mega chok!! ( langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. december 2010

MarleneH

ja det var lige hvad jeg fik i tirsdags da jeg var ved lægen!!

tog til lægen pga af mange smerter i den ene side af mit underliv, troede jeg havde redet mig en ordentlig gang underlivs betændelse Lægen undersøger mig så, men finder ikke noget, han vil så have en graviditets test på mig for at udelukke en graviditet.. jaja tænker jeg bare, er sku ikke gravid ( har en datter på 3 1/2 mdr)...

Men  testen er POSITIV... WTF... ikke hvad jeg havde regnet med..

Så ender på sygehuset til en scanning, men de kan ikke se noget, heller ikke uden for livmoderen... hmm.. så fik taget en blodprøve og en mere idag.. får så først svar på mandag!!!

altså et eller andet sted er jeg jo vildt lykkelig over det, men syns jo også det er ALT for tidlig.. ved bare jeg ikke kan gennemføre en abort ( har aborteret MANGE gange mellem min søn og datter), men er også så bange for at forsømme min lille datter 

aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Puha rart at komme ud med det

tusind tak for jeres tid

Knus Marlene ( som er TOTAL forvirret&nbsp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

twinboys

MarleneH skriver:

ja det var lige hvad jeg fik i tirsdags da jeg var ved lægen!!

tog til lægen pga af mange smerter i den ene side af mit underliv, troede jeg havde redet mig en ordentlig gang underlivs betændelse Lægen undersøger mig så, men finder ikke noget, han vil så have en graviditets test på mig for at udelukke en graviditet.. jaja tænker jeg bare, er sku ikke gravid ( har en datter på 3 1/2 mdr)...

Men  testen er POSITIV... WTF... ikke hvad jeg havde regnet med..

Så ender på sygehuset til en scanning, men de kan ikke se noget, heller ikke uden for livmoderen... hmm.. så fik taget en blodprøve og en mere idag.. får så først svar på mandag!!!

altså et eller andet sted er jeg jo vildt lykkelig over det, men syns jo også det er ALT for tidlig.. ved bare jeg ikke kan gennemføre en abort ( har aborteret MANGE gange mellem min søn og datter), men er også så bange for at forsømme min lille datter 

aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Puha rart at komme ud med det

tusind tak for jeres tid

Knus Marlene ( som er TOTAL forvirret&nbsp

uuuhhh iiihhh hvad siger man lige... Hvad ønsker du selv...

Tillykke hvis du ønsker det lille spir som evt. er inde i dig eller ønsker man for dig at du ikke er gravid...

Majbritt

Anmeld

30. december 2010

MarleneH

twinboys skriver:

uuuhhh iiihhh hvad siger man lige... Hvad ønsker du selv...

Tillykke hvis du ønsker det lille spir som evt. er inde i dig eller ønsker man for dig at du ikke er gravid...

Majbritt

tog en test i morges bare for at tjekke,  og den var bragende positiv så er hvertfald gravid, spørgsmålet er jo bare om den sidder uden for livmoderen pga smerter

tror jeg allerhelst vil beholde den ( hvis alt er som det skal være)

men som sagt er jeg meget nervøs for om det vil gå ud over min datter!!... øv altså, hvorfor skal det være så svært

Anmeld

30. december 2010

twinboys

MarleneH skriver:

tog en test i morges bare for at tjekke,  og den var bragende positiv så er hvertfald gravid, spørgsmålet er jo bare om den sidder uden for livmoderen pga smerter

men som sagt er jeg meget nervøs for om det vil gå ud over min datter!!... øv altså, hvorfor skal det være så svært

Jamen så stort tillykke men hvad gør man hvis det sidder unden for livmoderen???

Anmeld

30. december 2010

twinboys

MarleneH skriver:

Du skal ikke have dårlig samvittighed.. Hvad skal jeg så sige med tvillinger på en gang...

Anmeld

30. december 2010

Diana...

Ov he he kan godt forstå du har fået et chok 

Jamen he he skal man sige tillykke eller? Håber at de blodprøver er lige som de skal være. 

Hvad siger manden til det? 

Knus Diana

Anmeld

30. december 2010

Diana...

twinboys skriver:

Du skal ikke have dårlig samvittighed.. Hvad skal jeg så sige med tvillinger på en gang...

Anmeld

30. december 2010

MarleneH

twinboys skriver:

ja det er selvfølgelig rigtigt, er jo ikke værre end at få tvillinger

jamen hvis det sidder uden for livmoderen skal det jo fjernes, kan vist være rimelig farligt.. de kan muligvis klare det medcinsk, men kan også ende i en operation

Anmeld

30. december 2010

twinboys

MarleneH skriver:

ja det er selvfølgelig rigtigt, er jo ikke værre end at få tvillinger

jamen hvis det sidder uden for livmoderen skal det jo fjernes, kan vist være rimelig farligt.. de kan muligvis klare det medcinsk, men kan også ende i en operation

Åhhh jeg håber det lille spir sidder på den rigtige plads og gror sig stor og sund

Anmeld

30. december 2010

MarleneH

Diana... skriver:

Ov he he kan godt forstå du har fået et chok 

Jamen he he skal man sige tillykke eller? Håber at de blodprøver er lige som de skal være. 

Hvad siger manden til det? 

Knus Diana

hehe ja var sku ved at vælte bagover da jeg fik svaret men sådan er det jo når man ikke beskytter sig hvis blodprøven er som den skal være ender det jo nok med vi beholder den min mand er faktis mega glad, så det er jo skønt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.