Må de godt sove ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

mullesmith2

Nu er mine drenge blevet 6 uger og de sover ikke godt herinde mere, så jeg har prøvet at ligge dem ud i barnevognen og sove om formiddagen. Men må de godt allerede sove ude når de ikke er ældre og der er -4 grader??

Håber i har det godt allesammen ellers, det er ikke så meget jeg er på baby mere, der er simpelthen ikke tid når der er kommet to små spædbørn til verden  De er simpelthen så søde og dejlige, de er bare begyndt at få nogen skrigeture om aftenen og i løbet af dagen i mellem måltiderne, der hvor de ellers plejede at sove, men er ved at tro det er fordi de ikke sover godt herinde mere, de sover også næsten med det samme når de får fleecedragten på og bliver lagt ned i barnevognen.

Ellers godt nytår til jer alle herinde knus Mulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

mybaby-girl

mullesmith2 skriver:

Nu er mine drenge blevet 6 uger og de sover ikke godt herinde mere, så jeg har prøvet at ligge dem ud i barnevognen og sove om formiddagen. Men må de godt allerede sove ude når de ikke er ældre og der er -4 grader??

Håber i har det godt allesammen ellers, det er ikke så meget jeg er på baby mere, der er simpelthen ikke tid når der er kommet to små spædbørn til verden  De er simpelthen så søde og dejlige, de er bare begyndt at få nogen skrigeture om aftenen og i løbet af dagen i mellem måltiderne, der hvor de ellers plejede at sove, men er ved at tro det er fordi de ikke sover godt herinde mere, de sover også næsten med det samme når de får fleecedragten på og bliver lagt ned i barnevognen.

Ellers godt nytår til jer alle herinde knus Mulle

jeg fik af vide af sundhedsplejersken at så de "han" tog på måtte han gerne komme ud .. Tager de på i vægt og ellers trives godt, så bar ud med dem, de sover meget bedre ude

Anmeld

2. januar 2011

MorTilSnartFire <3

Hvis de bliver pakket godt ind i tøj og voksipose eller dyne godt om dem og ikke får vind ind i barnevognen, så vil jeg mene det er OK at de sover udenfor! De skal jo lære det før eller siden

Min dreng kom ud, da han var 8 uger, han blev en smule snottet de første par dage, men ikke mere end det og så gik det over, da han blev vant til kulden Og ja, de fleste sover bedre og længere udenfor

Tillykke med de to <3

Knus Sabrina, mor til Charlie på 10 mdr. og endnu en på vej 13+0

Anmeld

2. januar 2011

mullesmith2

Tak for svarene, så er jeg mere tryg ved at stille dem ud  De sover nemmelig helt super udenfor. Men ville jo ikke gøre det hvis de stadig var for små endnu. Men de tager fint på og trives de startede på 3340g og 3470g og nu er de på 4,7kg og 4,9kg nu så det er nogen gode bassedrenge.

Anmeld

2. januar 2011

Mumto3

Jeg har to vinterbørn (henholdvis januar og februar) og de er kommet ud og sove da de var få dage gamle, også selvom det var både sne og frost!

De skal bare pakkes godt ind, og hvis det blæser er det vigtigt med myggenettet. (Man tror det ikke, men det holder rigtig meget vind ude, og er meget bedre end regnslaget som gør barnevognen fugtigt indvendig)

God sovning med de to små

Anmeld

2. januar 2011

mullesmith2

Mumto3 skriver:

Jeg har to vinterbørn (henholdvis januar og februar) og de er kommet ud og sove da de var få dage gamle, også selvom det var både sne og frost!

De skal bare pakkes godt ind, og hvis det blæser er det vigtigt med myggenettet. (Man tror det ikke, men det holder rigtig meget vind ude, og er meget bedre end regnslaget som gør barnevognen fugtigt indvendig)

God sovning med de to små

Tak det er dejligt at vide.  så må jeg huske myggenettet når det blæser.

Anmeld

2. januar 2011

Ida.

De skal bare veje over 3 kg for at må komme ud at sove, MEN de må ikke sove ude, hvis der er under -10 grader eller meget tåget

Anmeld

2. januar 2011

mullesmith2

idamaria83 skriver:

De skal bare veje over 3 kg for at må komme ud at sove, MEN de må ikke sove ude, hvis der er under -10 grader eller meget tåget

Ingen problem så, mine drenge har aldrig vejet under 3kg ihvertfald ikke efter de kom til verden  Okay så må jeg lige holde øje med hvor langt temperaturen daler.

Anmeld

2. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har puttet ude da de var få dage gammel og de er henholdsvis fra oktober og marts

De skal bare være puttet godt ind

Anmeld

2. januar 2011

Lolli

Blander mig lige her.  Jeg overvejer også at ligge min pige ud at sove. Hun er 11 dage gammel. Men men men... Har ikke smidt hende ud endnu fordi jeg simpelthen er pylret! Det er meget underligt, for det er mit andet barn og den første kom ud, da han var få dage gammel (han er fra januar). Så en eller anden: overbevis mig lige om at hun sagtens kan ligge ude og jeg ikke behøver kigge til hende hvert 5.min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.