar 2011

Gittemor09

Baagøe skriver:

Ok. Men man får vel blot breve fra ens egen kommune. Anyway. Tak for svar Det er jo rart, at vi i DK kan få vores børn passet til rimelige penge

jo, det gør man skam..!!

men man skal nu nok finde en løsning til at få sit barn passet... som du selv skrev, hun må bare presse på til de reagerer

og det er dejligt at det er til rimelige penge synes jeg også

Anmeld

3. januar 2011

Marco2

Gittemor09 skriver:

Det kan sagtens være forskelligt fra kommune til kommune.

I Århus er der også pladsgaranti, men kommunen kan ikke overholde garantien, så man er ikke sikker på en plads indenfor "garanti-perioden" i Århus.

AG

Anmeld

3. januar 2011

Brams

Jeg ringede flere gange for at høre om der var noget nyt, da jeg synes at det var for kort varsel med kun 1 måned før  Fik svar 1½ måned før Lærke skulle starte.

Anmeld

3. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

jo, det gør man skam..!!

men man skal nu nok finde en løsning til at få sit barn passet... som du selv skrev, hun må bare presse på til de reagerer

og det er dejligt at det er til rimelige penge synes jeg også

Lige præcis. Det er det eneste, der virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.