Hvor handler i ind henne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.250 visninger
32 svar
0 synes godt om
9. september 2008

twinboys

Supermarkeder...

Jeg handler i Føtex og lidt i Aldi...

Hvad med jer???

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

Pia.

Også en føtex pige her... :)

Men holder gerne øje med gode tilbud i brugsen, netto eller aldi...

Anmeld

9. september 2008

fam.4xc

Basic varer I Netto - omkring 800 kr om ugen.... og så resten i Føtex... gerne 500 kr...

Anmeld

9. september 2008

Stumpen

Netto og ABC er de mest besøgte dagligvare butikker her..
(H)

Anmeld

9. september 2008

Heidi.

Det meste i Netto.. Resten i Føtes, og en sjælden gang i Kvickly Ekstra,men kæft det er dyrt der:)Er faktisk også begyndt og handle en lille smule i Lidel.. Deres bleer er rigtig gode og jeg er enormt sart med bleer, men de er rigtig gode.

Anmeld

9. september 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg hadler næsten det hele i Netto og så resten i Kvickly og hvis jeg er i Lyngby så i Føtex.

Super Best bliver brugt når de har særlig gode tilbud og så har jeg en Merko købmand lidt nede af vejen, den bliver brugt hvis der er enkelte ting jeg har glemt eller hvis jeg en dag ikke gider køre op til Netto :-)

Hilsen

Lotte

Anmeld

9. september 2008

SaNiNa

Vi handler det meste i aldi

og hvis vi ikke kan få det hele i aldi kører vi i bilka... alt kød køber vi hos en slagter.

hvis jeg er tid går jeg på torvet og køber grønsager og lidt ost (onsdag/lørdag) vi handler for mellem 3-500kr om ugen to personer

Anmeld

9. september 2008

Pia.

Mini Mouse skriver:

og hvis vi ikke kan få det hele i aldi kører vi i bilka... alt kød køber vi hos en slagter.

hvis jeg er tid går jeg på torvet og køber grønsager og lidt ost (onsdag/lørdag) vi handler for mellem 3-500kr om ugen to personer

Hej Sanne...

Er I kommet hjem igen ?? syntes det er så længe siden vi har set dig på disse kanter... Havde I en dejlig ferie?

Knus Pia

Anmeld

9. september 2008

lonemus

Vi handler det meste i Fakta - ligger så dejlig tæt på os :)

Ellers handler vi i Super Brugsen og Bilka.

Lone

Anmeld

9. september 2008

SaNiNa

PiaR skriver:

Mini Mouse skriver:

Hej Sanne...

Er I kommet hjem igen ?? syntes det er så længe siden vi har set dig på disse kanter... Havde I en dejlig ferie?

Knus Pia

Hej Pia

ja vi kom hjem søndag7mandag kl 00.45 vi skulle egenlig have være blevet lidt længere men det regnede og regnede så vi gad ikke slå telt op da vi var ved belgiens vest kyst så vi kørte lidt længere ind men så blev vi enige om at kører hjem da vi "kun" hvade 600 km tilbage

Vi hvade en skøn ferie var jo i disneyland som bare var så hyggelig, og så ind til paris bagefter...

Det var en rigtig kæreste ferie, men osse dejlig at komme hjem igen efter 1½ uge, misserne er iverfald rigtig glade for vi er hjemme igen...

så nu er jeg parat til at taste igen... her er jo sket så meget på så kort tid...

(H) Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.