Hvor handler i ind henne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2008

Nadi

Altså nu arbejder jeg i føtex, så det må jeg jo støtte. Men vi er lige blevet enig eom at bruge Lidl eller Aldi istedet for, så har vi nemlig lidt mere at gøre med, ved at vælge de billige supermarkeder. Men skal vi have kvalvare og godt kød eller nogle andre specielle ting, så er det føtex og bilka vi handler i.

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

miver

Handler mest i Netto, fakta køber bleer fra Aldi engang imellem brugsen
Bilka eller kvikly er det ved tilbud

(H) mie

Anmeld

9. september 2008

Kloster

Hej.

Ja jeg handler så ind i Rema 1000 og Super Best.
Både Netto, Føtex, Kvickly osv ligger mellem 20 og 50 km væk. Så der handler jeg ikke så tit.

(H)
Kloster

Anmeld

9. september 2008

LouiseViola

Så vidt mulig; Irma(L) Det er sgu en fantastisk butik, men masser af lækre varer!
Ellers Netto, men hader bare den altid lange kø!

Anmeld

9. september 2008

charlottekri

rema rema rema!! ;) er stor fan af deres egen serie

Anmeld

9. september 2008

Christinahr

Er begyndt at handle lidt mere i lidl og ellers aldi, fakta, netto, rema, bilka, kvickly ja der hvor tilbuddene og jeg er :P

Anmeld

9. september 2008

Skovurt

Her er det Bilka der er "storkøbssted" - udelukkende pga af placeringen, for synes det er enormt stressende med SÅ mange mennekser og SÅ meget rod og makværk :$
Netto og fakta bliver det også til ind imellem, men det er nu mest hvis jeg har set et godt tilbud der.

og så er der døgn netto lige nede på hjørnet som er vores "redning" når vi bare lige mangler 1 liter mælk, guf til aftenhygge eller et eller andet andet som vi enten ikke gider stå i kæmpe kø i bilka for, eller først opdager at vi mangler efter kl 20.50 eller om søndagen :D

Anmeld

9. september 2008

Lullaby

Alle steder hvor der er gode tilbud. Aldi, Liddl (dog ikke grøntsager da de har for højt pesticideindhold), Netto, Rema, Bilka, Superbedst, Fakta, Kvickly(men ikke dagligdagsting da jeg syntes de er aaalllltt for dyre) og superspar :)

Anmeld

9. september 2008

twinboys

MorCamilla skriver:

Vi handler i Rema, løvbjerg, og superbrugsen, det kommer lidt an på hvilke tilbud de har...

Gud findes løvbjerg endnu... Der handlede vi da jeg var barn ( Haderslev )

Sjovt...

Majbritt(H)

Anmeld

9. september 2008

MorCamilla

twinboys skriver:

MorCamilla skriver:

Vi handler i Rema, løvbjerg, og superbrugsen, det kommer lidt an på hvilke tilbud de har...

Gud findes løvbjerg endnu... Der handlede vi da jeg var barn ( Haderslev )

Sjovt...

Majbritt(H)

Så sjovt.. Mange siger også "hvad er det for noget" når man fortæller om det... Men den køre vist fint her på Mors..:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.