Bare lige endnu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
39 svar
0 synes godt om
31. december 2010

Silas&Mille

et spørgsmål om plukveer.

Jeg sad og kiggede lidt rundt herinde efter andre tråde om plukveer og fandt en tråd med et link, hvor der bl.a. stod følgende:

Plukveerne er forbundet med minimale eller slet ingen smerter, de er uregelmæssige og der går altid mere end 10-15 minutter mellem sammentrækningerne.

Nu er det sådan at jeg og kæresten lige har siddet og spist en lækker lækker middag og set en god film. Under filmen lagde jeg mærke til at jeg havde en del sammen trækninger i maven/underlivet. Ikke noget der gjorde ondt eller noget, ville fx sagtens kunne sove fra det hvis det skulle være.
Men jeg tænkte jeg prøver da lige at tage tid på sammentrækningerne og det viste sig at jeg havde 10 styks de sidste 40 minutter af filmen, med 3-6 minutter imellem og med en varrighed på omkring 40 sekunder hver gang.

Det forvirrer lidt når der står i ovenstående af der ALTID går 10-15 minutter mellem plukveer

Men når det ikke gør ondt eller noget, så er det vel bare plukveer?
Jeg er 39+3 i dag, så det er jo lige op over at den lille kommer ud til os, nok derfor jeg tænker lidt mere over det nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Silas&Mille

Og ja er nok lidt kedelig ved bare at sidde her nytårsaften, men det er bare mig og kæresten der skal hygge og lige nu slår vi mave 

Anmeld

31. december 2010

Alberts/

tror din krop forbereder sig på fødslen, ikk noget du skal tænke ydeliger over(; kun hvis det begynder at gøre ondt(;

Anmeld

31. december 2010

Silas&Mille

Alberts/ skriver:

tror din krop forbereder sig på fødslen, ikk noget du skal tænke ydeliger over(; kun hvis det begynder at gøre ondt(;

Det var også det jeg sagde til kæresten... Han blev jo lidt små nervøs da jeg sagde de kom ret hyppigt lige pludselig. Han siger nemlig han ikke gider kører i aften 

Men synes lige jeg ville hører med de kloge kvinder herinde 

Anmeld

31. december 2010

Alberts/

MoriSverige skriver:

Det var også det jeg sagde til kæresten... Han blev jo lidt små nervøs da jeg sagde de kom ret hyppigt lige pludselig. Han siger nemlig han ikke gider kører i aften 

Men synes lige jeg ville hører med de kloge kvinder herinde 

jeg havde selv op til fødslen en masse plukveer både i grumme og de neutrale

Anmeld

31. december 2010

Silas&Mille

Alberts/ skriver:

jeg havde selv op til fødslen en masse plukveer både i grumme og de neutrale

Jeg ser det også bare som noget positivt at de er begyndt at komme hyppigt. Min tålmodighed rækker ikke så meget længere. Nu vil jeg altså snart vide hvad der ligger og gemmer sig derinde.

Alt hvad vi ved er at det er en aktiv bette en 

Anmeld

31. december 2010

Alberts/

MoriSverige skriver:

Jeg ser det også bare som noget positivt at de er begyndt at komme hyppigt. Min tålmodighed rækker ikke så meget længere. Nu vil jeg altså snart vide hvad der ligger og gemmer sig derinde.

Alt hvad vi ved er at det er en aktiv bette en 

ej hvor stændne, ved mit næste barn vil jeg heller ikke vide kønnet,(;

jeg havde heller ikke særligmeget tålmodighed (;

Anmeld

1. januar 2011

<3

Fik en meget tør kommentar fra min fødselslæge da jeg spurgte samme sp - nemlig at med veer får man børn og ved plukveer kommer der ingen Altså der er ikke nødvendigvis en forskel i intensitet, smerte eller hyppighed.

Anmeld

1. januar 2011

Silas&Mille

Kirle skriver:

Fik en meget tør kommentar fra min fødselslæge da jeg spurgte samme sp - nemlig at med veer får man børn og ved plukveer kommer der ingen Altså der er ikke nødvendigvis en forskel i intensitet, smerte eller hyppighed.

He he... sikke da en flink læge 

H?n har jo sådan set ret. Men som første gangs og med bare få dage til termin tænker man jo over tingene på en lidt anden måde end en der har taget i mod flere børn 

Anmeld

1. januar 2011

<3

MoriSverige skriver:

He he... sikke da en flink læge 

H?n har jo sådan set ret. Men som første gangs og med bare få dage til termin tænker man jo over tingene på en lidt anden måde end en der har taget i mod flere børn 

Ork ja! Jeg spurgte jo også netop fordi jeg syntes det ind imellem gjorde ondt og var regelmæssigt.

Jeg skulle have pks så var slet ikke interesseret i at gå i fødsel og hvis det skulle ske måtte der ikke gå for lang tid så jeg var meget obs på det.

Det skete jo så at vandet gik 2 dage før pks så min skønne dreng valgte alligevel sin fødselsdag selv og jo alt gik som det skulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.