Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Øv sikke noget. Men som de andre også skriver: Det var et udheld! Det kan alle komme til. Selvfølgelig er det synd for ham, kan godt forstå du blev ked af det. Men du må ikke tro du er en dårlig mor, det er det værste du kan tænke.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sådan tror jeg vi alle har følt på et eller andet tidspunkt. Laura har væet faldet ud af sengen fordi moderen ikke troede, hun kunne trille og hun fik en kæmpe bule i panden, som mindede mig om det hver dag.
Alle børn får nogle knubs en gang imellem og som forældre gør vi det bedste, vi kan for vores børn Du gør det virkelig super som mor for den lille fis med alt det I har været igennem. Du er bare sej!
Du IKKE nogen dårlig mor...!! Uheld kan altid ske, ( desværre  , men det vigtigste ved en GOD mor er at hun er trøstende og omsorgsfuld..! Og ved jeg du HELT sikkert har været overfor din søn da han røg op i den varme lampe.. Tænk på det i stedet for at bebrejd dig selv
Slap af hvor er han dog sød den lille mand Han er da for kær.
Herhjemme har Oliver: faldet ned af sofaen 3 mdr gammel, faldet ud af vores seng, knaldet hovedet op i loftet da far ville give ham en lille hoppetur.... Nå ja, og så spildte hans far også lige te på ham da han var 2 uger gammel...
Tror vi alle i større eller mindre grad har været uheldige. Og det bliver vi ikke dårlige forældre af, bare uheldige
Han overlever
Du er bestemt ikke nogen dårlig mor - men jeg kan sagtens forstå dine føelser.
Da min Lærke var ca. 6 måneder gammel fik hun sin hånd ned i nylavet risgrød - da jeg var en idiot og holdt hende på armen imens at jeg rørte smør i - lige så hun kunne nå grøden! Hun fik desværre forbrændt hele hånden.
Drømmer skriver: Ja sådan har jeg det i hvert fald lige nu På Marcus værelse er der ikke ret højt til loftet, og da vi legede der nede i formiddag ville jeg lige løfte ham op for at lugte om der var noget i bleen. havde bare ikke tænkt på at jeg stod lige under lampen (hvis pærer bliver MEGA varme) Så nu har han fået et brændmærke i panden Er tudefærdig hver gang jeg ser det. har SÅ dårlig samvittighed over for min lille mus. Åhhh hvor er jeg bare en dårlig mor. Det første billede er fra i formiddag og de sidste er lige taget nu her.
Ja sådan har jeg det i hvert fald lige nu
På Marcus værelse er der ikke ret højt til loftet, og da vi legede der nede i formiddag ville jeg lige løfte ham op for at lugte om der var noget i bleen. havde bare ikke tænkt på at jeg stod lige under lampen (hvis pærer bliver MEGA varme)
Så nu har han fået et brændmærke i panden Er tudefærdig hver gang jeg ser det. har SÅ dårlig samvittighed over for min lille mus.
Åhhh hvor er jeg bare en dårlig mor.
Det første billede er fra i formiddag og de sidste er lige taget nu her.
Du er bestemt ikke en dårlig mor. Det må du for aldrig i verdenen tænke om dig selv. Uheld sker, og det skete for dig. Din søn har nok allerede glemt hvad der er sket..
Life goes on..!
Drømmer skriver: Han græd lidt, men først troede jeg at det bare var fordi han ramte lampen. det var først da jeg fik ham ned jeg opdagede hvor slemt det var. for han grad heldigvis ik ret meget
Han græd lidt, men først troede jeg at det bare var fordi han ramte lampen. det var først da jeg fik ham ned jeg opdagede hvor slemt det var. for han grad heldigvis ik ret meget
det må sku ikke have været sjovt.. stakkels lille fyr, og stakkels hans mor.. det er da osse et ordentligt brandmærke.. den lampe har godt nok været varm..
du skal da lige have en ordentlig
Rolig søde Søs! Jeg ved med 120% sikkerhed at du ALDRIG kunne finde på at skade Marcus bevidst. Du er verdens bedste og mest omsorgsfulde mor. Og han tænker ikke "Øv dumme mor, hun brændte mit hoved", det kan du være fuldstændig sikker på! For ham er du stadig hans mor = det bedste i verden.
Ved du hvad jeg kom til at gøre for et par uger siden? Jeg skulle klippe Mikkels negle, og lige idet jeg ville klippe, bevægede han hånden, og jeg kom til at klippe ham i fingeren. Jeg siger dig han hylede! Og jeg hylede ligeså meget. Ringede til Jesper på arbejdet og stortudede. Han troede sku da at huset brændte
Men vi er ikke dårlige mødre af den grund!
Baagøe skriver: Sådan tror jeg vi alle har følt på et eller andet tidspunkt. Laura har væet faldet ud af sengen fordi moderen ikke troede, hun kunne trille og hun fik en kæmpe bule i panden, som mindede mig om det hver dag. Alle børn får nogle knubs en gang imellem og som forældre gør vi det bedste, vi kan for vores børn Du gør det virkelig super som mor for den lille fis med alt det I har været igennem. Du er bare sej!
Hvor er du sød. det varmer virkelig.
Han er heldigvis slet ikke mærket af det, og så er han bare blevet røv forkælet her til aften. da mor bare har haft virkelig dårlig samvittighed.
Mange tak for de søde ord. bliver helt rørt
Amso skriver: Du IKKE nogen dårlig mor...!! Uheld kan altid ske, ( desværre  , men det vigtigste ved en GOD mor er at hun er trøstende og omsorgsfuld..! Og ved jeg du HELT sikkert har været overfor din søn da han røg op i den varme lampe.. Tænk på det i stedet for at bebrejd dig selv
1000 tak for de varme ord.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128