Er det normalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Aprilmor11

oerbaek skriver:

du skal bare være glad for at du ikke har taget mere på

Jeg havde begge de andre gange tabt det hele om aftenen hvor de er født om morgenen og eftermiddagen

Mange tak .. Jah , så ville jeg da håbe på at jeg også gøre det, måske mere til :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

_-Kathrine-_

Aprilmor11 skriver:

Jah lige præcis, men det er jeg da sikker på at de har

Men det er da lidt hårdt

Jeg skal til 2. læge besøg D. 12 .. Puha .. Det er lige rundt om hjørnet, men det føles som meget lang tid at skulle vente

Ja, det føles som om vi skal vente lææææænge...-men tror helt sikkert at tiden kommer til at gå rigtig stærkt her de sidste måneder...!

Jeg spurgte forresten til MD scanning om de kunne måle hvad han vejede, og der fortalte hun at det var min læge og jordemoder der skulle tjekke det, så det får vi nok at vide når vi skal til læge... hvordan de så end kan mærke det

Anmeld

3. januar 2011

Aprilmor11

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, det føles som om vi skal vente lææææænge...-men tror helt sikkert at tiden kommer til at gå rigtig stærkt her de sidste måneder...!

Jeg spurgte forresten til MD scanning om de kunne måle hvad han vejede, og der fortalte hun at det var min læge og jordemoder der skulle tjekke det, så det får vi nok at vide når vi skal til læge... hvordan de så end kan mærke det

Jeg syns at tiden er fløjet afsted nu, føler ikke at jeg skal nå, det jeg ville

Okay tak, så ville jeg da lige høre min læge om han ville være så venlig at gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.