babysvømning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tager I jeres babyer med til babysvømning?? (Eller har gjort)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.062 visninger
31 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Mor Christa

Hej damer..
Ja, jeg fødte for næsten 4 uger siden efterhånden, og nu begynder jeg så småt at tænke over at tage mini chefen med til babysvømning. Har prøvet at finde noget om det, og er da ogs blevet lidt klogere, men sidder stadig tilbage med enkelte spørgsmål, og tænkte om I måske kunne hjælpe lidt :
Hvordan er det - rent praktisk ?? - Altså i omklædningsrummet - skal baby med under bruseren, hvis ikke, hvor er han så når jeg skal bade??
Og hvad laver man når man er i det varme vand - hvad laver man?
Og hvor længe tager sådan en omgang babysvømning?
Og hvordan er jeres erfaringer med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Nadia&Daniel

Følger lige med

Anmeld

2. januar 2011

Mor Christa

Nadia&Daniel skriver:

Følger lige med

Hvis ellers folk vil dele hihi

Anmeld

2. januar 2011

TineA

Hej med dig

Jamen herfra kan det kun anbefales, vores lille mand er vild med det, og det er også virkelig lækkert at være i det varme vand med den lille. Jeg går i Frb svømmehal og der gør man sådan, at man sætter baby i en klapvogn, går selv i bad og så ved selve baby-poolen, er der puslepladser, håndvaske til at bade de små osv. Det er smart nok Men jeg tror det er meget forskelligt fra sted til sted, for i Øbro hallen skal man bade baby før man kommer ind i selve svømmehallen og der er det nemmest at tage dem med under bruseren selv

Men prøv Jer frem, de første par gange kan godt være lidt anstregende Hos os booker med ½ time - man skal helst ikke være i længere, siger livredderne.

Men jeg mener nu først, at du må hoppe i vandet efter din 8 ugers undersøgelse

God førnøjelse !! 

Anmeld

2. januar 2011

Mor Christa

W010910 skriver:

Hej med dig

Jamen herfra kan det kun anbefales, vores lille mand er vild med det, og det er også virkelig lækkert at være i det varme vand med den lille. Jeg går i Frb svømmehal og der gør man sådan, at man sætter baby i en klapvogn, går selv i bad og så ved selve baby-poolen, er der puslepladser, håndvaske til at bade de små osv. Det er smart nok Men jeg tror det er meget forskelligt fra sted til sted, for i Øbro hallen skal man bade baby før man kommer ind i selve svømmehallen og der er det nemmest at tage dem med under bruseren selv

Men prøv Jer frem, de første par gange kan godt være lidt anstregende Hos os booker med ½ time - man skal helst ikke være i længere, siger livredderne.

Men jeg mener nu først, at du må hoppe i vandet efter din 8 ugers undersøgelse

God førnøjelse !! 

Jeps, havde godt hørt det der med at jeg først må starte efter lægetjek hehe. Men der er vidst noget med at man skal tilmelde sig og alt muligt inden, så  ville lige være i god tid ;P hehe

Jeg vil nemlig rigtig gerne gå til babysvømning. gør I det en gang i ugen eller hvordan?

Super smart med puslepladsderne derude - har ikke lige haft baby med i bruser endnu, så må indrømme at jeg er lidt nervøs for dét ;P hehe. Mange tak for svar!

Anmeld

2. januar 2011

Caroline86

jeg har ikke gået til babysvømning med Laura, men tager somme tider i svømmehallen med hende selv

Så jeg kan ikke komme med ret mange erfaringer, men kan da fortælle hvad jeg har hørt fra andre.

Baby skal med under bruseren, eller i et badekar og det kan godt være ret besværligt når mor skal sæbes ind osv Det er vist en stor fordel at være 2 afsted Ellers har de fleste svømmehaller vist nogle kravlegårde og skråstole/klapvogne ungerne kan være i

hvad man laver og hvor længe det varer er vist meget forskelligt fra sted til sted.Også afhængigt af hvor mange man er... men ½-1 time i vandet er nok ikke helt ved siden af...

God fornøjelse!

Knus Caroline

Anmeld

2. januar 2011

LR85

Hey.

Jeg har selv været til babysvømning to gange, på Østerbro og Frederiksberg.

Der er fint puslerum, på frederiksberg med dejlig varme så babyerne ikke bliver kolde. Det er nemt og bekvent a være mor med babysvøm.

Jeg har dog ikke praktiseret det så meget, men er faktisk overbevist om a børnene har rigtig godt a det

Anmeld

2. januar 2011

Mor Christa

Caroline86 skriver:

jeg har ikke gået til babysvømning med Laura, men tager somme tider i svømmehallen med hende selv

Så jeg kan ikke komme med ret mange erfaringer, men kan da fortælle hvad jeg har hørt fra andre.

Baby skal med under bruseren, eller i et badekar og det kan godt være ret besværligt når mor skal sæbes ind osv Det er vist en stor fordel at være 2 afsted Ellers har de fleste svømmehaller vist nogle kravlegårde og skråstole/klapvogne ungerne kan være i

hvad man laver og hvor længe det varer er vist meget forskelligt fra sted til sted.Også afhængigt af hvor mange man er... men ½-1 time i vandet er nok ikke helt ved siden af...

God fornøjelse!

Knus Caroline

Mange tak for svar
Ved du så noget om hvor gamle de skal være før de må komme i det "koldere" vand? - Altså dét der stadig er varmt, men ikke helt så varmt som babyvandet ? (haha, hvis dét gav nogen mening)

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

MissChrista skriver:

Hej damer..
Ja, jeg fødte for næsten 4 uger siden efterhånden, og nu begynder jeg så småt at tænke over at tage mini chefen med til babysvømning. Har prøvet at finde noget om det, og er da ogs blevet lidt klogere, men sidder stadig tilbage med enkelte spørgsmål, og tænkte om I måske kunne hjælpe lidt :
Hvordan er det - rent praktisk ?? - Altså i omklædningsrummet - skal baby med under bruseren, hvis ikke, hvor er han så når jeg skal bade??
Og hvad laver man når man er i det varme vand - hvad laver man?
Og hvor længe tager sådan en omgang babysvømning?
Og hvordan er jeres erfaringer med det?

Jeg har gået til babysvømning og gået selv også. Kan varmt anbefale det. HUN ELSKER DET!!!!!!!!!! Vi har lige været afsted med farmand i dag. 

Jeg gør mig selv færdig først mens hun sad i autostolen  nu står hun i kravlegården på stedet. På vejen ind gør jeg hende færdig først og så mig sidst.

DO IT!!!!! 

Anmeld

2. januar 2011

Mor Christa

lisbethita skriver:

Jeg har gået til babysvømning og gået selv også. Kan varmt anbefale det. HUN ELSKER DET!!!!!!!!!! Vi har lige været afsted med farmand i dag. 

Jeg gør mig selv færdig først mens hun sad i autostolen  nu står hun i kravlegården på stedet. På vejen ind gør jeg hende færdig først og så mig sidst.

DO IT!!!!! 

hihi, dejligt med noget positivt feedback får jo mere og mere mod på at gøre det nu Jamen er det ikke noget med at der er bestemte tidspunkter man gør det på ?? Eller kan man bare tage i svømmehallen når man vil og så ned i det varme vand ? Altså jeg mener om svømmehallen ikke har bestemte tidpunkter man kan få lov at gå til babysvømning på hehe.. Håber du forstod det - det blev vidst lidt rodet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.