burde et barn på 10mdr ikke kunne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg håber, at de allerede er ops på det, for det er en del af deres job...

det håber jeg også. men må hellere ringe for at være sikker, i stedet for at se på det. for synes helt bestemt til er trist.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Kay

Anonym skriver:

det håber jeg også. men må hellere ringe for at være sikker, i stedet for at se på det. for synes helt bestemt til er trist.

jeg syntes bestemt også du skal ringe

Anmeld

30. december 2010

Maja88

ja jeg ville også ringe til SP- prøv bare at tænke  på:"er du mors lille dreng".

han udvikler jo netop nogle senskader grundet manglene interaktion- total omsorgssvigt.

kan jo også være din veninde lider af fødselsdepr.. og simpelthen ikke kan overskue sit barn.

Anmeld

30. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

Nu har jeg selv en datter der lige er rundet 10mdr. og hun er født 14uger for tidligt, men hun rækker ud efter alt, idag har hun fået en tyk gulerod at gnave i da hun er ved at få de første tænder.... og hvis hun evt ligger inde på gulvet alene og har fået smidt legetøjet længere væk end hun kan nå, så ligger hun tit bare og snakker løs til jejg kommer og sætter hende op igen og giver hende legesagerne... så synes da det lyder mærkeligt hun ikke reagere....

ang. det med hun skal sidde i barnevognen mens i skulle spise virker da helt kloart som om moderen ikke har den største int. i hendes barn (ikke for at dømme) men synes helt klart du skal reagere på det, evt. tag en snak med veninden, for et barn skal ABSOLUT IKKE LIGGE I ET ANDET RUM ALENE!!!! bare min mening..

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

ja jeg ville også ringe til SP- prøv bare at tænke  på:"er du mors lille dreng".

han udvikler jo netop nogle senskader grundet manglene interaktion- total omsorgssvigt.

kan jo også være din veninde lider af fødselsdepr.. og simpelthen ikke kan overskue sit barn.

synes mere bare det virker som om hun er ligeglad...hun er også typen at fordi hendes kæreste ikke vil have at hendes datter kommer over i deres seng, så retter hun sig efter ham. han er ikke barnets far.

hvis det var min kæreste der havde sagt det, var han røget af h til

Anmeld

30. december 2010

Maja88

Anonym skriver:

synes mere bare det virker som om hun er ligeglad...hun er også typen at fordi hendes kæreste ikke vil have at hendes datter kommer over i deres seng, så retter hun sig efter ham. han er ikke barnets far.

hvis det var min kæreste der havde sagt det, var han røget af h til

ja men det kan du jo ikke dømme  dem på..

men altså: det kan jo sagtens være en fødselsdep. som gør hun virker ligeglad med hendes barn-... for mig lyder det til hun trænger til hjælp

Anmeld

30. december 2010

twinboys

Det er da ikke normalt

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

jcmoller skriver:

Nu har jeg selv en datter der lige er rundet 10mdr. og hun er født 14uger for tidligt, men hun rækker ud efter alt, idag har hun fået en tyk gulerod at gnave i da hun er ved at få de første tænder.... og hvis hun evt ligger inde på gulvet alene og har fået smidt legetøjet længere væk end hun kan nå, så ligger hun tit bare og snakker løs til jejg kommer og sætter hende op igen og giver hende legesagerne... så synes da det lyder mærkeligt hun ikke reagere....

ang. det med hun skal sidde i barnevognen mens i skulle spise virker da helt kloart som om moderen ikke har den største int. i hendes barn (ikke for at dømme) men synes helt klart du skal reagere på det, evt. tag en snak med veninden, for et barn skal ABSOLUT IKKE LIGGE I ET ANDET RUM ALENE!!!! bare min mening..

og hende er er endda født 2 uger senere end termin, så hun burde jo kunne det, og især når din kan

det er også mærkeligt den med barnevognen synes jeg. når alle vi andre sad ved bordet og mit barn også. der er kun 2 mdr imellem dem, så de kunne jo sagtens hygge lidt. 

jeg synes mange ting hun gør er mærkelige, men er jo heller ikke selv perfekt. men det ville jeg aldrig gøre. tror selv hun tror at hun gør det "rigtige"

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

ja men det kan du jo ikke dømme  dem på..

men altså: det kan jo sagtens være en fødselsdep. som gør hun virker ligeglad med hendes barn-... for mig lyder det til hun trænger til hjælp

hun virker nu glad nok. tror bare hun tror at det er sådan man gør

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Det er da ikke normalt

nej synes jeg heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.