Frustreret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2010

fif

Margorie skriver:

Må jeg lige hører hvad et tigerspring er/gør?

Jamen den lille kommer åbenbart i nogle forskellige faser/perioder eller hva man nu kan sige i deres liv, og de kan starte når de er omkring de 5 uger hvor de er kede af det og reagere anderledes end de plejer og man kan ikk rigtigt gøre noget end at trøste dem, og være hos dem!! Det er meget frustrende for både hende og os..

Så glæder mig bare til det går langsomt over!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

fif

PernilleB skriver:

og der komemr flere...!!! der kommer 7 inden for det første år..!!!

Det er osse mange de ska igennem så.. Men det er jo også en stor verden at komme ud i ligepludselig

Anmeld

31. december 2010

Margorie

fif skriver:

Jamen den lille kommer åbenbart i nogle forskellige faser/perioder eller hva man nu kan sige i deres liv, og de kan starte når de er omkring de 5 uger hvor de er kede af det og reagere anderledes end de plejer og man kan ikk rigtigt gøre noget end at trøste dem, og være hos dem!! Det er meget frustrende for både hende og os..

Så glæder mig bare til det går langsomt over!!

Nå for søren Ja jeg har jo ellers to børn og burde vide det. Hehe..

Anmeld

31. december 2010

fif

Margorie skriver:

Nå for søren Ja jeg har jo ellers to børn og burde vide det. Hehe..

Jeg vidste det skam heller ikk, har kun hørt om det og læst lidt om det!!

Anmeld

1. januar 2011

PernilleB

fif skriver:

Det er osse mange de ska igennem så.. Men det er jo også en stor verden at komme ud i ligepludselig

hehe, det er jo det....

Anmeld

1. januar 2011

sarahb

fif skriver:

Jeg vidste det skam heller ikk, har kun hørt om det og læst lidt om det!!

hvis i har iphone kan i downloade app vidunderlige uger for 48 kr og læse hvert tigerspring og hvad der kan hjælpe osv. hvis man ikk vil købe bogen.. har lige hentet appén i dag og den er super, vi har selv første tigerspring herhjemme

Anmeld

1. januar 2011

fif

sarahb skriver:

hvis i har iphone kan i downloade app vidunderlige uger for 48 kr og læse hvert tigerspring og hvad der kan hjælpe osv. hvis man ikk vil købe bogen.. har lige hentet appén i dag og den er super, vi har selv første tigerspring herhjemme

Det har vi desværre ikk... Øv, bøv hvordan tager din lille dreng det???

Anmeld

1. januar 2011

sarahb

fif skriver:

Det har vi desværre ikk... Øv, bøv hvordan tager din lille dreng det???

han har haft super svært ved at falde til ro i dag, hver gang han faldt i søvn hos mig og jeg lagde ham, så begyndte han at brokke sig.Han ville kun være hos mig..
Men nu lagde jeg ham i hans sække stol og der vil han gerne sove.. weee...
Men ellers har han det godt, vi nyder ham og han er meget mere vågen og opmærksom.. Alt drager hans opmærksomhed.. Skal til 5ugers på mandag

Hvad med din lille pige...?

Anmeld

1. januar 2011

fif

sarahb skriver:

han har haft super svært ved at falde til ro i dag, hver gang han faldt i søvn hos mig og jeg lagde ham, så begyndte han at brokke sig.Han ville kun være hos mig..
Men nu lagde jeg ham i hans sække stol og der vil han gerne sove.. weee...
Men ellers har han det godt, vi nyder ham og han er meget mere vågen og opmærksom.. Alt drager hans opmærksomhed.. Skal til 5ugers på mandag

Hvad med din lille pige...?

Jamen nogenlunde det samme kan jeg høre, men især om aftenen ved 21.30-22.00 tiden flipper hun fuldstændig ud og vi aner ikk hva vi ska gøre for at hun vil slappe af! Hmm en sækkestol er det et hit??

Men ellers sys jeg hun virker som en nem lille pige, det ku jo ha været meget værre ved jeg!

Anmeld

1. januar 2011

fif

fif skriver:

Jamen nogenlunde det samme kan jeg høre, men især om aftenen ved 21.30-22.00 tiden flipper hun fuldstændig ud og vi aner ikk hva vi ska gøre for at hun vil slappe af! Hmm en sækkestol er det et hit??

Men ellers sys jeg hun virker som en nem lille pige, det ku jo ha været meget værre ved jeg!

Og vi var til 5ugers tjek sidste uge, og hun havde taget godt på siden fødslen så det var super dejligt, at høre Så glæd du dig til det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.