Hjemmesyet Vikle Tai version 1.0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Cris

Hvor er den bare LÆKKER!!! Tillykke med den!!!!!! Sælger du i slyngebarn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Skouboe

jcmoller skriver:

Hvor lang tid tager det at lave sådan en? Hvad vil dt koste?

Denne her har taget ca. 12 timers effektiv tid at klippe og sy, og med materialer ville den komme til at koste ca. 1500 kr hvis jeg skulle sælge den.

Jeg overvejer at sy en lidt mindre luksus version, uden alle pyntestikningerne og silken osv,  som nok vil komme til at ligge omkring 800-1000 kr, men jeg har pt ikke helt tid... 

Jeg skal også have lavet nogle små-justeringer til mønstret, så pt. er der ikke noget fastlagt.

Jeg har lige et par ordrer jeg skal have af vejen, før jeg har tid til at kigge mere på bæreanordninger, men jeg har naturligvis hovedet proppet med ideer og skabet proppet med totalt lækkert stof, så mon ikke der kommer mere fra mig på den kant.

Jeg ved dog at Mariamiss6 har skrevet lidt om at hun muligvis vil sy lidt på bestilling.

Anmeld

1. januar 2011

Skouboe

TrineLærke skriver:

Det prøver jeg lige

Tænker bare at det er en nemmere måde at bære hende på, for hun er jo ved at blive ret tung

Det er helt sikkert nemmere og det er en kæmpe glæde for både forælder og barn at bære sit barn på den måde.

Der er mange muligheder og tøserne på slyngebarn kan råde, vejlede og der er endda nogle der tager ud til folk, eller holder åbent hus, hvor man har mulighed for at prøve de forskellige ting.

Jeg tror at både I og Lærke ville have kæmpe glæde af at begynde at bruge en form for bære anordning - det drejer sig bare om at finde den rigtige for jer og Lærke

Anmeld

1. januar 2011

Ann.

Skouboe skriver:

Det er helt sikkert nemmere og det er en kæmpe glæde for både forælder og barn at bære sit barn på den måde.

Der er mange muligheder og tøserne på slyngebarn kan råde, vejlede og der er endda nogle der tager ud til folk, eller holder åbent hus, hvor man har mulighed for at prøve de forskellige ting.

Jeg tror at både I og Lærke ville have kæmpe glæde af at begynde at bruge en form for bære anordning - det drejer sig bare om at finde den rigtige for jer og Lærke

Jeg kan bare ikke komme til at skrive derinde?

Jeg har tilmeldt mig og trykket på det aktiveringslink jeg fik tilsendt i en mail.

Ja, jeg tror også bare vi skal finde den helt rigtige

Anmeld

1. januar 2011

Skouboe

Cris skriver:

Hvor er den bare LÆKKER!!! Tillykke med den!!!!!! Sælger du i slyngebarn?

Mange tak

Pt. sælger jeg ikke overhovedet - dette er første brugbare forsøg med en bæresele, og jeg skal have lavet nogle mindre korrektioner til mønstret.

Jeg har dog en masse fedt stof og hovedet fuldt af ideer, så når jeg får lidt ledig tid, kaster jeg mig over det igen. Jeg har bare lige nogle ordrer jeg skal have af vejen

Anmeld

1. januar 2011

Skouboe

TrineLærke skriver:

Jeg kan bare ikke komme til at skrive derinde?

Jeg har tilmeldt mig og trykket på det aktiveringslink jeg fik tilsendt i en mail.

Ja, jeg tror også bare vi skal finde den helt rigtige

Prøv at vente lidt.. er det "New thread" knappen der ikke virker?

Iøvrigt er det en god ide at præsentere sig i "Ny på slyngebarn" forummet.

Det er ikke den mest gennemskuelige side, men brugerne derinde er rigtigt sødt og generelt meget hjælpsomme

Anmeld

1. januar 2011

Ann.

Skouboe skriver:

Prøv at vente lidt.. er det "New thread" knappen der ikke virker?

Iøvrigt er det en god ide at præsentere sig i "Ny på slyngebarn" forummet.

Det er ikke den mest gennemskuelige side, men brugerne derinde er rigtigt sødt og generelt meget hjælpsomme

Ja der står at jeg ikke har tilladelse til at oprette et indlæg :/

Og det står der over længere nede.

Anmeld

1. januar 2011

Skouboe

TrineLærke skriver:

Ja der står at jeg ikke har tilladelse til at oprette et indlæg :/

Og det står der over længere nede.

Prøv at vente til imorgen og så prøv igen. 

Jeg har desværre ikke tid til at komme ret meget derinde, så jeg er nok ikke til den store hjælp.

Ellers kan det være at der er en anden klog kvinde herinde, der kan hjælpe med hvorfor du ikke kan?

Anmeld

1. januar 2011

Ann.

Skouboe skriver:

Prøv at vente til imorgen og så prøv igen. 

Jeg har desværre ikke tid til at komme ret meget derinde, så jeg er nok ikke til den store hjælp.

Ellers kan det være at der er en anden klog kvinde herinde, der kan hjælpe med hvorfor du ikke kan?

Nej jeg ved det godt nok heller ikke. 

Men har logget ud nu og venter lige lidt med at prøve igen

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Wauuuw flot arbejde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.