Fyns-træffet d. 8.januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

mama09

michella80 skriver:

Nå det er jo skisme allerede på lørdag!!!! (Må hellere lige sige at der er lukket for tilmelding for jeg er lidt bange for jeg har taget munden for fuld. He he....)

Hvis alle stadig kommer bliver vi 8 voksne og 12 børn:

Mig og Carla

Katja og Ida

Camilla og Zoey

Karina og Nikoline

Tina og Liva

Chatarina og Victoria, Emma-Sophie og Valdemar

Pernille og Freja og Silja

Helene og Julius og Cassandra.

Jeg tænkte på om jer der har prøvet disse træf før kunne komme med lidt gode ideer til hvad vi skal have at spise og drikke.

Hvad tid skal vi mødes? Klokken 11? 12?

Vi plejer at aftale hvad de forskellige skal ha med..

nogen boller, andre pålæg, juice osv - og mener en af gangene vi betalte en 50, da vi kom hjem til Julie, og så var det bare alt

Håber i får en skiddde hyggelig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg vil meget gerne lave en løs aftale... Om at Nikoline og jeg kigger forbi alt efter hendes lur...

Okay. Bare i orden!

Anmeld

2. januar 2011

Barbamama

Trinehw skriver:

Vi plejer at aftale hvad de forskellige skal ha med..

nogen boller, andre pålæg, juice osv - og mener en af gangene vi betalte en 50, da vi kom hjem til Julie, og så var det bare alt

Håber i får en skiddde hyggelig dag

Tak for det!!!! God ide!!!! Så kan vi måske bage lidt forskellige boller og lidt kage. Og så kan jeg købe pålæg og juice! Tak

Og ja jeg håber også det bliver en super hyggelig dag!

Anmeld

2. januar 2011

Barbamama

Tulipan skriver:

Ej skulle lige have vist det

Ja jeg blev sgu helt overrasket over hvor mange der meldte tilbage. Jeg havde troet vi blev under 10, så nu må vi se om vi overhovedet kan være her. he he... Ellers må vi tage en lille pause og gå en tur med ungerne. Der er da en legeplads hernede.... Men jeg må DESVÆRRE lige holde fast i at der ikke kommer flere selvom Pernille har meldt afbud. Jeg tænker stadig 17 er mange i vores stue.  Jeg må have det til gode at møde dig og din lækre unge Emil!

Anmeld

2. januar 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Ja jeg blev sgu helt overrasket over hvor mange der meldte tilbage. Jeg havde troet vi blev under 10, så nu må vi se om vi overhovedet kan være her. he he... Ellers må vi tage en lille pause og gå en tur med ungerne. Der er da en legeplads hernede.... Men jeg må DESVÆRRE lige holde fast i at der ikke kommer flere selvom Pernille har meldt afbud. Jeg tænker stadig 17 er mange i vores stue.  Jeg må have det til gode at møde dig og din lækre unge Emil!

Satsede jeg også på hehe

Anmeld

2. januar 2011

LIZO

hej. må desværrer melde fra igen.. vi har ligge syge med roskilde suge og jeg er stadig ikke kommet mig helt.. og skal jo nødig smitte andre med det.. 

det er rigtig øv for havde glædet mig. men orker slet ikke turen når jeg har det sådan ;(

Anmeld

2. januar 2011

lion

michella80 skriver:

Nå det er jo skisme allerede på lørdag!!!! (Må hellere lige sige at der er lukket for tilmelding for jeg er lidt bange for jeg har taget munden for fuld. He he....)

Hvis alle stadig kommer bliver vi 8 voksne og 12 børn:

Mig og Carla

Katja og Ida

Camilla og Zoey

Karina og Nikoline

Tina og Liva

Chatarina og Victoria, Emma-Sophie og Valdemar

Pernille og Freja og Silja

Helene og Julius og Cassandra.

Jeg tænkte på om jer der har prøvet disse træf før kunne komme med lidt gode ideer til hvad vi skal have at spise og drikke.

Hvad tid skal vi mødes? Klokken 11? 12?

Jeg ville så gerne komme med.

Men jeg er nød til at melde afbrud, da pengene ikke er til det i denne mdr. på grund af problemerne fra sidste mdr.

Anmeld

2. januar 2011

Karo

Ida og jeg kommer da helt sikkert

Klokken 11 ville passe os godt og vi tager gerne boller med.

Glæder mig til at se jer

Anmeld

3. januar 2011

Barbamama

LIZO skriver:

hej. må desværrer melde fra igen.. vi har ligge syge med roskilde suge og jeg er stadig ikke kommet mig helt.. og skal jo nødig smitte andre med det.. 

det er rigtig øv for havde glædet mig. men orker slet ikke turen når jeg har det sådan ;(

Bare i orden!!! Det er da heller ikke sjovt med sådan en omgang. God bedring til jer!

Anmeld

3. januar 2011

Barbamama

lion skriver:

Jeg ville så gerne komme med.

Men jeg er nød til at melde afbrud, da pengene ikke er til det i denne mdr. på grund af problemerne fra sidste mdr.

Helt i orden Helene! Det er der jo ikke noget at gøre ved. Vi ses en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.