Hvem bruger i? (mobil tlf.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.491 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. september 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg har i maaaange år brugt Telia hvor jeg havde fri tale, men nu har de desværre lavet det om så det ikke er fri tale mere men "kun" 12 timer pr mrd til 329,-

Det er så "kun" ½ time pr dag og det er bare ikke nok for mig, når jeg ikke har fastnet tlf.

Så jer der taler meget i jeres mobil, hvor har i jeres og er i tilfredse?

Det er 5 telefoner jeg vil opsige hos Telia og alligevel er de slet ikke til at forhandle med :-(

Så hjælp mig lige her, for nu vil jeg finde et andet sted at lægge mine mange tlf. penge

Hilsen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

SaNiNa

jeg har telia og er rigtig glad for det...

jeg hvade telia on for noget tid siden og det var alt for dyrt iforhold til mit forbrug så jeg ringede ind til kundeservise og sagde jeg gerne ville opsige mit abon da det var for dyrt... så for slog de et andet abon som var helt spcielt det hedder "telia special" tror du skal prøve at ringe derind igen for vi har aldrig haft problemer med at få billiger abon hos dem...

kan ikke anbefale debitel/call me dem har vi haft rigtig mange problemer med... lige pludselig var der saldo kontrol på min telefon mens i sad i udlandet og jeg var kommet til skade så vi kunne lige pludselig ikke ringe nogen steder hen...

håber du/I finder en løsning

Anmeld

9. september 2008

Fam. Madsen

hey...

mig og manden snakker meget i tlf.
og vi havde sonofon, hvor vores regninger lå på 1400 til 1500kr om mdr.

og det synes vi var for mange penge, så vi flyttet over til cbb, hvor vi kan snakke alt det vi vel for 49kr om mdr. men det er kun til dem der har cbb..

så det kommer jo and på om dem du snakker med har cbb....

Anmeld

9. september 2008

twinboys

Hej jeg havde Sonofon og de var alt for dyre så nu har jeg CBB mobil...

Majbritt(H)

Anmeld

9. september 2008

82Miraklet

Vi har begge TDC med vores mobiler... Syntes de giver en super service... ca 1 gang hvert halve år bliver vi ringet op og tilbudt et billigere abbonement, hvis de kan se det man har ikke passer helt ind og de har andet at tilbyde...

Så vi forbliver hos tdc...

Knus

Anmeld

9. september 2008

Heidi.

Telmore, som er ret billigt, Jeg betaler 100 kr om måneden for fri sms. Jeg tanker 100 kr op til at snakke for, snakker ikke særlig megt i mobil. Og der er ikke noget abonnement, så det koster mig 200 om måneden max.

Kh Heidi

Anmeld

9. september 2008

nielsen

[citat][f][småt]Zuzet skriver:[/småt][/f] Hejsa Jeg har i maaaange år brugt Telia hvor jeg havde fri tale, men nu har de desværre lavet det om så det ikke er fri tale mere men "kun" 12 timer pr mrd til 329,- Det er så "kun" ½ time pr dag og det er bare ikke nok for mig, når jeg ikke har fastnet tlf. Så jer der taler meget i jeres mobil, hvor har i jeres og er i tilfredse? Det er 5 telefoner jeg vil opsige hos Telia og alligevel er de slet ikke til at forhandle med :-( Så hjælp mig lige her, for nu vil jeg finde et andet sted at lægge mine mange tlf. penge Hilsen Lotte[/citat] Vi har begge sonofon. Vi har hver vores abonement jeg sms'er meget så jeg har et abonement hvor man kan sms meget. Min mand ringer meget så han har et abonement hvor man kan ringe meget og jeg mener der er et andet abonement hvor man kan ringe endnu mere. Prøv at kigge på deres hjemmeside. :) Hilsen Karina.

Anmeld

9. september 2008

A.

Zuzet skriver:

Hejsa

Jeg har i maaaange år brugt Telia hvor jeg havde fri tale, men nu har de desværre lavet det om så det ikke er fri tale mere men "kun" 12 timer pr mrd til 329,-

Det er så "kun" ½ time pr dag og det er bare ikke nok for mig, når jeg ikke har fastnet tlf.

Det er 5 telefoner jeg vil opsige hos Telia og alligevel er de slet ikke til at forhandle med :-(

Så hjælp mig lige her, for nu vil jeg finde et andet sted at lægge mine mange tlf. penge

Hilsen

Lotte

ja men ellers har du jo gratis tale til alle som har telia og alle fast tlf..

Anmeld

9. september 2008

Zuzet

agnieszka skriver:

Zuzet skriver:

Hejsa

Hilsen

Lotte

ja men ellers har du jo gratis tale til alle som har telia og alle fast tlf..

Hejsa

Nej desværre ikke mere da det netop er dét de har lavet om, nu har man 12 timers fri tale uanset om det er til mobil eller fastnet.

Jeg har lige talt med Telia igen og nu har jeg ændret det til 50 timers fri tale, fri sms og mms.....

Er jeg stadig utilfreds tror jeg jeg vil prøve Sonofon eller TDC

Mange tusind tak for alle jeres svar, det er skønt med lidt hjælp!!

Hilsen

Lotte

Anmeld

9. september 2008

Monique

Min kæreste og jeg har begge 3 abonementer og tager gratis til alle der har 3, det er næsten hele vores omgangskreds og så har jeg fri sms og ringer gratis til alle danske fastnet telefoner for 299 kr om mdr.

Vi er rigtig glade for vores abonement og har haft det i 4 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.