Skråstolen - djævlens værk eller guds gave ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.457 visninger
42 svar
0 synes godt om
30. december 2010

2babygirls

Heeey Tøser...

Hmmm nu varer det jo ikke sååå længe inden Musen skal igang med andet end mors fineste mælk, og tænker at vi IKKE køber baby indsatsen til den tripp trapp stol hun får til januar... men hvad så??? kan jo heller ikke så godt sidde med hende på skødet ??!!!

Bruger I skråstolen, og hvor længe må hun være i den, når hun er de der 4 mdr til februar???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

LRJ

Tina&Martin skriver:

Heeey Tøser...

Hmmm nu varer det jo ikke sååå længe inden Musen skal igang med andet end mors fineste mælk, og tænker at vi IKKE køber baby indsatsen til den tripp trapp stol hun får til januar... men hvad så??? kan jo heller ikke så godt sidde med hende på skødet ??!!!

Bruger I skråstolen, og hvor længe må hun være i den, når hun er de der 4 mdr til februar???

Jeg brugte den fra julie var 3 månede til 5 måneder hvor hun kravlede ud af den, min sp sagde at så længe barnet udvikler sig og kan de ting det "skal" når hun kom, var hun ligeglad med om julie sad i den 30 min af gangen et par gange dagligt  

men jeg gav hende mos og grød i den til hun kunne sidde i tripp trappen  

Anmeld

30. december 2010

Mullebergen

GUDS GAVE! 

Især når man som jeg er alene med to børn og den store også har brug for lidt mor-tid! 

Kamilles kan ligges næsten helt i ryggen og så ligger hun på sin dyne, hun elsker at sidde/ligge der og følge med i hvad vi andre laver 

Anmeld

30. december 2010

twinboys

Jeg brugte mine to meget... Jeg kunne så made to bebser samtidigt og jeg og ja i læser rigtigt gøre deres baghoveder flade... de er for tidligt fødte og så er de meget runde bagtil og de har godt af at ligge og hvile direkte på baghovederne...

Majbritt

Anmeld

30. december 2010

Mullebergen

Mht. grød, så får Kamille ikke grød før hun er tidligt 6 måneder og til den tid håber jeg at hun kan sidde i sin trip trap stol 

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

Tina&Martin skriver:

Heeey Tøser...

jeg synes helt klart det er en must have... den behøver jo ikke være vild fansy eller dyr... jeg har en stående fra babysam til 189 og den er god... min datter bruger den så ikk mere, så hvis du vil have den må du sige til...

men anskaf dig en...

Anmeld

30. december 2010

2babygirls

Lone H. skriver:

Jeg brugte den fra julie var 3 månede til 5 måneder hvor hun kravlede ud af den, min sp sagde at så længe barnet udvikler sig og kan de ting det "skal" når hun kom, var hun ligeglad med om julie sad i den 30 min af gangen et par gange dagligt  

men jeg gav hende mos og grød i den til hun kunne sidde i tripp trappen  

Okay, så kunne man da godt bevære sig ud i sådan et køb...

Nogle forslag til hvilken en der er god???

Anmeld

30. december 2010

Maja88

vi har tænkt os at bruge autostolen.

Anmeld

30. december 2010

2babygirls

PernilleB skriver:

jeg synes helt klart det er en must have... den behøver jo ikke være vild fansy eller dyr... jeg har en stående fra babysam til 189 og den er god... min datter bruger den så ikk mere, så hvis du vil have den må du sige til...

men anskaf dig en...

det kunne da godt tænkes

hvordan ser den ud ??

Anmeld

30. december 2010

LRJ

Tina&Martin skriver:

Okay, så kunne man da godt bevære sig ud i sådan et køb...

Nogle forslag til hvilken en der er god???

har fundet af vide at baby björn er den bedste vi købt så en anden da den var ret dyr  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.