Hvor handler i ind henne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2008

Mie A

Fakta - ellers dagli brugsen, da den ligger tættest på. Bleer køber jeg i Lidl, så der handler jeg også engang imellem.

Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

MorCamilla

Vi handler i Rema, løvbjerg, og superbrugsen, det kommer lidt an på hvilke tilbud de har...

Anmeld

9. september 2008

Fam. Madsen

i handler i superbest, fakta, lidle og rema1000....:D

og hvis vi lige har glemt noget henter vi det i superbruges da det er den eneste butik der er her hvor vi bor:D

Anmeld

9. september 2008

monstar99

det er meget forskelligt, hvis vi skal have meget og ikke gider køre så langt bliver det bilka,netto elller aldi. udfra hvad vi mangler. bliver det, det sted som har det meste ellers tager vi 2 steder hen.
handler også i lidl og købe gerne frugt, grønt og andet godt fra syden i Bazar Vest men kun på hverdage, i weekender er der alt, alt for mange mennesker for min smag, For hurtigt klaustofobi.
Vi benytter også tit Kvickly Extra da de har næsten alt man har brug for, plus det meste kan man få til discount pris hvis man køber deres udgave af varen. Det eneste minus ved coop er de har er meget dårlig udvalg af pålæg som ikke er fyldt med svinekød.

Anmeld

9. september 2008

Tullebobs

Her handler vi mest i Netto, superbest og føtex (kommer nok til at handle mere i føtex, når den nye her i nørresundby åbner).

Anmeld

9. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Vi køber alt i Bilka!!Handler ind der ca 1 gang om ugen!!!vet ikke hvor mange penger vi bruger, men sikkert alt for mange!!!:P

Jeg er også virkelig stor fan av bilka!!Når min familie fra norge er på besøg, har de altid lyst på en tur til bilka(kan jo få flere timer til å gå der):DGale nordmenn handler billig ind...

Anmeld

9. september 2008

Tullebobs

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej..

Vi køber alt i Bilka!!Handler ind der ca 1 gang om ugen!!!vet ikke hvor mange penger vi bruger, men sikkert alt for mange!!!:P

Jeg er også virkelig stor fan av bilka!!Når min familie fra norge er på besøg, har de altid lyst på en tur til bilka(kan jo få flere timer til å gå der):DGale nordmenn handler billig ind...

:D:D:)):)):))

Ja de kommer jo lige frem væltende i busser hertil...

Trine;)

Anmeld

9. september 2008

Plysbjørnen

jeg handler i fakta og kvickly, men mest fakta...

Betina

Anmeld

9. september 2008

tascia

primært netto og fakta, men også i rema, kvickly og brugsen.

Anmeld

9. september 2008

Honningblomst

Alt jeg kan få i netto og aldi og resten i superbest eller Brugsen...jeg er ikke til store butikker som Føtex og Bilka...synes det er så kaotisk og dyrt er det også, at handle ind det skal bare overståes i en fart og så UD igen...
Så netto-pige her..
Køber dog kød hos min slagter...
Knus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.