Frustreret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
25 svar
0 synes godt om
30. december 2010

fif

Hej piger..

Kan simpelthen ikk finde ud af min lille pige, på snart 5 uger!! Hun virker så ukoncentreret og har ikk spist så meget idag... Bliver helt frustreret over hva man kan gøre og hva hun egentlig vil.. ?

Sovet har hun heller ikk rigtigt, så det spiller selvfølgelig osse ind men hvordan får vi hende til at falde til ro??

Hilsen Fie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Mormilla

Ved ikke hvad du skal gøre men ville bare lige gi et stort

Anmeld

30. december 2010

fif

Mormilla skriver:

Ved ikke hvad du skal gøre men ville bare lige gi et stort

Tak...

Anmeld

30. december 2010

sismofutten

Kunne det tænkes at det var de berømte tigerspring - dem har vi også kunne mærke her hjemme et par gange, og det eneste jeg kan anbefale er tålmodighed - hun skal nok komme igen, og så vil du kunne nyde hende endnu mere :-)

Håber at det "bare" er det :-)

Anmeld

30. december 2010

fif

sismofutten skriver:

Kunne det tænkes at det var de berømte tigerspring - dem har vi også kunne mærke her hjemme et par gange, og det eneste jeg kan anbefale er tålmodighed - hun skal nok komme igen, og så vil du kunne nyde hende endnu mere :-)

Håber at det "bare" er det :-)

Jeg ved det sørme ikk, bare jeg gjorde! For det er bare ikk sjovt når hun skriger op, og ingen ting vil tilfredsstille hende.. Så tænker jeg straks om hun har ondt eller noget!! Hvordan er jeres da??

Anmeld

30. december 2010

sismofutten

fif skriver:

Jeg ved det sørme ikk, bare jeg gjorde! For det er bare ikk sjovt når hun skriger op, og ingen ting vil tilfredsstille hende.. Så tænker jeg straks om hun har ondt eller noget!! Hvordan er jeres da??

Ja, jeg kan godt huske det - min prinsesse er ved at være 15 uger gammel, så vi har været et par stykker igennem efterhånden, men næsten hver gang ændre hun sig et par dage - sover mærkeligt i forhold til hvad vi er vant til, spiser ikke rigtigt, men virker sulten hele tiden, græder meget og vil hele tiden være hos os (primært mig..)

Men igen, er det heldigvis kun et par dage, og efter det, er hun meget mere rolig, og klar til at lære nye ting :-)

Bogen "Vidunderlige uger" er super god her: http://www.vidunderligeuger.dk/

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

fif skriver:

Hej piger..

Kan simpelthen ikk finde ud af min lille pige, på snart 5 uger!! Hun virker så ukoncentreret og har ikk spist så meget idag... Bliver helt frustreret over hva man kan gøre og hva hun egentlig vil.. ?

Sovet har hun heller ikk rigtigt, så det spiller selvfølgelig osse ind men hvordan får vi hende til at falde til ro??

Hilsen Fie

tigerspring... i den alder kmmer deres første...

Anmeld

31. december 2010

fif

PernilleB skriver:

tigerspring... i den alder kmmer deres første...

Ja, pyha det er da ikk sjovt!!

Anmeld

31. december 2010

PernilleB

fif skriver:

Ja, pyha det er da ikk sjovt!!

og der komemr flere...!!! der kommer 7 inden for det første år..!!!

Anmeld

31. december 2010

Margorie

Må jeg lige hører hvad et tigerspring er/gør?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.