mega chok!! ( langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

MarleneH

twinboys skriver:

Åhhh jeg håber det lille spir sidder på den rigtige plads og gror sig stor og sund

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Diana...

MarleneH skriver:

hehe ja var sku ved at vælte bagover da jeg fik svaret men sådan er det jo når man ikke beskytter sig hvis blodprøven er som den skal være ender det jo nok med vi beholder den min mand er faktis mega glad, så det er jo skønt...

Ihh jamen det er jo mega spændende så  

Hvor er det godt han er glad den havde straks været være hvis i var uenige. 

Håber vi får en update  også vil jeg  for at alt ser fint ud 

Anmeld

30. december 2010

Laulund87

Hold da op..

Jeg er sikker på at du godt kan klare det hvis du beslutter dig for at beholde barnet 

For at den sidder som den skal!

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

MarleneH skriver:

tog en test i morges bare for at tjekke,  og den var bragende positiv så er hvertfald gravid, spørgsmålet er jo bare om den sidder uden for livmoderen pga smerter

tror jeg allerhelst vil beholde den ( hvis alt er som det skal være)

men som sagt er jeg meget nervøs for om det vil gå ud over min datter!!... øv altså, hvorfor skal det være så svært

puha... sikke en omgang... først skal du have et

Tillykke med det lille fnuk...

ja, det er jo et svært dilemma du står i... jeg er hverken for eller imod abort, men du skal helt klart følge dit hjerte... du må kigge på hva du har a resurser... din mand..?? søskende?? veninder..??

du skal i hvertfald regne med a vi herinde står til rådighed om a hjælpe dig, uanset hva du vælger...

Anmeld

30. december 2010

mamalicious

TILLYKKE .... og hold da op !! ... Jeg kan godt forstå, at det ikke var ventet.

Men VELKOMMEN er den lille spire, og det er jo fantastisk !!

En veninde fortalte mig engang, at børnene svævede rundt som små spire i luften, og dalede ned der hvor der var tid, plads og kærlighed.

Udfra den søde tanke, er det da fantastisk, at I allerede skal have en lille spire!!

Tillykke ... I skal nok klare det

Anmeld

30. december 2010

Mumto3

Jeg håber at den lille spire sidder som den skal og så et TILLYKKE herfra.

Jeg kan godt forstå at du tænker på om det kommer til at gå ud over din lille datter, MEN  at få søskende så tæt på kan være den største gave man kan få her i livet!!! De kan få et fantastisk forhold til hinanden og du har mulighed for at gå hjemme med din datter i 2 år istedet for kun et

Anmeld

30. december 2010

Carina1977

MarleneH skriver:

tog en test i morges bare for at tjekke,  og den var bragende positiv så er hvertfald gravid, spørgsmålet er jo bare om den sidder uden for livmoderen pga smerter

tror jeg allerhelst vil beholde den ( hvis alt er som det skal være)

men som sagt er jeg meget nervøs for om det vil gå ud over min datter!!... øv altså, hvorfor skal det være så svært

Tror ikke du skal være så nervøs for det. Jeg har også mange smerter. troede faktisk jeg havde blærebetændelse, for det føltes ligesom det, men nej det skyldes graviditeten og jeg er kun 4+5. Nu er det jo yderst sjældent at en graviditet sætter sig udenfor livmoderen, og det sker mest for de der har haft underlivsbetændelse og som så har fået arvæv. Så hvis du ikke har haft en underlivsbetændelse, så tror jeg ikke du skal være så nervøs

Jeg vover mig alligevel ud i at ønske dig tillykke med graviditeten

Anmeld

30. december 2010

MarleneH

Diana... skriver:

Ihh jamen det er jo mega spændende så  

Hvor er det godt han er glad den havde straks været være hvis i var uenige. 

Håber vi får en update  også vil jeg  for at alt ser fint ud 

ja det er skønt vi er enige skal nok skrive en update så snart jeg ved mere

Godt nytår

Anmeld

30. december 2010

MarleneH

Laulund87 skriver:

Hold da op..

Jeg er sikker på at du godt kan klare det hvis du beslutter dig for at beholde barnet 

For at den sidder som den skal!

tak for de søde ord

Anmeld

30. december 2010

MarleneH

PernilleB skriver:

puha... sikke en omgang... først skal du have et

Tillykke med det lille fnuk...

ja, det er jo et svært dilemma du står i... jeg er hverken for eller imod abort, men du skal helt klart følge dit hjerte... du må kigge på hva du har a resurser... din mand..?? søskende?? veninder..??

du skal i hvertfald regne med a vi herinde står til rådighed om a hjælpe dig, uanset hva du vælger...

Tusind tak... dejligt med sådan en hjemmeside fyldt med skønne kvinder Har heldigvis en meget skøn og hjælpsom mand, så det skal nok gå...

godt nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.