Skråstolen - djævlens værk eller guds gave ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

LRJ

dorthemus skriver:

Den er også suveræn og ALLE pengene værd

det fik jeg os af vide, men vi havde ikk de 1000 kr til den men skal helt sikkert have en næste gang jeg skal have barn  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

2babygirls

Lone H. skriver:

jo det er mange penge sys jeg for sådan en vi købte s
ådan en der kan justeres alt efter om barnet skal sidde eller ligge i ønskebørn

ja det er også lidt det jeg er ude efter, så hun ikke får for meget pres gennem kroppen

Anmeld

30. december 2010

LRJ

Tina&Martin skriver:

ja det er også lidt det jeg er ude efter, så hun ikke får for meget pres gennem kroppen

ja nemlig  

Anmeld

30. december 2010

2babygirls

dorthemus skriver:

Guds gave her  Jeg bruger den dog ikke når Runa skal have mad for hun sidder og gynger i den helt vildt så der er mad alle vegne...undtagen i munden

Vi har Babybjörn Babysitter...den er fantastisk og hun sidder ergonomisk godt i den, men den er også lidt pebret...dog alle pengene værd

Når hun spiser sidder hun i babyindsatsen i TripTrappen.

hihi, sådan en vildbasse!!! Kan jo ikke forudsige om Madeleine er vild med fødderne til den tid.. der er godt gang i dem nu.

ALtså ved babyindsats er det så det der ekstra rygstykke noget eller den der lille "moses kurv"  for hun er jo 4 mdr når jeg skal til at prøve med noget nyt mad, og så har hun jo max 2 mdr hun kan ligge i den lille dims til tripp trapp'en

Anmeld

30. december 2010

2babygirls

PernilleB skriver:

den er rød... brugt 5 gange... den står hos de gamle som en reserve ting, men min datter gider den ikk nu hvor hun selv kan sidde og vælte rundt... lol

den hedder pluto, hvis du kigger på min profil under salgsindlæg, så er den der..

åhh den er sød, men vil gerne have en der kan indstilles mere !!

Anmeld

30. december 2010

Maja88

Tina&Martin skriver:

okai... de er vist lige store/små/uhandy'e??!!!

hehe det er jo hvordan man tolker uhandy

Anmeld

30. december 2010

dorthemus

Tina&Martin skriver:

hihi, sådan en vildbasse!!! Kan jo ikke forudsige om Madeleine er vild med fødderne til den tid.. der er godt gang i dem nu.

ALtså ved babyindsats er det så det der ekstra rygstykke noget eller den der lille "moses kurv"  for hun er jo 4 mdr når jeg skal til at prøve med noget nyt mad, og så har hun jo max 2 mdr hun kan ligge i den lille dims til tripp trapp'en

Jeg ville ikke bruge penge på den mosekurv, men  bruge en autostol eller en skråstol indtil hun er stabil nok til højstolen

Ja hun er vild...hun læner sig frem og kaster sig bagover og så boing boing boiiiing!!!!! derudaf

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

Tina&Martin skriver:

åhh den er sød, men vil gerne have en der kan indstilles mere !!

hehe, forståligt nok... der står i brugsforvirringen at den har flere, men har aldrig luret dem... Lol

Anmeld

30. december 2010

dorthemus

Lone H. skriver:

det fik jeg os af vide, men vi havde ikk de 1000 kr til den men skal helt sikkert have en næste gang jeg skal have barn  

Man kan købe dem brugt jo  For ja mange penge...gudskelov for kassekreditten

Anmeld

30. december 2010

2babygirls

dorthemus skriver:

Jeg ville ikke bruge penge på den mosekurv, men  bruge en autostol eller en skråstol indtil hun er stabil nok til højstolen

Ja hun er vild...hun læner sig frem og kaster sig bagover og så boing boing boiiiing!!!!! derudaf

nej nemlig... hmmm, det er sku en værre jungle med alt det man skal sætte sig ind i hi hi...

Uhh lille Runa-basse  hvor kært !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.