Bare lige endnu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Fik en meget tør kommentar fra min fødselslæge da jeg spurgte samme sp - nemlig at med veer får man børn og ved plukveer kommer der ingen Altså der er ikke nødvendigvis en forskel i intensitet, smerte eller hyppighed.

Jamen han har da helt ret, selvom det er en lidt irriterende kommentar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

<3

Baagøe skriver:

Jamen han har da helt ret, selvom det er en lidt irriterende kommentar

Meget Jeg var også helt paf! Men fordi jeg skulle have pks var jeg meget interesseret i at vide hvori forskellen var så jeg kunne komme ind hurtigt nok

Men han var cool - desværre var det ikke ham der forløste Tjalfe men en anden ligeså cool.

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Meget Jeg var også helt paf! Men fordi jeg skulle have pks var jeg meget interesseret i at vide hvori forskellen var så jeg kunne komme ind hurtigt nok

Men han var cool - desværre var det ikke ham der forløste Tjalfe men en anden ligeså cool.

Fedt Laura blev bragt til verden af hendes far og den sødeste jordemoder, vi kunne få

Anmeld

1. januar 2011

<3

Baagøe skriver:

Fedt Laura blev bragt til verden af hendes far og den sødeste jordemoder, vi kunne få

dejligt Tjalfe far var lidt usikker omkring fødslen så havde egentlig helleri kke lyst til at klippe navlestrengen for tænk nu hvis han kom til at klippe i noget forkert Han gjorde det nu alligevel men kan godt lide tanken om at han var så forsigtig allerede der.

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

dejligt Tjalfe far var lidt usikker omkring fødslen så havde egentlig helleri kke lyst til at klippe navlestrengen for tænk nu hvis han kom til at klippe i noget forkert Han gjorde det nu alligevel men kan godt lide tanken om at han var så forsigtig allerede der.

Johnny ville ikke klippe navlestrengen. Han var også temmelig bleg, så at være bisidder ved den 4. fødsel tog vist temmelig hårdt på ham

Anmeld

1. januar 2011

Silas&Mille

Jeg er godt nok også spændt på hvor kæresten reagere på det hele når det rigtig går i gang.

Han er normalt lidt hård i munden og jaja det skal han sgu nok klare. Men er godt nok spændt på om det holder når jeg kommer og siger: Skat, så det nu!!! 

Plukveerne er gået i sig igen. øv øv...  
Nu må den lille ellers godt snart finde vej ud til  os 

Anmeld

1. januar 2011

DK

Jeg har også haft timevis af regelmæssige plukkeveer med ca. 7 min. imellem. Og de har gjort herre nas! Men de er blot gået væk igen, så nu er jeg tilbage til status quo, he he...

Tålmodighed er en dyd! Bare ikke en af mine pt

Du er IKKE i tvivl når veerne går fra plukkeve til "rigtig" ve. Der er stor forskel i intensitet!

Anmeld

1. januar 2011

<3

Baagøe skriver:

Johnny ville ikke klippe navlestrengen. Han var også temmelig bleg, så at være bisidder ved den 4. fødsel tog vist temmelig hårdt på ham

Ups  lyder dramatisk?

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Ups  lyder dramatisk?

Det var det nu ikke, men han måtte køre hjem fra Slagelse med mindre promille i blodet kl. 2 om natten, hvor han var til et arrangement med sit firma, da han jo gerne ville med til fødslen Det var rart at have ham med og jeg fortryder det ikke, selvom tingene er som de er...

Anmeld

1. januar 2011

<3

Baagøe skriver:

Det var det nu ikke, men han måtte køre hjem fra Slagelse med mindre promille i blodet kl. 2 om natten, hvor han var til et arrangement med sit firma, da han jo gerne ville med til fødslen Det var rart at have ham med og jeg fortryder det ikke, selvom tingene er som de er...

Ah bare lettere ubelejligt. Ja sådan er det jo ind imellem.

Dejligt at han nåede det så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.