hej skriver lige som ano, da jeg ikke vil risikere hende som jeg skriver om ser det, i tilfælde af hun er herinde.
min veninde har en datter på 10 mdr og vi var ude at spise her forleden. begge vores børn var vågen og mit barn skulle derfor sidde ved bordet og også spise lidt. jeg spurgte derfor om jeg også skulle hente en barnestol til min venindes datter, og det siger hun så nej til, hun kan bare sidde i barnevognen. min veninde sidder altså med ryggen til barnevognen, og det tager jo ikke 30 min at spise på cafe. og 30 min er da lang tid for et barn på 10 mdr at sidde og glo i barnevognen. hmm siger så til hende eihh det er da synd hun skal sidde der og ikke med os andre det vil hun da sikkert godt. min veninde tager så hendes datter på skødet, fordi jeg synes det var synd.
jeg giver mit barn en kartoffel båd og spørger derfor min veninde om hendes datter også må få en og det må hun godt. rækker så hendes datter kartoffel båden, men der er ingen reaktion. hun prøver slet ikke på at tage den... spørger så om det er fordi hun er genert hun ikke vil tage den, eller om hun aldrig gør det. det siger min veninde så hun aldrig gør, hun bliver bare madet. tænker bare det er da underligt at et barn på 10mdr ikke af ren nysgerrighed ikke tager ud efter maden eller andet man rækker til det.
hvad synes i???
jeg synes selv det virker som om min venindes datter er bagefter, hun snakker heller ikke. har aldrig hørt det sige nana dada osv.
ved ikke helt hvad jeg skal gøre, tænker om jeg skal ringe til vores sundhedsplejerske???
Anmeld