Pladsanvisning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

LRJ

Hvornår får man besked om hvor ens barn har fået plads i DP ? og hvordan får man beskeden ?? 

Lone 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Pige2009

Lone H. skriver:

Hvornår får man besked om hvor ens barn har fået plads i DP ? og hvordan får man beskeden ?? 

Lone 

Jeg fik besked pr. brev ca. 1 måned inden Laura skulle starte

Anmeld

3. januar 2011

missie20

Lone H. skriver:

Lone 

Jeg fik et brev i starten af december at han kunne starte d. 1 februar. Så det er 2 måneder før i mit tilfælde, ellers kan jeg ikke bidrage med noget info om det.

Anmeld

3. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik besked via brev fra pladsanvisningen. Men op til jeg skulle bruge pladsen ringede jeg ca. 1 gang om ugen for, at hører  Nogen kommuner kan man også se det via deres hjemmeside

Anmeld

3. januar 2011

Gittemor09

jeg fik det afvide pr. brev nogle måneder før Sofie skulle starte...!!

også pr. brev hvilken dag vi skulle på besøg inden hun skulle starte...

Anmeld

3. januar 2011

Tulle28

Jeg har lige siddet og tænkt det samme. Vi har bedt om en plads pr. 1. januar men er stadig langt nede på ventelisten og intet hørt fra kommunen. Så man skal måske selv gøre noget for at blive skrevet op til en garantiplads?

Anmeld

3. januar 2011

LRJ

Baagøe skriver:

Jeg fik besked pr. brev ca. 1 måned inden Laura skulle starte

Okay tak 

Anmeld

3. januar 2011

LRJ

Tulle28 skriver:

Jeg har lige siddet og tænkt det samme. Vi har bedt om en plads pr. 1. januar men er stadig langt nede på ventelisten og intet hørt fra kommunen. Så man skal måske selv gøre noget for at blive skrevet op til en garantiplads?

Ved det ikk, Jeg snakkede med Pladsanvisningen i starten af November for at vide om jeg kunne få en plads noget tidligere pga personlige årsager og der fik jeg hvertfald garanteret en plads her i byen fra 1.3 som jeg havde søgt, de kunne ikk hjælpe mig før :s jo hvis jeg ville køre 35 km for at få hende i Vuggestue, og det gad jeg ikk  

Anmeld

3. januar 2011

Gittemor09

MoarHvidovre skriver:

Jeg fik besked via brev fra pladsanvisningen. Men op til jeg skulle bruge pladsen ringede jeg ca. 1 gang om ugen for, at hører  Nogen kommuner kan man også se det via deres hjemmeside

der er altid pladsgaranti når børnene skal i dagpleje/vuggestue...

men hvis de tilbyder et sted som ikke er iblandt dine ønsker, og du takker nej til det ryger din pladsgaranti..!!

Anmeld

3. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Gittemor09 skriver:

der er altid pladsgaranti når børnene skal i dagpleje/vuggestue...

men hvis de tilbyder et sted som ikke er iblandt dine ønsker, og du takker nej til det ryger din pladsgaranti..!!

Nu har jeg plads til begge mine unger - men tror det var meningen, at det var Lone der skulle citeres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.