Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ORK jo det kan det sagtens vi lever for mindre.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Jeg er helt enig. Det er også essentielt kun at handle én dag om ugen, da det er langt billigere, end ved indkøb flere gange ugentligt. Du skriver rådighedsbeløb til mad og transport. Hvad med tøj? Er det inkluderet?
Jeg er helt enig. Det er også essentielt kun at handle én dag om ugen, da det er langt billigere, end ved indkøb flere gange ugentligt.
Du skriver rådighedsbeløb til mad og transport. Hvad med tøj? Er det inkluderet?
Nej - tøj, tandlæge, gave osv. går over en opsparing
TrineLærke skriver: Nej - tøj, tandlæge, gave osv. går over en opsparing
Oki doki. God fornøjelse med spareplanen
Baagøe skriver: Oki doki. God fornøjelse med spareplanen
Takker
TrineLærke skriver: Takker
Velbekomme
Kommer jo igen an på hvor langt i skal køre om dagen og hvad I vælger at leve af. Jeg har også levet for små penge - levede af "ordentlig" mad, dvs ikke fiskepinde osv da jeg for det første er meget kræsen og samtidig ikke har lyst til at fylde mig selv og mine børn med den slags friturestegt mad Jeg gjorde det at når jeg lavede madplaner og jeg eksempelvis skulle have grøn salat den ene dag så skulle jeg måske have pita brød den anden dag og på den måde kunne jeg bruge alt salaten. Det samme med blomkål osv
Held og lykke, inden du ser dig om er der gået Von and i jer. Det er uper sjovt at spare når man kender til gulerøden foran snuden på en
henh01 skriver: Kommer jo igen an på hvor langt i skal køre om dagen og hvad I vælger at leve af. Jeg har også levet for små penge - levede af "ordentlig" mad, dvs ikke fiskepinde osv da jeg for det første er meget kræsen og samtidig ikke har lyst til at fylde mig selv og mine børn med den slags friturestegt mad Jeg gjorde det at når jeg lavede madplaner og jeg eksempelvis skulle have grøn salat den ene dag så skulle jeg måske have pita brød den anden dag og på den måde kunne jeg bruge alt salaten. Det samme med blomkål osv Held og lykke, inden du ser dig om er der gået Von and i jer. Det er uper sjovt at spare når man kender til gulerøden foran snuden på en
Nej jeg er heller ikke ligefrem til alt det der næringsbegrænsede mad og det er også meget fedt synes jeg.
Har jo også et ønske om at tabe 10 kg inden april-maj måned - så det skal være ordentlig mad
TrineLærke skriver: Nej jeg er heller ikke ligefrem til alt det der næringsbegrænsede mad og det er også meget fedt synes jeg. Har jo også et ønske om at tabe 10 kg inden april-maj måned - så det skal være ordentlig mad
Hvad så med at droppe kødet?
Det kan hjælpe dig til at tabe dig og ordentligt kød koster jo nemt ret meget.
Dinna88 skriver: Hvad så med at droppe kødet? Det kan hjælpe dig til at tabe dig og ordentligt kød koster jo nemt ret meget.
Niks! Jeg er en meget stor kød-elsker, dog mest oksekøb, kylling og fisk. Så vil jeg hellere skærer kartofler, ris og pasta væk.
TrineLærke skriver: Niks! Jeg er en meget stor kød-elsker, dog mest oksekøb, kylling og fisk. Så vil jeg hellere skærer kartofler, ris og pasta væk.
Hold da fast. Men okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128