Er det normalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Aprilmor11

B&J skriver:

nyd det jeg tog også kun på i slutningen af min

Det ville jeg gøre

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Aprilmor11

Baagøe skriver:

Velbekomme Håber vægten holder sig på et nogenlunde lavt niveau for dig

Hehe , mange tak

Anmeld

2. januar 2011

Aprilmor11

Tinehh skriver:

Hejsa..

Nyd du bare at du ikke har taget så meget på endnu.. Jeg er i dag 27+4 uger henne og jeg har rundet +10kg siden jeg blev gravid.. Så..

- Tine

Puha, jo tak, det skal jeg nok

Hehe .. Men er det ikke noget med at man taber ca. 12 kg gennemsnitlig når man har født ?

Anmeld

2. januar 2011

sandratobias

Har taget +10 kg på... 

De første 3 eller 4 måneder havde jeg taget 1 kg på... Og så gik det bar op af.. 

Sandra - uge 32+0... 

Anmeld

2. januar 2011

CiSo

Der er ikke noget unormalt i det.. Altså alle er jo forskellige, og nogle tager meget på og andre lidt.. altså i alt da jeg var gravid, havde jeg taget 5 kg på, da jeg nåede termins dato. Så jeg tror ikke der er noget at være bekymret for.

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

Aprilmor11 skriver:

Hehe , mange tak

Helt ok

Anmeld

2. januar 2011

Amso

Aprilmor11 skriver:

Det var ikke meget ..

Siger man ikke at man taber sig gennesnitlig ca. 12 kg, når man har født ?

Puha det ved jeg ikke noget om. Men jeg har også et par kg for meget, så her gør det ikke noget  Håber ikke det når at indhente mig her de sidste par uger.

Baby skal nok få det den har brug for  Det skal du ikke være i tvivl om. Den får først, og så får du til sidst ( nærring ). Derfor er der også mange eksempler på at meget overvægtige damer, sagtens kan tabe sig under en graviditet uden det har nogen betydning for fosteret.

Og hvis du er nervøs om baby ikke får nok, kan du snakke med lægen om det snart jo. Det varer vel ikke længe før du skal til 2. lægeundersøgelse??

Pøj med det hele i hvert fald..

Anmeld

2. januar 2011

Lou87

Aprilmor11 skriver:

Hej tøser ..

Jeg er i uge 24+1, og har kun taget 2kg på .. Er det normalt at jeg kun har taget så lidt på ?

Hvad havde/har i taget på omkring den uge ?

Kram ..

Hej du..
Ja det skal du kun glæde dig over
Så længe bebsen tager fint på, så er det jo bare super!

Jeg tog ikke mere end 900 g på fra min vandrejournal blev startet til jeg var 5 måneder henne ca.
Men da jeg blev sygemeldt da jeg var ca 6 mån henne og de sidste 2 måneder (fødte en måned før tid) - der kom kg så!!
Tog 19-20 kg på i alt, så de er bare kommet til sidst for fulde drøn - men var også rigtig meget alt mit vand i kroppen, ku kun ha klip klappere på og det spændte helt op i låret avs
(også derfor de valgte og sætte mig igang)

Så nyd det - der skal nok komme flere på den sidste tid hihi

Anmeld

2. januar 2011

Lou87

Aprilmor11 skriver:

Hehe .. Men er det ikke noget med at man taber ca. 12 kg gennemsnitlig når man har født ?

Jeg tog 19 på og tabte de første 14 igen inden jeg tog hjem fra sygehuset

Anmeld

3. januar 2011

Pena

Aprilmor11 skriver:

Jeg synes at have hørt at det er ca 8 kg selve graviditeten vejer. Men mange siger jo de har tabt meget mere efter måske en uge, så kunne forestille mig det kommer an på hvor meget vand man har i kroppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.