vil lii tilføje at det ikke altid er billigere at købe frostvarer, faktisk sjældent hvis man gider at lave det, for så er der til større potioner. Fx tomaten suppen, er bare 2 gange flået tomat, blendtes, krydderier, og så lidt jævning. Det er alllt for dyrt at købe færdiglavet. det samme med boller, det er billigere at lave selv. Måske er det dyrt i opstart, men så skal du jo kun købe en gær næste gang.
Der må jeg være enig, der er billigere at lave tingene selv de fleste gange, jeg kan bage nogen franskbrød og rugbrød for bare den pris vi skal gi for en i butikken, vi køber stort set ikke færdig mad, vi er 6 her hjemme 2 voksne og 4 børn mellem 4 og 1 år, vi lever for ca 4000 om måneden, på en god månede 4500 kr og har 1 der bruger ble uldtids og 2 der bruger nåd de sover. Vi bager selv vores brød og kager også rugbrød og køber ind i lidl, der er billigst da vi alligevel skal der ind efter bleer. Pengene skal dække tøj, mad, bleer ja alt ud over de faste udgifter og brændstof. Så i skulle gerne kunne leve 3 for 1000 kr også selv om det også skal dække brændstof, og ja det er virkelig en fordel at handle så lidt som muligt, vi handler ind 1 gang hver 2 uge også smidder vi det der skal gemmes til næste uge i fryseren, mælk har jeg med hjem fra arbejde da jeg er landbrugs medhjælper på en kvæggård og brød bager i jo løbende. Så det er ikke noget problem.
Anmeld