Pladsanvisning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

PernilleB

jeg fik brev for 5 mdr siden... jeg meldte hende til 1 uge efter hun var født..!! så jeg har vidst længe hvor jeg skal være... og hun starter her den 1 feb...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Pige2009

Tulle28 skriver:

Jeg har lige siddet og tænkt det samme. Vi har bedt om en plads pr. 1. januar men er stadig langt nede på ventelisten og intet hørt fra kommunen. Så man skal måske selv gøre noget for at blive skrevet op til en garantiplads?

Ring et par gange ugentligt. Det betaler sig!

Anmeld

3. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

der er altid pladsgaranti når børnene skal i dagpleje/vuggestue...

men hvis de tilbyder et sted som ikke er iblandt dine ønsker, og du takker nej til det ryger din pladsgaranti..!!

Er det ikke forskelligt fra kommune til kommune?

Anmeld

3. januar 2011

Pige2009

Lone H. skriver:

Okay tak 

Velbekomme. Jeg ville dog ringe og forhøre mig et par gange om ugen og understrege, hvad plads I har som 1.prioritet

Anmeld

3. januar 2011

LRJ

Baagøe skriver:

Velbekomme. Jeg ville dog ringe og forhøre mig et par gange om ugen og understrege, hvad plads I har som 1.prioritet

okay det vil jeg gøre 

Anmeld

3. januar 2011

Pige2009

okay det vil jeg gøre 

Så bliver de forhåbentlig så trætte af dig, at de giver dig den plads du ønsker

Anmeld

3. januar 2011

LRJ

Baagøe skriver:

Så bliver de forhåbentlig så trætte af dig, at de giver dig den plads du ønsker

hehe ja håber jeg 

Anmeld

3. januar 2011

Gittemor09

MoarHvidovre skriver:

Nu har jeg plads til begge mine unger - men tror det var meningen, at det var Lone der skulle citeres

jo, det var det...

en lille tastefejl...

Anmeld

3. januar 2011

Gittemor09

Baagøe skriver:

Er det ikke forskelligt fra kommune til kommune?

det ville da være underligt hvis det var forskelligt i kommunerne... der må jo gælde alle regler i hele landet med hensyn til pladsgaranti..!! ellers er det jo en dum reklamation fra kommunens side af jo.!!

Anmeld

3. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

det ville da være underligt hvis det var forskelligt i kommunerne... der må jo gælde alle regler i hele landet med hensyn til pladsgaranti..!! ellers er det jo en dum reklamation fra kommunens side af jo.!!

Hvad mener du med reklamation? Det er jo en klage Jeg synes bare, jeg har hørt, at der er forskel fra kommune til kommune

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.