Må de godt sove ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

mullesmith2

Lolli skriver:

Blander mig lige her.  Jeg overvejer også at ligge min pige ud at sove. Hun er 11 dage gammel. Men men men... Har ikke smidt hende ud endnu fordi jeg simpelthen er pylret! Det er meget underligt, for det er mit andet barn og den første kom ud, da han var få dage gammel (han er fra januar). Så en eller anden: overbevis mig lige om at hun sagtens kan ligge ude og jeg ikke behøver kigge til hende hvert 5.min.

Jamen det kan hun nok sagtens hvis hun er over 3kg og der er under -10 siger de kloge  Og de sover sku så godt derude i den friske luft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

2babygirls

mullesmith2 skriver:

Nu er mine drenge blevet 6 uger og de sover ikke godt herinde mere, så jeg har prøvet at ligge dem ud i barnevognen og sove om formiddagen. Men må de godt allerede sove ude når de ikke er ældre og der er -4 grader??

Håber i har det godt allesammen ellers, det er ikke så meget jeg er på baby mere, der er simpelthen ikke tid når der er kommet to små spædbørn til verden  De er simpelthen så søde og dejlige, de er bare begyndt at få nogen skrigeture om aftenen og i løbet af dagen i mellem måltiderne, der hvor de ellers plejede at sove, men er ved at tro det er fordi de ikke sover godt herinde mere, de sover også næsten med det samme når de får fleecedragten på og bliver lagt ned i barnevognen.

Ellers godt nytår til jer alle herinde knus Mulle

Jeg fik af vide at lige så snart hun var tilbage på sin fødselvægt måtte hun sove ude, for så skulle hun ikke bruge energi på at holde varmen.

Men de må sove ude så længe der ikke er diset/tåget og -10 grader, så bare afsted med dem hvis det er !!!

Og kan vi snart få nogle billeder af de to små trolde

Anmeld

2. januar 2011

Tvillingemor80

jeg lagde ikke mine tvillinge piger ud før da var 2 mdr (selvom de er født i juni).. synes simpelthen de var for små og skrøbelige

Men nok mig der pylre for meget

Anmeld

2. januar 2011

mullesmith2

amandamh skriver:

jeg lagde ikke mine tvillinge piger ud før da var 2 mdr (selvom de er født i juni).. synes simpelthen de var for små og skrøbelige

Men nok mig der pylre for meget

Var de meget små? Kunne de godt sove ordentlig indenfor så uden at vågne hele tiden?

Anmeld

2. januar 2011

Fru'Rugaard

idamaria83 skriver:

De skal bare veje over 3 kg for at må komme ud at sove, MEN de må ikke sove ude, hvis der er under -10 grader eller meget tåget

jeg har fået af vide at de ikke må sove ude hvis der er mere end -5 grader

Anmeld

2. januar 2011

Fru'Rugaard

Jeg fik af vide af min SP at når de er en uge gammel, må de komme ud, og det må ikke være mere end -5 grader

Anmeld

2. januar 2011

Ida.

Fru'Rugaard skriver:

jeg har fået af vide at de ikke må sove ude hvis der er mere end -5 grader

I vuggestuerne hedder reglen -10 grader  og har aldrig hørt andet...men måske er det ændret for de helt små?

Anmeld

2. januar 2011

Fru'Rugaard

idamaria83 skriver:

I vuggestuerne hedder reglen -10 grader  og har aldrig hørt andet...men måske er det ændret for de helt små?

det ved jeg ikke, men da min SP var her var min datter 6-7 måneder, og det var der hun sagde, ognhun sagde at hun havde direkte ikke godt af at sove ude i mere end -5 graders frost

Anmeld

2. januar 2011

Tvillingemor80

mullesmith2 skriver:

Var de meget små? Kunne de godt sove ordentlig indenfor så uden at vågne hele tiden?

de vejede ved fødslen 2,8 0g 2,7 tror de vejede omkring 5 kg ved 2 mdrs alderen

Anmeld

4. januar 2011

Lolli

mullesmith2 skriver:

Jamen det kan hun nok sagtens hvis hun er over 3kg og der er under -10 siger de kloge  Og de sover sku så godt derude i den friske luft.

Ih, jamen jeg ved det jo.  Er nok bare lidt (meget) pylret.  Men i morgen skal hun med ud til mine heste, så der skal hun om ikke udenfor, så i hvert fald med i stalden. Vi starter i det små.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.