Lolli skriver:
Blander mig lige her.
Jeg overvejer også at ligge min pige ud at sove. Hun er 11 dage gammel. Men men men... Har ikke smidt hende ud endnu fordi jeg simpelthen er pylret! Det er meget underligt, for det er mit andet barn og den første kom ud, da han var få dage gammel (han er fra januar). Så en eller anden: overbevis mig lige om at hun sagtens kan ligge ude og jeg ikke behøver kigge til hende hvert 5.min. 
Hej med dig..
Du kan altså rolig lade din pige sove ude, som sagt bare der ikke er koldere end -10 grader udenfor..
Jeg lagde min pige ud da hun var en uge gammel og hun blev født her i november 2010.. Selvom min mor var lidt pylret med det, men har altså fået at vide at baby har godt af at sove ude, bare de er pakket godt ind! Start med en lille gå tur med hende og så tage hende med ind igen når du er tilbage.. Og en baby alarm er guld værd! Så skal du nemlig ikke tjekke hende hver 2. minut.. Men selvfølgelig skal man se til hende ind imellem selvom hun ikke siger noget..
Men max en time den første måned og nu kan jeg godt finde på at lade hende sove i 1½ time, for hun sover virkelig bedst udenfor!
Så pøj pøj med det.. 
Anmeld