Den dårligste mor.... EVER = mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.687 visninger
29 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

FruEllingsen

Ja sådan har jeg det i hvert fald lige nu

På Marcus værelse er der ikke ret højt til loftet, og da vi legede der nede i formiddag ville jeg lige løfte ham op for at lugte om der var noget i bleen. havde bare ikke tænkt på at jeg stod lige under lampen (hvis pærer bliver MEGA varme)

Så nu har han fået et brændmærke i panden Er tudefærdig hver gang jeg ser det. har SÅ dårlig samvittighed over for min lille mus.

Åhhh hvor er jeg bare en dårlig mor.

Det første billede er fra i formiddag og de sidste er lige taget nu her.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Anja.t

Selv om du føler det, så er du ikke verdens dårligste mor.

Du får et kæmpe

mvh anja

Anmeld

1. januar 2011

MorTilGustav

Hvor er han dog bare nuttet
Selvfølgelig har man super dårlig samvittighed når sådan noget sker, men det var jo et UHELD og nu ved du at det ikke vil ske igen, når du er opmærksom på det 

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

nååå lille pus og hvor er han sød med de briller.. mega kram til dig det er jo hva der kan ske jeg have mega lamge negle og tobias fik banke sin pande ind i mig så han fik et mærke af min negl klip klip ned med dem..

Anmeld

1. januar 2011

Skouboe

Da Freja var lille lagde jeg hende på sengen og vendte ryggen til og hun rullede og faldt ned - der var ret højt ned.

Jeg har givet hende en hudafskrabning på hovedet ved at skrabe hendes hoved på dørkarmen og hendes far har løftet hende højt og flyve i stuen adskillige gange og banket hendes hoved ind i loftet...

Og listen er lang... 

Man giver dem et kys og et kram og så tilgiver de dig alligevel

Anmeld

1. januar 2011

merle2010

du skal bestemt ikke føle dig som en dårlig mor men kender det godt, sådan havde jeg det osse da min datter faldt ned fra sofaen, og fik en kæmpe bule i panden det er bare forfærdeligt og ens dårlige samvittighed er STOOOOR...

græd han meget eller opdagede du det først da du tog ham ned???

Anmeld

1. januar 2011

Zafir

Heldigvis var det et uheld og heldigvis skete der ikke noget alvorligt

Du er helt sikkert ikke verdens dårligste mor

Anmeld

1. januar 2011

Margorie

Av, lille stakkel.
Men du gjorde det jo ikke med vilje! Husk det.. Han bliver snart fin igen. Og du er ikke en dårlig mor- en dårlig mor ville ikke have haft dårlig samvittighed over det Stort kram- og hvor er han bare super nuttet

Anmeld

1. januar 2011

FruEllingsen

MorTilGustav skriver:

Hvor er han dog bare nuttet
Selvfølgelig har man super dårlig samvittighed når sådan noget sker, men det var jo et UHELD og nu ved du at det ikke vil ske igen, når du er opmærksom på det 

Tak

Har også insisteret på en ny lampe, så er jeg 100% sikker på det aldrig sker igen

Anmeld

1. januar 2011

FruEllingsen

merle2010 skriver:

du skal bestemt ikke føle dig som en dårlig mor men kender det godt, sådan havde jeg det osse da min datter faldt ned fra sofaen, og fik en kæmpe bule i panden det er bare forfærdeligt og ens dårlige samvittighed er STOOOOR...

græd han meget eller opdagede du det først da du tog ham ned???

Han græd lidt, men først troede jeg at det bare var fordi han ramte lampen. det var først da jeg fik ham ned jeg opdagede hvor slemt det var. for han grad heldigvis ik ret meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.