Skråstolen - djævlens værk eller guds gave ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

tinasmor

Var rigtig glad for min. Du kan også købe dem brugt på dba. De fåes i mange prisklasser, og netop fordi næsten alle har dem, er der tit mange billige. Ellers hør fam og veninder, hvis der er nogle der har haft børn, er der måske en du kan låne. Det er jo ofte kun et par måneder de bruger dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Lise

Kunne ikke have levet uden skråstolen!

Den lille blev spændt fast i den og sat foran Teletubbies i halve timer. Totalt imod alle regler, men 1) han udviklede sig (og gør stadig) på det fineste mht motorikken og 2) han er/var en gylper og vejede for lidt, så maden skulle blive i maven, og det gjorde det kun hvis han sad skråt i 20-30 min efter hvert måltid, og det gjorde han kun hvis han blev spændt fast. Dermed ----> kunne IKKE have levet UDEN skråstolen

Den store sad også ofte i skråstolen - dog ikke nær så meget som lillebror. Men han var hverken lige så aktiv eller undervægtig (mildest talt), og havde ikke "brug for den". Men uanset hvad, så sad han fint da han blev 6 mdr, kravlede da han var 8 mdr og gik da han blev 1 år (= normal!)

GO for it

Anmeld

30. december 2010

dorthemus

Lise skriver:

Den lille blev spændt fast i den og sat foran Teletubbies i halve timer. Totalt imod alle regler, men 1) han udviklede sig (og gør stadig) på det fineste mht motorikken og 2) han er/var en gylper og vejede for lidt, så maden skulle blive i maven, og det gjorde det kun hvis han sad skråt i 20-30 min efter hvert måltid, og det gjorde han kun hvis han blev spændt fast. Dermed ----> kunne IKKE have levet UDEN skråstolen

Den store sad også ofte i skråstolen - dog ikke nær så meget som lillebror. Men han var hverken lige så aktiv eller undervægtig (mildest talt), og havde ikke "brug for den". Men uanset hvad, så sad han fint da han blev 6 mdr, kravlede da han var 8 mdr og gik da han blev 1 år (= normal!)

GO for it

Altså hvad er det med de der Telefuckere??? Må vist til at anskaffe mig en dvd

Anmeld

30. december 2010

Lise

dorthemus skriver:

Altså hvad er det med de der Telefuckere??? Må vist til at anskaffe mig en dvd

Jamen, de er bare fantastiske  Og vildt mærkelige! Men det FUNKER!!! Mine to meget forskellige drenge har begge elsket dem fra første øjekast (ved 3-4 mdrs alderen) og den store smugkigger stadig nu hvor han er 3½ år. Han siger dog at det er Caspers Teletubbies og det er for babyer, men ikke desto mindre bliver han fanget, og kan være svær at komme i kontakt med når det kører

En god pascifier

Anmeld

30. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er helt klart - ET MUST HAVE

Vi havde en Baby Bjørn og den var bare super god og hver en krone værd

http://www.babybjorn.se/produkter/babysittrar/

Anmeld

30. december 2010

dorthemus

Lise skriver:

Jamen, de er bare fantastiske  Og vildt mærkelige! Men det FUNKER!!! Mine to meget forskellige drenge har begge elsket dem fra første øjekast (ved 3-4 mdrs alderen) og den store smugkigger stadig nu hvor han er 3½ år. Han siger dog at det er Caspers Teletubbies og det er for babyer, men ikke desto mindre bliver han fanget, og kan være svær at komme i kontakt med når det kører

En god pascifier

Skøøønt, må anskaffe snarest

Anmeld

31. december 2010

Mullebergen

Lise skriver:

GO for it

Hehe, forstår ikke hvorfor du sætter det sådan op, synes det er lidt sødt 

Min søn har også siddet en del i sin skråstol og han var 7 måneder før han sad, 14½ måned før han kravlede og 18½ måned før han gik  Meeeen jeg tror næppe at det har noget med skråstolen at gøre  Han er præmatur, havde hypermobile led og væske på ørene 

Anmeld

31. december 2010

Skouboe

Herhjemme har vi elsket skråstolen til begge unger - også fordi de begge har refluks, og har skullet sidde de der famøse 30 minutter efter hvert måltid... Og ja, teletubbies er et kæmpe hit...

Vi har helt bevidst valgt den billige fra babysam, fordi det primære kriterie var at den kunne spules. Refluks børn gylper rigtigt meget og samtidigt er den bare skidegod at give grød i de første par måneder, fordi tyngdekraften hjælper til at få maden det rigtige sted hen.

Anmeld

31. december 2010

Divababy93

guds gave

Anmeld

31. december 2010

Margorie

Guds gave ligefrem? Nej- men skide praktisk ja! Vi har en smart en der kan ligges ned, og har 'bremser' så den ikke kan gynge når der gives mad, og så kan betrækket smides i vaskemaskinen. Til den lille sum af 300kr i babysam. Vi har brugt vores meget, og min den store på 3 har har et helt normalt hovede og udviklingen er aldrig gået i stå. Det handler jo bare om at børnene ikke må blive totale pasive små tv narkomaner Men fordi de lige sidder der 15-30 min og hygger sig mens man støvsuger sker der intet ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.