et spørgsmål om plukveer.
Jeg sad og kiggede lidt rundt herinde efter andre tråde om plukveer og fandt en tråd med et link, hvor der bl.a. stod følgende:
Plukveerne er forbundet med minimale eller slet ingen smerter, de er uregelmæssige og der går altid mere end 10-15 minutter mellem sammentrækningerne.
Nu er det sådan at jeg og kæresten lige har siddet og spist en lækker lækker middag og set en god film. Under filmen lagde jeg mærke til at jeg havde en del sammen trækninger i maven/underlivet. Ikke noget der gjorde ondt eller noget, ville fx sagtens kunne sove fra det hvis det skulle være.
Men jeg tænkte jeg prøver da lige at tage tid på sammentrækningerne og det viste sig at jeg havde 10 styks de sidste 40 minutter af filmen, med 3-6 minutter imellem og med en varrighed på omkring 40 sekunder hver gang.
Det forvirrer lidt når der står i ovenstående af der ALTID går 10-15 minutter mellem plukveer 
Men når det ikke gør ondt eller noget, så er det vel bare plukveer?
Jeg er 39+3 i dag, så det er jo lige op over at den lille kommer ud til os, nok derfor jeg tænker lidt mere over det nu
Anmeld