SussieThyssen skriver:
LOOOL.
Ja det er ikke dig jeg griner af, men beskrivelsen, fra det du citerer.
Men som med alt andet..de skal jo skrive noget, og laver så en gennemsnitlig beskrivelse.
Men det er med det, som med alt andet...der er vide grænser.
Jeg hører til dem der har ligget i blød i plukveer med alle 3 unger, og det har min ældste også.
Og jeg kan sige dig at de kan blive lige så regelmæssige og med så kort tid imellem som rigtige veer, men der er alligevel stor, stor forskel.
Men for en førstegangs-oplever, så kan man godt nok blive noget panisk.
Og plukveer kan gøre extremt nas, skal jeg hilse og sige. Især mod slutningen.
Men..for mit eget vedkommende, så vil jeg sige, at plukveer sidder IKKE i lænen og trækker ikke ned i lårene, som rigtige veer gør.
Når først de gjorde det hos mig, SÅ vidste jeg at NU var det rigtige veer.

Kærligst
Sussie
Havde det også i tankerne at man skal tage det med et gram salt, med de tider de skrev 
Jeg har heldigvis været heldig igennem hele graviditeten og er først begyndt at mærke starten symptomer på fødslen et par dage før jul. Mens-smerter og nu plukveer i stor stil om aftenen. Men stadig ikke noget der gør ondt 
GLÆDER mig til den lille bestemmer sig til at komme ud, men er godt nok nervøs for smerterne
Her en ret så lav smerteterskel så har lidt en fornemmelse af at jeg bliver ulidelig at være i nærheden af 
Men det er nu dejligt at vide at der ikke vil være nogen som helst tvivl når de rigtige veer kommer. For ja, som første gangs er det hele jo helt nyt og man bliver godt nok i tvivl om hvad det er der sker nogle gange 
Anmeld