Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hi hi det skal vi nok og taaaak Ville også gerne have set dig og dine lækre børn!!!
Ni-ko-li-ne skriver: Hvis ikke jeg kommer med Nikoline musen, så kommer jeg alene:0) har i fastsat et tidspunkt?
Hvis ikke jeg kommer med Nikoline musen, så kommer jeg alene:0) har i fastsat et tidspunkt?
Okay. Jeg tænker det bliver 11-11.30, men jeg ved ikke hvad de andre siger. Om det skal være før??? Eller efter?
michella80 skriver: Okay. Jeg tænker det bliver 11-11.30, men jeg ved ikke hvad de andre siger. Om det skal være før??? Eller efter?
michella80 skriver: Skal jeg bage nogle boller og købe noget pålæg og noget juice??? SKal der være lidt rugbrød??? Og er der nogen der vil bage en kage???
Skal jeg bage nogle boller og købe noget pålæg og noget juice??? SKal der være lidt rugbrød??? Og er der nogen der vil bage en kage???
Karo skriver: Jamen, jeg kan godt bage en kage
Jamen, jeg kan godt bage en kage
Dejligt!!!! Har du en ide til hvad tid vi skal mødes??
Tidspunktet er som sagt ligegyldigt for os...
Hmm hvad skal jeg tage med??? Noget frugt måske?
michella80 skriver: Okay bare i orden. Jeg ville lige tilbyde dig det når nu du skrev som du gjorde den anden dag. Nu er vi nemlig ikke så mange som vi først skulle være. Vi er gået fra 20 til 11. He he... Nok også meget godt!
Okay bare i orden. Jeg ville lige tilbyde dig det når nu du skrev som du gjorde den anden dag. Nu er vi nemlig ikke så mange som vi først skulle være. Vi er gået fra 20 til 11. He he... Nok også meget godt!
Det kan da være Christina og Thea har lyst til at komme med???? Christina har da ihvertfald mødt Karina en gang
michella80 skriver: Dejligt!!!! Har du en ide til hvad tid vi skal mødes??
TbCp skriver: Tidspunktet er som sagt ligegyldigt for os... Hmm hvad skal jeg tage med??? Noget frugt måske?
God ide!!! Skal jeg bare købe rugbrød og noget pålæg??? Jeg kan måske bage nogle pølsehorn...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128