mega chok!! ( langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

MarleneH

mamalicious skriver:

TILLYKKE .... og hold da op !! ... Jeg kan godt forstå, at det ikke var ventet.

Men VELKOMMEN er den lille spire, og det er jo fantastisk !!

En veninde fortalte mig engang, at børnene svævede rundt som små spire i luften, og dalede ned der hvor der var tid, plads og kærlighed.

Udfra den søde tanke, er det da fantastisk, at I allerede skal have en lille spire!!

Tillykke ... I skal nok klare det

smukt sagt, man blir jo helt rørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

MarleneH

Mumto3 skriver:

Jeg håber at den lille spire sidder som den skal og så et TILLYKKE herfra.

Jeg kan godt forstå at du tænker på om det kommer til at gå ud over din lille datter, MEN  at få søskende så tæt på kan være den største gave man kan få her i livet!!! De kan få et fantastisk forhold til hinanden og du har mulighed for at gå hjemme med din datter i 2 år istedet for kun et

uha ja.. det havde jeg slet ikke tænkt på... skønt at kunne nyde to år hjemme med hende Der er faktis også kun 18 mdr mellem mig og min lillebror, og vi er bare uadskillige idag så ja må jo bare se positivt på det

Anmeld

30. december 2010

MarleneH

Carina1977 skriver:

Tror ikke du skal være så nervøs for det. Jeg har også mange smerter. troede faktisk jeg havde blærebetændelse, for det føltes ligesom det, men nej det skyldes graviditeten og jeg er kun 4+5. Nu er det jo yderst sjældent at en graviditet sætter sig udenfor livmoderen, og det sker mest for de der har haft underlivsbetændelse og som så har fået arvæv. Så hvis du ikke har haft en underlivsbetændelse, så tror jeg ikke du skal være så nervøs

Jeg vover mig alligevel ud i at ønske dig tillykke med graviditeten

tusind tak... og tillykke til dig også

Anmeld

30. december 2010

ChatH

MarleneH skriver:

ja det var lige hvad jeg fik i tirsdags da jeg var ved lægen!!

tog til lægen pga af mange smerter i den ene side af mit underliv, troede jeg havde redet mig en ordentlig gang underlivs betændelse Lægen undersøger mig så, men finder ikke noget, han vil så have en graviditets test på mig for at udelukke en graviditet.. jaja tænker jeg bare, er sku ikke gravid ( har en datter på 3 1/2 mdr)...

Men  testen er POSITIV... WTF... ikke hvad jeg havde regnet med..

Så ender på sygehuset til en scanning, men de kan ikke se noget, heller ikke uden for livmoderen... hmm.. så fik taget en blodprøve og en mere idag.. får så først svar på mandag!!!

altså et eller andet sted er jeg jo vildt lykkelig over det, men syns jo også det er ALT for tidlig.. ved bare jeg ikke kan gennemføre en abort ( har aborteret MANGE gange mellem min søn og datter), men er også så bange for at forsømme min lille datter 

aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Puha rart at komme ud med det

tusind tak for jeres tid

Knus Marlene ( som er TOTAL forvirret&nbsp

ihhh tilykke med det.. er næsten helt misundelig

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

MarleneH skriver:

Tusind tak... dejligt med sådan en hjemmeside fyldt med skønne kvinder Har heldigvis en meget skøn og hjælpsom mand, så det skal nok gå...

godt nytår

dejligt ikk a være alene...

husk a holde os opdateret...

Anmeld

30. december 2010

MarleneH

PernilleB skriver:

dejligt ikk a være alene...

husk a holde os opdateret...

skal  nok opdatere så snart jeg ved noget mere

Godt nytår...

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

MarleneH skriver:

skal  nok opdatere så snart jeg ved noget mere

Godt nytår...

tak... i lige måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.