Er det normalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Aprilmor11

Pena skriver:

Jeg synes at have hørt at det er ca 8 kg selve graviditeten vejer. Men mange siger jo de har tabt meget mere efter måske en uge, så kunne forestille mig det kommer an på hvor meget vand man har i kroppen.

Jah, okay .. Nu må vi se

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Aprilmor11

Lou87 skriver:

Jeg tog 19 på og tabte de første 14 igen inden jeg tog hjem fra sygehuset

Ja okay .. Jeg må bare håbe på det bedste

Det gøre vidst ikke noget at tabe lidt ekstra

Anmeld

3. januar 2011

Aprilmor11

Lou87 skriver:

Hej du..
Ja det skal du kun glæde dig over
Så længe bebsen tager fint på, så er det jo bare super!

Jeg tog ikke mere end 900 g på fra min vandrejournal blev startet til jeg var 5 måneder henne ca.
Men da jeg blev sygemeldt da jeg var ca 6 mån henne og de sidste 2 måneder (fødte en måned før tid) - der kom kg så!!
Tog 19-20 kg på i alt, så de er bare kommet til sidst for fulde drøn - men var også rigtig meget alt mit vand i kroppen, ku kun ha klip klappere på og det spændte helt op i låret avs
(også derfor de valgte og sætte mig igang)

Så nyd det - der skal nok komme flere på den sidste tid hihi

Åhh, det lyder ikke rart .. Jeg frygter godt nok at få vand i kroppen

Men tak, jeg ville nyde det ..

Anmeld

3. januar 2011

oerbaek

Aprilmor11 skriver:

Hej tøser ..

Jeg er i uge 24+1, og har kun taget 2kg på .. Er det normalt at jeg kun har taget så lidt på ?

Hvad havde/har i taget på omkring den uge ?

Kram ..

Jeg er i uge 30 og jeg har også kun taget 2-3 kg på... du skal ikke bekymre dig.

Det er mit 3 barn og de første 2 gange tog jeg kun 5 og 8 kg på og jeg har fået rimelig store børn de vejede 3820 og 3900 ved fødseln så jeg er sikker på du ikke skal bekymre dig om noget

Anmeld

3. januar 2011

Tulle28

Det tror jeg er meget normalt... Jeg tog 11 kg på ialt, og de fleste tog jeg på til sidst. Jeg er til den tynde side, så det var ikke fordi jeg havde en masse at "tage af" i forvejen.

Anmeld

3. januar 2011

Aprilmor11

Amso skriver:

Puha det ved jeg ikke noget om. Men jeg har også et par kg for meget, så her gør det ikke noget  Håber ikke det når at indhente mig her de sidste par uger.

Baby skal nok få det den har brug for  Det skal du ikke være i tvivl om. Den får først, og så får du til sidst ( nærring ). Derfor er der også mange eksempler på at meget overvægtige damer, sagtens kan tabe sig under en graviditet uden det har nogen betydning for fosteret.

Og hvis du er nervøs om baby ikke får nok, kan du snakke med lægen om det snart jo. Det varer vel ikke længe før du skal til 2. lægeundersøgelse??

Pøj med det hele i hvert fald..

Jo, mange tak .. Og i lige måde da ..

Jo det skal jeg D. 12/1, men har ikke fået af vide, hvad han vejer , for det har hverken jordemor eller de der scannings nogen kunne se .. Så har ingen anelse om han har normalt vægt De siger bare at han ser sund og rask ud .. Men det er jo også dejligt at høre

Anmeld

3. januar 2011

Aprilmor11

oerbaek skriver:

Jeg er i uge 30 og jeg har også kun taget 2-3 kg på... du skal ikke bekymre dig.

Det er mit 3 barn og de første 2 gange tog jeg kun 5 og 8 kg på og jeg har fået rimelig store børn de vejede 3820 og 3900 ved fødseln så jeg er sikker på du ikke skal bekymre dig om noget

Det er dejligt at få bekræftet ..

For når folk spørg hvor meget jeg har taget på, og jeg siger 2 kg, bliver de helt overrasket på en lidt træls og bekymrende måde :s

Anmeld

3. januar 2011

_-Kathrine-_

Hejsa

Kan se at vi er næsten lige langt henne, og min vægt står stadig stille... Har da også været lidt bekymret for om alt var som det skulle være, men kan læse her at det er meget forskelligt  Skal til 2. lægeundersøgelse her d 6/1, så må vi se hvad lægen siger til det!

Bare vores bebser har det godt, så må vi lide lidt

Kathrine

Anmeld

3. januar 2011

oerbaek

Aprilmor11 skriver:

Det er dejligt at få bekræftet ..

For når folk spørg hvor meget jeg har taget på, og jeg siger 2 kg, bliver de helt overrasket på en lidt træls og bekymrende måde :s

du skal bare være glad for at du ikke har taget mere på

Jeg havde begge de andre gange tabt det hele om aftenen hvor de er født om morgenen og eftermiddagen

Anmeld

3. januar 2011

Aprilmor11

_-Kathrine-_ skriver:

Hejsa

Kan se at vi er næsten lige langt henne, og min vægt står stadig stille... Har da også været lidt bekymret for om alt var som det skulle være, men kan læse her at det er meget forskelligt  Skal til 2. lægeundersøgelse her d 6/1, så må vi se hvad lægen siger til det!

Bare vores bebser har det godt, så må vi lide lidt

Kathrine

Jah lige præcis, men det er jeg da sikker på at de har

Men det er da lidt hårdt

Jeg skal til 2. læge besøg D. 12 .. Puha .. Det er lige rundt om hjørnet, men det føles som meget lang tid at skulle vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.