babysvømning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Trolde_mor

Vi går en gang i ugen og ham den lille elskede det, vi har kun været der 3 gange, men det er skønt!

Han eeelsker det bare. Storsmiler hele turen igennem. Vi er der så kun 5-15 min. da jeg har fået at vide flere steder, at baby i så tidlig en alder ikke kan holde varmen. Og det passer rigtig fint. Han bliver også hurtigt træt da han sparker så meget med benene.

Vi har været afsted med mødregruppen og alle 5 babyer elskede det. Så længe man lader baby kigge rundt inden, snakker og hygger ved puslepladsen og stille og roligt går med baby ned i vandet og i et hjørne for sig selv, og går op så snart de viser tegn på træthed syntes det at gå godt Selvfølgelig er det korte ture, men de små elsker det, og får på den måde kun gode erfaringer med det

I takt med den lille så bliver ældre, forlænger man jo bare tiden i vandet

I Slagelse er der 2 dage om ugen, hvor der er lukket af for andre, og kun adgang for forældre og deres små børn

God fornøjelse til jer begge - håber det bliver lige så fantastisk for jer, som det er for mange af os andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

dorthemus

Cris skriver:

Begge mine børn får en ordenlig gang med bruseren på hovedet hver gang de er i bad  Ja, den onde mor   Det hjælper bare at de kan mærke vand på hovedet, men mor er også glad, at deres bad går lidt hurtigere på den måde (når man er i gang med to børn) Den store er nu begyndt at bede mig, om at ikke få vand på hovedet... sorry min ven, man skal vaske håret en gang i mellem.... skrige tur.... så få han lov til at låne flere forskellige skål og så kommer mor med bruseren! haps! Der er lidt brok stadig, men han glemmer det hurtigt (og han fik vand på hovedet med bruseren siden han blev født! )  Og jeg bruger aldrig shampoo eller sæbe på deres hår, så de få ikke noget kløe i øjnene

Det er også hyggeligt at bade sammen og så sparer det tid

Anmeld

2. januar 2011

Noneother

Der mangler et: Nej, men jeg ville RIGTIG gerne.

Desværre er der bare helt sindsyge ventetider på babysvømning her hvor jeg bor.  

Anmeld

2. januar 2011

Cris

dorthemus skriver:

Det er også hyggeligt at bade sammen og så sparer det tid

Det gør jeg også, men det er stadig noget rod    Den store kan blive til en bad-hooligan og jeg bliver tosset    Så tit starter de sammen, men så tager jeg den lillle ud først og ordner ham mens den anden få lov til at lige fyre det af inden det bliver hans tur

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

Cris skriver:

Det gør jeg også, men det er stadig noget rod    Den store kan blive til en bad-hooligan og jeg bliver tosset    Så tit starter de sammen, men så tager jeg den lillle ud først og ordner ham mens den anden få lov til at lige fyre det af inden det bliver hans tur

Der er det nemmere herhjemme for jeg har jo kun Runa. Tidligere blev hun badet i køkkenet men så blev hun større og syntes det var skidesjovt, at lave en mindre tsunami derude...vand OVERALT!

Så nu bliver hun badet på badeværelset men jeg sidder enormt dårligt, men er for nærig til at købe et stativ så nu venter jeg på, at hun blir stor nok så hun kan sidde i Ikea plastikstolen under bruseren

Anmeld

2. januar 2011

Cris

dorthemus skriver:

Der er det nemmere herhjemme for jeg har jo kun Runa. Tidligere blev hun badet i køkkenet men så blev hun større og syntes det var skidesjovt, at lave en mindre tsunami derude...vand OVERALT!

Så nu bliver hun badet på badeværelset men jeg sidder enormt dårligt, men er for nærig til at købe et stativ så nu venter jeg på, at hun blir stor nok så hun kan sidde i Ikea plastikstolen under bruseren

Vi har sådan en flexi-bad og den stiller jeg inde i brusekabinen. Og der sidder han fint. Og de kan faktisk sidde begge to, det vil den store helst, men som sagt, så bliver han også en vand-hooligan... Men i sådan en lille badekar kan han sidde meget godt og den er til at klappe sammen og gemmes bagved skabet. Det er derfor vi købte den dengang. Nogle andre gange bliver det bare en hurtigt skyl med bruseren. De går i bad to gange om ugen, da jeg ikke synes, at de har brug for mere og det er meget bedre for deres hud (especielt om vinteren) og til deres hårbund

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

Cris skriver:

Vi har sådan en flexi-bad og den stiller jeg inde i brusekabinen. Og der sidder han fint. Og de kan faktisk sidde begge to, det vil den store helst, men som sagt, så bliver han også en vand-hooligan... Men i sådan en lille badekar kan han sidde meget godt og den er til at klappe sammen og gemmes bagved skabet. Det er derfor vi købte den dengang. Nogle andre gange bliver det bare en hurtigt skyl med bruseren. De går i bad to gange om ugen, da jeg ikke synes, at de har brug for mere og det er meget bedre for deres hud (especielt om vinteren) og til deres hårbund

Vi har også et flexibad  Stillede det over vasken i køkkenet så det var nemt at komme af med vandet. Nu står det på gulvet i badeværelset, men det er ubekvemt for mig.

Anmeld

2. januar 2011

LotteN

nu kan jeg ikke huske hvornår vi var afsted første gang, men mener baby skal være 3 måneder eller veje et eller andet bestemt før de må komme i svømmehallen - men er da ikke sikker.

Men kan kun sige afsted med dig, min pige elskede det og gør det stadig - en lille vandhund

Anmeld

2. januar 2011

Cris

dorthemus skriver:

Vi har også et flexibad  Stillede det over vasken i køkkenet så det var nemt at komme af med vandet. Nu står det på gulvet i badeværelset, men det er ubekvemt for mig.

Om ikke så lang tid kan hun sidde meget estabilt og du kan stå og kikke eller sidde på en stol eller noget lignende, når du bliver træt at sidde på gulvet. Så kan hun plaske mens du gør hendes ble og nattøj klar eller du kan stå og tage billeder til at vise os   Eller bare stå og nyde det. Jeg sidder hellere ikke ned hele tiden ligesom dengang de fald meget nemt ned, de skal få lov til at hygge selv og det er noget fantastisk at observere børnene, når de finder på at lave så mange sjove ting

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

Cris skriver:

Om ikke så lang tid kan hun sidde meget estabilt og du kan stå og kikke eller sidde på en stol eller noget lignende, når du bliver træt at sidde på gulvet. Så kan hun plaske mens du gør hendes ble og nattøj klar eller du kan stå og tage billeder til at vise os   Eller bare stå og nyde det. Jeg sidder hellere ikke ned hele tiden ligesom dengang de fald meget nemt ned, de skal få lov til at hygge selv og det er noget fantastisk at observere børnene, når de finder på at lave så mange sjove ting

Ihhh du siger noget...har da lige taget en masse billeder her i aften, dem smækker jeg sgu lige på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.