Den dårligste mor.... EVER = mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

FruEllingsen

lotchen skriver:

Slap af hvor er han dog sød den lille mand Han er da for kær.

Herhjemme har Oliver: faldet ned af sofaen 3 mdr gammel, faldet ud af vores seng, knaldet hovedet op i loftet da far ville give ham en  lille hoppetur.... Nå ja, og så spildte hans far også lige te på ham da han var 2 uger gammel...

Tror vi alle i større eller mindre grad har været uheldige. Og det bliver vi ikke dårlige forældre af, bare uheldige

Han overlever

1000 tak, ja han er sq dejlig

Det er virkelig en trøst at høre at andre har haft lignende oplevelser. Og som du selv skriver bliver man ikke en dårlig mor af at være uheldig. tak, det var lige den øjenåbner jeg godt kunne bruge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Pige2009

Drømmer skriver:

Hvor er du sød. det varmer virkelig.

Han er heldigvis slet ikke mærket af det, og så er han bare blevet røv forkælet her til aften. da mor bare har haft virkelig dårlig samvittighed.

Mange tak for de søde ord. bliver helt rørt

Jeg mener det

Anmeld

1. januar 2011

FruEllingsen

Mie A skriver:

Du er bestemt ikke nogen dårlig mor - men jeg kan sagtens forstå dine føelser.

Da min Lærke var ca. 6 måneder gammel fik hun sin hånd ned i nylavet risgrød - da jeg var en idiot og holdt hende på armen imens at jeg rørte smør i - lige så hun kunne nå grøden! Hun fik desværre forbrændt hele hånden.

Uhh ha den lille mus.

Heldigvis lærer man af sine fejl. Men hvor ser hun da dejlig ud

Tak fordi du delte din oplevelse, rart at vide at man ikke er alene

Anmeld

1. januar 2011

FruEllingsen

smillaluna skriver:

Rolig søde Søs! Jeg ved med 120% sikkerhed at du ALDRIG kunne finde på at skade Marcus bevidst. Du er verdens bedste og mest omsorgsfulde mor. Og han tænker ikke "Øv dumme mor, hun brændte mit hoved", det kan du være fuldstændig sikker på! For ham er du stadig hans mor = det bedste i verden.

Ved du hvad jeg kom til at gøre for et par uger siden? Jeg skulle klippe Mikkels negle, og lige idet jeg ville klippe, bevægede han hånden, og jeg kom til at klippe ham i fingeren. Jeg siger dig han hylede! Og jeg hylede ligeså meget. Ringede til Jesper på arbejdet og stortudede. Han troede sku da at huset brændte

Men vi er ikke dårlige mødre af den grund!

Ej Mia. nu fik du mig sq til at hyle igen.

Hvor er du sød. og 1000 mange tak for de meget rørende ord. ved slet ikke hvad jeg skal sige. andet end TAK

Ja, tror tit mødre bliver mere kede af det end børnene når man komme til at "skade" dem. Har virkelig også tudet i dag.

Anmeld

1. januar 2011

klmf

Drømmer skriver:

1000 tak, ja han er sq dejlig

Det er virkelig en trøst at høre at andre har haft lignende oplevelser. Og som du selv skriver bliver man ikke en dårlig mor af at være uheldig. tak, det var lige den øjenåbner jeg godt kunne bruge!

Det hjælper mig nogle gange at tænke, 'hvad er det VÆRSTE der kan ske?'. Og når det værste så IKKE sker, og det hele falder til ro efter et stykke tid, så er man lettet

Anmeld

1. januar 2011

FruEllingsen

lotchen skriver:

Det hjælper mig nogle gange at tænke, 'hvad er det VÆRSTE der kan ske?'. Og når det værste så IKKE sker, og det hele falder til ro efter et stykke tid, så er man lettet

Det har du da egentlig ret i.

Den vil jeg notere mig bag øret

Anmeld

1. januar 2011

Faith

Drømmer skriver:

Ej Mia. nu fik du mig sq til at hyle igen.

Hvor er du sød. og 1000 mange tak for de meget rørende ord. ved slet ikke hvad jeg skal sige. andet end TAK

Ja, tror tit mødre bliver mere kede af det end børnene når man komme til at "skade" dem. Har virkelig også tudet i dag.

Det var så lidt

Anmeld

2. januar 2011

Lone Jakobsen

åh din stakkel

man har så svært ved at tilgive sig selv når den slags ting sker. men tro mig, dine evner som mor er der ingen der tvivler på.

Emma faldt ned fra puslebordet da hun var 7 mdr gammel. første gang jeg sku klippe Isac´s negle, kom jeg til at klippe ham 2 gange i fingeren... og ja... jeg ku sikkert finde lang flere ting.

vi er kun mennesker, vi laver fejl. men vi har også evnen til at glemme alt det dårlige, og kun huske det gode. så lille Marcus vil vokse op og huske at hans mor var den mest kærlige og omsorgsfulde mor.... og ikke noget med at han brændte sig i panden fordi hans mor var uopmærksom et sekund.

Anmeld

2. januar 2011

Vidunderligeunger

søøøs! Du er da overhovedet ikke nogen dårlig mor.. og det ved du også godt. Men kender godt fornemmelsen.. Jeg har:

Kommet til at løfte Alberte op på skulderne lige under en dørkarm (flot!) 

vendt mig rundt med hende på armen liiige ind i hjørnet på en bordkant.

IGÅR: Skulle have hendes barnevognssele af, og den var så lidt stram. jeg lagde kræfter i og BANG!... - Waaaaaa!!! WAAAAA... AHHHH.. uhhhh  sagde alberte og hold kæft jeg følte mig som en spassermor.. Men! Det var jo et uheld...Jesper var vidst den der bebrejdede mest.. 

DU ER EN GOD MOR!

Anmeld

2. januar 2011

Maja88

årgh søs..

ej kan ikke lae være med at små smile lidt når jeg ser ham. for han ser bare så upåvirket ud hehe..

og uheld sker jo desværre.. vi er jo alle mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.