Fyns-træffet d. 8.januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Barbamama

Karo skriver:

Ida og jeg kommer da helt sikkert

Klokken 11 ville passe os godt og vi tager gerne boller med.

Glæder mig til at se jer

Fantastisk!!!! Det glæder jeg mig til!!! Nu bliver vi 5 voksne og 6 børn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Barbamama

Tulipan skriver:

Satsede jeg også på hehe

Vil du stadig med??

Anmeld

3. januar 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Vil du stadig med??

Ja hvis det ikke havde været med så kort varsel, så var jeg kommet susende

Anmeld

3. januar 2011

Barbamama

Tulipan skriver:

Ja hvis det ikke havde været med så kort varsel, så var jeg kommet susende

Okay bare i orden. Jeg ville lige tilbyde dig det når nu du skrev som du gjorde den anden dag. Nu er vi nemlig ikke så mange som vi først skulle være. Vi er gået fra 20 til 11. He he... Nok også meget godt!

Anmeld

3. januar 2011

Barbamama

Skal jeg bage nogle boller og købe noget pålæg og noget juice??? SKal der være lidt rugbrød??? Og er der nogen der vil bage en kage???

Anmeld

3. januar 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Okay bare i orden. Jeg ville lige tilbyde dig det når nu du skrev som du gjorde den anden dag. Nu er vi nemlig ikke så mange som vi først skulle være. Vi er gået fra 20 til 11. He he... Nok også meget godt!

Ja det kunne jeg lige se, men skal da nok lige skrive hvis det er

Anmeld

3. januar 2011

Barbamama

Tulipan skriver:

Okay

Anmeld

3. januar 2011

JustAnotherName

Hvis ikke det var fordi jeg skal arbejde i weekenden (-øøøøv!!), så kunne vi evt. have arrangeret noget med at køre sammen ....for det er jo en længere tur!

Jeg ville MEGA gerne have kunnet være med og møde (gense enkelte) Jer. Men det håber jeg på, at jeg har tilgode så 

Hvor end jeg gerne ville, så er jeg som sagt forhindret.
Men I ønskes en rigtig hyggelig dag ......Og TAG LIGE EN MASSE BILLEDER som vi andre kan se, æ-åg-ek-å ?!

Anmeld

3. januar 2011

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Hvis ikke det var fordi jeg skal arbejde i weekenden (-øøøøv!!), så kunne vi evt. have arrangeret noget med at køre sammen ....for det er jo en længere tur!

Jeg ville MEGA gerne have kunnet være med og møde (gense enkelte) Jer. Men det håber jeg på, at jeg har tilgode så 

Men I ønskes en rigtig hyggelig dag ......Og TAG LIGE EN MASSE BILLEDER som vi andre kan se, æ-åg-egå ?!

Ja det er det helt sikkert

Anmeld

3. januar 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Men I ønskes en rigtig hyggelig dag ......Og TAG LIGE EN MASSE BILLEDER som vi andre kan se, æ-åg-ek-å ?!

Hi hi det skal vi nok og taaaak  Ville også gerne have set dig og dine lækre børn!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.