Hvem bruger i? (mobil tlf.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2008

Christinahr

Jeg har sonofon. Synes egentligt det er for dyrt, men køber en ny tlf efter 6 mdr for 1 kr og det kan jeg ikke gøre andre steder, så selvom det måske er dyre på månedbassis er det stadig ikke så dyrt som hvis jeg køber en ny fon uden abb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

bette

jeg hader telia.. de er så svære at komme af med igen..
jeg har altid betalt mine regninger til tiden. og havde bevis for at jeg havde gjort det..

men alligevel forsøgte telia at sende mig i ribers.. selvom jeg gentagende gange havde været inde i telia butikken med mine kvitteringer på regningen.. ååhh tror sku jeg kæmpede med spaderne i 3 stive måneder før de fattede det.. hold da op hvor var jeg gal..
og ik nok med det.. da min mor døde skulle jeg have flyttet regningen over i mit navn.. ja tak 2 udfyldte sedler om at jeg overtog abno. og tusinde tlf samtaler efter.. gik jeg ind i merlin.. som ordnede det hele for mig.. så det selvskab skal jeg aaaadrig have igen..

til gengæld er jeg mooonster tilfreds med sonofon.. og synes det er billigt.. og det passer til mit forbrug.. og har altid fået en super god behandling af dem..

Anmeld

9. september 2008

Katjaro

Jeg har telmore - og hvis jeg tog mig sammen skiftede jeg nok til Bibob

Dog har min bror og hans familie også Telmore - så vi snakker gratis sammen. Så måske jeg beholder det.

Hilsen Katja

Anmeld

9. september 2008

Monique

Zuzet skriver:

Monique skriver:

Min kæreste og jeg har begge 3 abonementer og tager gratis til alle der har 3, det er næsten hele vores omgangskreds og så har jeg fri sms og ringer gratis til alle danske fastnet telefoner for 299 kr om mdr.

Vi er rigtig glade for vores abonement og har haft det i 4 år

Er dækningen blevet bedre? Syntes der var meget ballade om at det var svært at få ordenlig dækning med 3....

Men det lyder godt!

Hilsen

Lotte

Ja meget bedre.. Der er få steder hvor der ikke er dækning, men så skal jeg også LAAAANGT ude på lars tyndskids marker som jeg overhovedet kan komme..

Anmeld

10. september 2008

Becks

bette skriver:

jeg har altid betalt mine regninger til tiden. og havde bevis for at jeg havde gjort det..

men alligevel forsøgte telia at sende mig i ribers.. selvom jeg gentagende gange havde været inde i telia butikken med mine kvitteringer på regningen.. ååhh tror sku jeg kæmpede med spaderne i 3 stive måneder før de fattede det.. hold da op hvor var jeg gal..
og ik nok med det.. da min mor døde skulle jeg have flyttet regningen over i mit navn.. ja tak 2 udfyldte sedler om at jeg overtog abno. og tusinde tlf samtaler efter.. gik jeg ind i merlin.. som ordnede det hele for mig.. så det selvskab skal jeg aaaadrig have igen..

til gengæld er jeg mooonster tilfreds med sonofon.. og synes det er billigt.. og det passer til mit forbrug.. og har altid fået en super god behandling af dem..

Enig!!!
Jeg havde også kæmpe problemer med Telia... >For det første troede de ikke på, at jeg ingen dækning havde her i min lejlighed, men jeg havde absolut ingen, heller ikke når jeg var hos min veninde - Som bor på samme vej...
Til sidst fik jeg regninger på 2300 fordi de påstod de havde haft teknikkere ude 2 gange... Ved ikke hvor de sendte ham hen, men han har ikke været hos mig, så jeg nægtede at betale regningerne, jeg kom i RKI og til sidst lød hele regningen med omkostninger og det hele, på 10800,- 8(

Jeg fik en advokat gennem kommunen og først der slap af jeg af med Telia...
Før jeg fik Telia havde jeg sonofon, dem røg jeg tilbage til igen, så fik jeg 3 men røg tilbage til sonofon...
Og de er klart de bedste for mig... Både med deres mobiler til 1 kr hvis man fornyer med 6 mdr, deres service og så det abb. jeg har som passer perfekt til mig...

Knus(H)

Anmeld

10. september 2008

bette

Beck skriver:

bette skriver:

Enig!!!
Jeg havde også kæmpe problemer med Telia... >For det første troede de ikke på, at jeg ingen dækning havde her i min lejlighed, men jeg havde absolut ingen, heller ikke når jeg var hos min veninde - Som bor på samme vej...
Til sidst fik jeg regninger på 2300 fordi de påstod de havde haft teknikkere ude 2 gange... Ved ikke hvor de sendte ham hen, men han har ikke været hos mig, så jeg nægtede at betale regningerne, jeg kom i RKI og til sidst lød hele regningen med omkostninger og det hele, på 10800,- 8(

Før jeg fik Telia havde jeg sonofon, dem røg jeg tilbage til igen, så fik jeg 3 men røg tilbage til sonofon...
Og de er klart de bedste for mig... Både med deres mobiler til 1 kr hvis man fornyer med 6 mdr, deres service og så det abb. jeg har som passer perfekt til mig...

Knus(H)

man burde smide dem i rabatten på tv... så kan de lære det

Anmeld

10. september 2008

Becks

bette skriver:

Beck skriver:

bette skriver:

Enig!!!

Knus(H)

man burde smide dem i rabatten på tv... så kan de lære det

Haha ja, det har du ret i

Knus Beck(H)

Anmeld

10. september 2008

Balderson

Heidi-Godsk skriver:

Telmore, som er ret billigt, Jeg betaler 100 kr om måneden for fri sms. Jeg tanker 100 kr op til at snakke for, snakker ikke særlig megt i mobil. Og der er ikke noget abonnement, så det koster mig 200 om måneden max.

Kh Heidi

Har også Telmore og det er alså billigt..

Har samme ordning som Heidi :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.