Bare lige endnu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

<3

OMG Nej, for pokker da. Av, av. Jeg er glad for, at det hele gik uden smertestillende her. Jeg havde vist en dejlig problemfri fødsel ift. mange andre Har du egentlig en FB herinde?

Næh det har jeg da ikke skrevet. Kom først herind så sent (Tjalfe var vist over 2år) at det lidt føltes omsonst Men måske burde man.Også for at gennemleve det igen (og det gør jeg gladeligt!! ) Sådan en dejlig oplevelse skal man lede længe efter God ide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Næh det har jeg da ikke skrevet. Kom først herind så sent at det lidt føltes omsonst Men måske burde man.Også for at gennemleve det igen (og det gør jeg gladeligt!! ) Sådan en dejlig oplevelse skal man lede længe efter God ide!

Jeg har skrevet min FB og det hele bliver vendt igen, når jeg læser den Det er virkelig fantastisk Den er her, hvis du vil læse den:
https://www.baby.dk/debat/31464pi1/foedselsberetninger/lauras-vej-til-verden.aspx

Anmeld

1. januar 2011

<3

Baagøe skriver:

Jeg har skrevet min FB og det hele bliver vendt igen, når jeg læser den Det er virkelig fantastisk Den er her, hvis du vil læse den:
https://www.baby.dk/debat/31464pi1/foedselsberetninger/lauras-vej-til-verden.aspx

Det gør jeg da lige....

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Det gør jeg da lige....

Har lige selv læst den. Nå, men vi må vist hellere stoppe med at crashe TS' indlæg, så du kan lægge din kommentar i FB

UNDSKYLD TS

Anmeld

1. januar 2011

<3

Baagøe skriver:

Har lige selv læst den. Nå, men vi må vist hellere stoppe med at crashe TS' indlæg, så du kan lægge din kommentar i FB

UNDSKYLD TS

Ja har tænkt det samme - undskyld ts!

Anmeld

1. januar 2011

Silas&Mille

hehe... helt i orden. Nu meget sjovt at læse hvordan andres mænd/kærester har været i fødsels situationen 

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

MoriSverige skriver:

hehe... helt i orden. Nu meget sjovt at læse hvordan andres mænd/kærester har været i fødsels situationen 

Tak fordi du ikke tog det ilde op. Held og lykke med det hele

Anmeld

1. januar 2011

Silas&Mille

SussieThyssen skriver:

LOOOL.
Ja det er ikke dig jeg griner af, men beskrivelsen, fra det du citerer.
Men som med alt andet..de skal jo skrive noget, og laver så en gennemsnitlig beskrivelse.
Men det er med det, som med alt andet...der er vide grænser.
Jeg hører til dem der har ligget i blød i plukveer med alle 3 unger, og det har min ældste også.
Og jeg kan sige dig at de kan blive lige så regelmæssige og med så kort tid imellem som rigtige veer, men der er alligevel stor, stor forskel.
Men for en førstegangs-oplever, så kan man godt nok blive noget panisk.
Og plukveer kan gøre extremt nas, skal jeg hilse og sige. Især mod slutningen.
Men..for mit eget vedkommende, så vil jeg sige, at plukveer sidder IKKE i lænen og trækker ikke ned i lårene, som rigtige veer gør.
Når først de gjorde det hos mig, SÅ vidste jeg at NU var det rigtige veer.

Kærligst
Sussie

Havde det også i tankerne at man skal tage det med et gram salt, med de tider de skrev 

Jeg har heldigvis været heldig igennem hele graviditeten og er først begyndt at mærke starten symptomer på fødslen et par dage før jul. Mens-smerter og nu plukveer i stor stil om aftenen. Men stadig ikke noget der gør ondt

GLÆDER mig til den lille bestemmer sig til at komme ud, men er godt nok nervøs for smerterne Her en ret så lav smerteterskel så har lidt en fornemmelse af at jeg bliver ulidelig at være i nærheden af 

Men det er nu dejligt at vide at der ikke vil være nogen som helst tvivl når de rigtige veer kommer. For ja, som første gangs er det hele jo helt nyt og man bliver godt nok i tvivl om hvad det er der sker nogle gange

Anmeld

1. januar 2011

Silas&Mille

Baagøe skriver:

Tak fordi du ikke tog det ilde op. Held og lykke med det hele

Tak!

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

MoriSverige skriver:

Tak!

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.