Frustreret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

sarahb

fif skriver:

Jamen nogenlunde det samme kan jeg høre, men især om aftenen ved 21.30-22.00 tiden flipper hun fuldstændig ud og vi aner ikk hva vi ska gøre for at hun vil slappe af! Hmm en sækkestol er det et hit??

Men ellers sys jeg hun virker som en nem lille pige, det ku jo ha været meget værre ved jeg!

ja her kan han også godt blive lidt urolig om aftenen men ikke noget vildt... men så holder jeg ham og vugger ham, det hjælper at klape dem blidt bagi det beroliger.. det er bla også et tip til det tigerspring de er i.

ja glæder mig meget. han havde taget 700 gr på på 13 dage sidst sundhedspjeren var her så det går stærkt..

hvor godt at jeres prinsesse også tager godt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

fif

sarahb skriver:

ja her kan han også godt blive lidt urolig om aftenen men ikke noget vildt... men så holder jeg ham og vugger ham, det hjælper at klape dem blidt bagi det beroliger.. det er bla også et tip til det tigerspring de er i.

ja glæder mig meget. han havde taget 700 gr på på 13 dage sidst sundhedspjeren var her så det går stærkt..

hvor godt at jeres prinsesse også tager godt på

Okay, det vil vi da prøve så uha det er da super flot! Hva vejer han så nu ??

Ja, det går bare stærkt... Men glæder mig nu til at hun blir lidt større så man kan flere ting og vi bedre forstår hinanden..

Anmeld

1. januar 2011

sarahb

fif skriver:

Okay, det vil vi da prøve så uha det er da super flot! Hva vejer han så nu ??

Ja, det går bare stærkt... Men glæder mig nu til at hun blir lidt større så man kan flere ting og vi bedre forstår hinanden..

jeg ved det faktisk ikk, men regner med lægen vejer ham mandag Men han føles tung..
Ja der er en del mere kontakt og forståelse når de er lidt ældre.. Men jeg har jo også en på 2 så der er nok og se til og jeg nyder han bare er baby

Anmeld

1. januar 2011

henh01

Et tigerspring er et kæmpemæssigt udviklingsskridt I 5 ugers alderen er det der hvor verden for alvor forandrer sig for barnet. De har været vant til at se verden i sort/hvid og nu kan de se verden i farver. Det må man da sige er en kæmpe udvikling/forandring  

Anmeld

1. januar 2011

fif

sarahb skriver:

jeg ved det faktisk ikk, men regner med lægen vejer ham mandag Men han føles tung..
Ja der er en del mere kontakt og forståelse når de er lidt ældre.. Men jeg har jo også en på 2 så der er nok og se til og jeg nyder han bare er baby

Det gør han/hun da helt sikkert! Spændende..

Ja, det kan jeg godt forstå, men nu hende her jo vores første så det hele er jo nyt for os og man glæder sig bare til hun blir større og så når hun blir for stor, vil man sikkert ønske de var små igen hihi....

Anmeld

1. januar 2011

fif

henh01 skriver:

Et tigerspring er et kæmpemæssigt udviklingsskridt I 5 ugers alderen er det der hvor verden for alvor forandrer sig for barnet. De har været vant til at se verden i sort/hvid og nu kan de se verden i farver. Det må man da sige er en kæmpe udvikling/forandring  

Ja, det er det sørme osse!! så kan da godt forstå at de reagere som de gør, men det er bare svært for en når man ikk lige ved hva man ska gøre for at de falder til ro igen osv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.