Hvem bruger i? (mobil tlf.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2008

Zuzet

Monique skriver:

Min kæreste og jeg har begge 3 abonementer og tager gratis til alle der har 3, det er næsten hele vores omgangskreds og så har jeg fri sms og ringer gratis til alle danske fastnet telefoner for 299 kr om mdr.

Vi er rigtig glade for vores abonement og har haft det i 4 år

Er dækningen blevet bedre? Syntes der var meget ballade om at det var svært at få ordenlig dækning med 3....

Men det lyder godt!

Hilsen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

lonemus

Heidi-Godsk skriver:

Telmore, som er ret billigt, Jeg betaler 100 kr om måneden for fri sms. Jeg tanker 100 kr op til at snakke for, snakker ikke særlig megt i mobil. Og der er ikke noget abonnement, så det koster mig 200 om måneden max.

Kh Heidi

Her bruger vi også Telmore - absolut det billigste vi nogensinde har oplevet.

Vi har endda opsagt vores fastnet-telefon, så vi har kun vores 2 mobiltelefoner, så vi ringer da en del fra dem.

De har noget lang-tale tid, hvis man taler over et vist antal minutter - kan ikke lige huske hvor mange minutter det er...mener det er over 30 minutter. Nå, men så er det billigere.

Jeg tanker 500.- kr op hver 3-4 måned. Intet abonnement, eller noget.
Kan varmt anbefales :)

Lone

Anmeld

9. september 2008

Plysbjørnen

Zuzet skriver:

Monique skriver:

Min kæreste og jeg har begge 3 abonementer og tager gratis til alle der har 3, det er næsten hele vores omgangskreds og så har jeg fri sms og ringer gratis til alle danske fastnet telefoner for 299 kr om mdr.

Vi er rigtig glade for vores abonement og har haft det i 4 år

Er dækningen blevet bedre? Syntes der var meget ballade om at det var svært at få ordenlig dækning med 3....

Men det lyder godt!

Hilsen

Lotte

har du overvejet at få Telia FriFamilie på...

Der Kan du vælge 4/5 telia mobiler du kan ringe gratis til...

Og det koster ikke ekstra...

betina

Anmeld

9. september 2008

Honningblomst

Jeg har sonofon.
Jeg giver 499kr pr måned for fri tale og sms...tror det er 48timers tale og 5000sms og 500mms....jeg har ikke fastnet og tror det er det her der bedste kan betale sig for mig,...selvom jeg ikke taler særlig meget i telefon.
Knus Eva...

Anmeld

9. september 2008

Pia.

Jeg har telmore....

Telmore er klart den billigste og bedste måde for mig.... Jeg giver 100 kr om mdr. for fri sms og mms til alle andre mobiler og gratis tale med alle andre telmore kunder (min mor, Jim og to venner har også telmore, så det kan klart betale sig) ud over det kan jeg tanke den op når jeg har lyst på telmore.dk og der kommer aldrig regninger ind af døren (kæmpe plus)
jeg taler ikke særlig meget så alt i alt koster min mobil mig ca 200 kr om mdr. de 100 kr bliver fast sat ind og de andre 100 kr sætter jeg selv ind når jeg får en sms om at min saldo er under 50 kr...

Jeg syntes det er rigtig smart og dejligt billigt.. jeg sender mange hundrede beskeder om mdr. og det er jo dejligt at vide det er gratis...

Knus Pia.

Anmeld

9. september 2008

moniquesmor

vi har sonofon her hjemme.
vi giver 499kr om måned for fri tale, sms og mms. 48timers tale og 5000sms og 500mms..
og det er klart det bedste for os..

Anmeld

9. september 2008

fam.4xc

tdc her :)

Anmeld

9. september 2008

Tullebobs

Har Bibob. Det fungerer super (på samme måde som fx telmore), og så er det superbilligt, og der er fx ingen opkaldsafgift...

Prøv at tjekke deres hp: www.bibob.dk

Ham der står bag, er ham der i sin tid startede Telmore....

Trine

Anmeld

9. september 2008

Bastian

CBB her. Jeg taler ikke specielt meget i telefon, men sender en del sms'er.

Anmeld

9. september 2008

MorCamilla

Jeg har telia, det der med fri sms.. Jeg sender ca 3000 smsèr i måneden så det kan godt betale sig for mig at have det.. Jeg ringer næsten aldrig - da det er for dyrt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.